Zoover
Camping De Tien Heugten

Camping De Tien Heugten

6,2

Nooit meer, niet ons ding!

Lies
25-8-2018

Mooie omgeving! Goed onderhouden camping. Echter; eten in het resturant geen aanrader, smaakte vreemd en erg weinig qua prijs. Recreatie team bestaat uit stagiaires die graag met elkaar bezig zijn ipv de kinderen. Geen kinder muziek, altijd Nederlandstalig. De camping word gerund door 1 familie. Allemaal elke dag met scheef gezicht aan het werk, stralen geen vrolijkheid af, voor gezellig een biertje aan de bar moet je niet zijn. Mooi buitenbad maar niks qua toezicht, veel valpartijen gezien. Ook het recreatie team vind het zwembad leuk en gingen met massa jongeren lopen ouwehoeren overdag tussen de kleine kinderen. Treintje wat rond rijdt is leuk, maar ook daar weer Nederlandstalig muziek ipv kindermuziek. Gemiddelde tot matig camping. Weinig te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Een plek om terug te komen

van der Heijde
11-8-2018

Fantastisch weer gehad en leuke uitstapjes gemaakt.

Het kinderanimatieteam was leuk met de kinderen bezig.

Minpunten zijn dat er geen wifi is op het park. Het eten in het cafe is ronduit smerig terwijl het personeel met een gezicht als een oorwurm bedient.

Verouderde gebouwen.

Ook veel lege plaatsen terwijl het toch zomer is.

Pluspunten de prachtige omgeving en zeer ruime plaatsen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

erg leuke vakantie

Hogeterp
11-8-2018

Mooie ruime velden alleen de speeltoestellen mogen iets verbeterd worden.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en ook het halen en brengen met de trein geweldig.

Horeca waardeloos personeel welke rookt en drinkt op het terras terwijl klanten wachten op bediening.

Al met al wel een leuk verblijf en voor herhaling vatbaar maar dan wel buiten de deur naar de eetgelegenheden in de omringende dorpjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Jellie van bruggen
9-8-2018

Wij komen al jaren en altijd met veel plezier. Wegens onvoorziene omstandigheden moesten we onze vakantie na 1 nacht alweer beëindigen😓. Bleven 12 nachten over! Door jullie service mogen wij de dagen volgend jaar weer nuttigen😀,zeer fijn dat het zo gemoedelijk opgelost kon worden,graag tot 2019👍🙋🏻

Gereisd Met partner in juli 2018

Geen aanrader!

Danneberg
6-8-2018

Leuk standje met vijver maar voor de rest niet voor herhaling vatbaar. De slechtste camping waar we in 15 jaar zijn geweest.

Momenteel staan er veel plaatsen leeg en dat zegt toch wel veel!

Toiletten stinken vreselijk bah!

Het zwembad is gevaarlijk omdat er om het bad een hoge rand zit en de glijbaan gaat in slowmotion niet echt spannend.

Ik zou deze camping niet aanraden, ook is het erg verouderd.

O ja ook staan wij op een veld waar gigantisch veel mieren zitten alles zit onder de mieren zucht...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Volgens ons is de camping een aflopende zaak

A Weij
11-7-2018

Zeer slechte Camping,sanitair vies en goor .Geen wifi wat toch wel hoort op zo´n camping ,veel te duur voor die camping.Wij raden niemand deze camping aan,er zijn zoveel betere en lang niet zo duur.

Gereisd Met partner in mei 2018

Nooit meer

J Haandrikman
13-1-2018

De toiletten waren onder de maat, vies, schoonmaken gebeurde veel te weinig of niet.

We stonden met een aantal mensen op de camping en dan nog was en bleef het vies

Gereisd Met partner in september 2017

Hier zou ik niet weer boeken

F.S.
1-9-2017

Wij hadden een chalet gehuurd. Veel achterstallig onderhoud. In de slaapkamers hing een constante schimmelgeur. Niet echt schoon. Gelukkig hadden we veel trips gepland zodat we eigenlijk alleen in het chalet sliepen. Maar zelfs daarvoor komen wij niet meer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prijs-kwaliteit was oke, maar toch geen aanrader.

Marnix Coster
25-8-2017

De prijs-kwaliteit verhouding was oke, maar dat heeft te maken met het feit dat we hier via veiling heel erg goedkoop een kort weekje hebben kunnen staan.

Maar als ik hier wél het volle pond had moeten betalen, was ik gaan zeuren over het feit dat het sanitair niet écht schoon was en het er behoorlijk stonk. De speeltoestellen voor de kinderen zagen er leuk uit, maar ook hier: het was toch wel behoorlijk sleets.

Aan de positieve kant: het personeel was vriendelijk. Van receptie tot animatieteam, ze waren allemaal vriendelijk. De plekken voor caravan of tent bijzonder groot, waardoor je toch je privacy kon hebben.

Verder is de omgeving erg mooi, en waren er voldoende mogelijkheden tot recreatie buiten de camping om.

We hebben genoten, maar voor herhaling vatbaar??

Saskia Koswal
25-8-2017

Wij zouden eigenlijk dit jaar niet weggaan dus voor ons was de goedkope vakantieveiling een groot geluk. Deze prachtige zonnige nazomerweek in een erg regenachtige zomervakantie heeft zoveel goed gemaakt. Mijn zoon heeft van elke minuut genoten, de activiteiten zijn echt super, bij het zeepvoetballen hebben we ons kapot gelachen. Met je voeten in het gras de bomen om je heen vergeet je (bijna) de smerige sanitaire voorzieningen, geen wifi en toiletpapier en de chaggerijnige uitbater van het grandcafé.

Deze camping verdient ondanks de minpunten gewoon een voldoende want we hebben vanaf dag 1 genoten mijn zoon wilde geen enkel uitstapje maken omdat hij liever met zijn vriendjes op de camping bleef.