Zoover

6,2

Nooit meer

Esselink
11-8-2019

Zag er mooi uit op de website, maar wat een oude zooi. Zaten gelukkig wel in een nieuwe chalet, dat was het enige pluspunt. Niks te beleven, zeer oud restaurant met bediening die niks zeiden, en zeer lang wachten. Zijn er 10 dagen geweest, hebven ons gelukkig goed vermaakt buiten de camping, waren blij om weer naar huis te gaan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit meer

Debby
3-8-2019

Prima camping, alleen norse eigenaar.

Ook de eigenaren van het restaurant zijn niet vriendelijk , volgens mij zijn ze er helemaal klaar mee. Ving een gesprek op tussen hun en vaste gasten.

Helaas stralen ze dat ook uit.

Mooie omgeving om erop uit te gaan, hebben we dan ook veel gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Gezellige Familie camping

Henk
30-6-2019

Dat het een gezellige camping is met alles basis faciliteiten

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Hier zou ik niet weer boeken

F.S.
1-9-2017

Wij hadden een chalet gehuurd. Veel achterstallig onderhoud. In de slaapkamers hing een constante schimmelgeur. Niet echt schoon. Gelukkig hadden we veel trips gepland zodat we eigenlijk alleen in het chalet sliepen. Maar zelfs daarvoor komen wij niet meer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

We hebben genoten, maar voor herhaling vatbaar??

Saskia Koswal
25-8-2017

Wij zouden eigenlijk dit jaar niet weggaan dus voor ons was de goedkope vakantieveiling een groot geluk. Deze prachtige zonnige nazomerweek in een erg regenachtige zomervakantie heeft zoveel goed gemaakt. Mijn zoon heeft van elke minuut genoten, de activiteiten zijn echt super, bij het zeepvoetballen hebben we ons kapot gelachen. Met je voeten in het gras de bomen om je heen vergeet je (bijna) de smerige sanitaire voorzieningen, geen wifi en toiletpapier en de chaggerijnige uitbater van het grandcafé.

Deze camping verdient ondanks de minpunten gewoon een voldoende want we hebben vanaf dag 1 genoten mijn zoon wilde geen enkel uitstapje maken omdat hij liever met zijn vriendjes op de camping bleef.

waar voor je geld

fam Hammer
30-7-2017

Je krijgt een kopje koffie gratis bij aankomst, komen uit Brabant dus waren we wel aan toe. De kinderen hebben genoten op de camping. De eerste nacht niet zo goed geslapen, door de buren achter ons maar we kregen gelijk een andere grote plek toegewezen. Ruime kampeerplekken en heerlijke warme douches.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige camping, leuke activiteiten, Netjes

Louis
21-7-2017

Goed: vriendelijk personeel, netjes, zwemmen in zwembad of mooie natuurvijver, veel plaats, toffe sfeer, heel warm water.

Bij terug inleveren van de toegangsbadge krijg je wel 5€ terug.

Minder goed: douches met munten, geen wifi, geen wc-papier. Maar dat is eigenlijk geen probleem.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Gopi
20-8-2016

Hele lieve en vriendelijke medewerkers! Tips: betere Wi-Fi verbinding, meer activiteiten voor grotere kinderen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

leuk park en mooie omgeving

Dijkstra
15-8-2016

met onze kinderen van 13 en 15 in een chalet/stacaravan geweest. we hebben het erg leuk gehad. Chalet is gedateerd maar was wel schoon en ruim genoeg voor ons vieren. Vriendelijk personeel en leuk zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Relaxed familieweekend

H. Schalkwijk
27-7-2016

Van eetgelegenheden en zwembad hebben we geen gebruik gemaakt maar ziet er goed uit. Tip: buitenlamp achtertuin

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016