Zoover

2008

Dit nooit meer !!!!!!!!

Vries Friesland
10-8-2008

wij staan voor het vijfde jaar op deze camping,maar wat we dit jaar daar aantroffen is echt een waardeloze camping.We stonden alleen op een veldje van acht.En er kwamen ook geen nieuwe boekingen bij.De toiletten waren redlijk schoon.Het zwembad is al jaren aan vernieuwing toe,en de badplaats waarmee ze adverteren is behoorlijk ingekrompen,omdat er zonodig nieuwe huizen op moeten.Wij hadden een vakantie geboekt en betaald voor twee weken,maar hadden het na een dag of vier wel bekeken.Doen we dus nooit weer !!!!!Met de directie gepraat of we de tweede week terug konden krijgen,maar er viel niet over te praten.Het was op alle campings zo rustig,kregen we te horen.We vragen ons af op welke campings ze hebben gekeken want dat hebben wij ook gedaan,en alle omliggende campings waren vol.!!!!!!Ook wordt er gezegd dat er vanalles te doen was,nou niet dus.Je kunt lekker eten staat er in de folder,ja een patatje kun je krijgen !!! NOOIT WEER

gezellige vakantie

familie Woony
23-6-2008

wij hebben een SUPER vakantie gehad! verder niets over te zeggen. het personeel was super vriendelijk en de kinderen hebben erg veel plezier gehad in het zwembad. we hebben onze keuze voor volgend jaar alweer gemaakt: De Tien Heugten uiteraard.

Gereisd Familie in juni 2008

We hebben een voorseizoensplek op deze camping en wederom

MGS
12-5-2008

We hebben een voorseizoensplek op deze camping en wederom is het openlucht zwembad nog steeds niet in gebruik (12 mei 2008)! Het is prachtig weer (28 C) maar helaas we kunnen er geen gebruik van maken. Bij de receptie werd mij verteld dat dit waarschijnlijk eind mei gaat gebeuren. Dan zit onze "tijd" er al bijna op. Maar je betaald er wel voor.

Na betaling van 1 douchemunt is het maar afwachten of je warm krijgt.

In het begin van het seizoen werden de wc's niet regelmatig schoongemaakt.

De supermarkt is er ten opzichte van vorig jaar op vooruit gegaan!

we een aantal jaren op deze camping gestaan maar het wordt

...........
10-8-2007

we een aantal jaren op deze camping gestaan maar het wordt steeds slechter want, als je naar de toilet moet dan moet je eerst 3 deuren open doen voor dat je een schone toilet hebt en als je wilt douchen dan krijg je koud water in plaats van warm water. als er s'morgens activiteiten zijn dan is er met een kleurplaat al meer dan zat. als je ging zwemmen dan moest je eerst wat pleisters meenemen want je had je voeten zo open liggen. en het water was ook nog eens vies.

Fijne vakantie gehad met zeer veel mogelijkheden voor de

henk r
2-8-2007

Fijne vakantie gehad met zeer veel mogelijkheden voor de kinderen.

Het treintje is echt een super iets,de kinderen wachten altijd vol smart op de aankomst.

Lekker grote douches met een dikke straal water.

Gereisd Familie in augustus 2007

Wij hebben jaren op deze camping gestaan, maar de laatste

Robert
22-2-2007

Wij hebben jaren op deze camping gestaan, maar de laatste jaren ging het steeds verder achteruit.

- Het sanitair was erg smerig!! En de douches zaten vaak zonder warm water.

- Het zwembad is slecht onderhouden. Het beton brokkelt los van de bodem/wanden en je haalt je er snel aan open. Bovendien was het water troebel en groen (of bruin!!).

- Het recreatieteam is puur gericht op kinderen tot 12 jaar. (dat was wel prima) Dit terwijl er op de website altijd word beweerd dat er allerlei activiteten worden gedaan (zeskamp, droppings ed.) Deze worden nooit georganiseerd.

- De beheerder zegt al jaren dat er een nieuw zwembad + restaurant wordt gebouwd. Mensen komen daarom wel ieder jaar terug, maar dit is nog steeds nooit gedaan!!!

- De grote zwemplas heeft vies water en een drassige bodem. Bovendien is deze erg gekrompen om plaats te maken voor chalets.

Kortom; de camping is erg slecht onderhouden. Ook is het personeel er erg onvriendelijk en totaal niet klantgericht.

we hebben een aantal jaren op deze camping staat, in het

patricia
2-2-2007

we hebben een aantal jaren op deze camping staat, in het begin was alles perfect, maar sinds er een andere eigenaar op zit is het heel snel heel slecht geworden, er wordt niks voor de jeugd georganiseerd, en voor de kinderen is een kleurplaatje snel al alles. de toiletten zijn smerig, en als je gaat douchen krijg je koud water, ook het zwembad is niet in orde, het water is groen en de bodem is kapot, waardoor je gauw je voet mee open haalt, ook het water van het meertje was vies, het was meer zand waar je in zwom, ook word het meertje verkleind waardoor het straks geen meertje meer is en daar presenteren ze wel mee. het personeel is niet vriendelijk, als je iets zegt wat hen niet aan staat krijg je al gauw een grote bek toe. ik vind het jammer dat het zo snel afgetakeld is, want voorheen was het altijd een leuke camping!