Zoover
Camping De Tien Heugten

Camping De Tien Heugten

6,2

Vergane Glorie. Snap de 4 sterren van Anwb niet!

Robert Vos
21-8-2019

Slechte camping, totaal niet wat het lijkt de website. Konden nog maar uit enkele plaatsen kiezen tijdens reservering. Toen we aankwamen bleken de velden zo goed als leeg te zijn! Dit hoorden wij ook van andere camping gasten. De glijbaan is versleten (glijdt niet), toiletgebouw wordt nauwelijks schoongemaakt en stinkt. Amateuristisch kindervermaak en het bestek in het restaurant zaten de etensresten van de vorige gasten nog aan, dit aangegeven en werd zeer onprofessioneel door de bediening mee omgegaan. Geen warm water in de baby ruimte, dronken marktjesmensen bij het restaurant na de markt waar je je kinderen niet tussen wil hebben lopen, douchemuntjes kopen, geen toiletpapier en kapotte speelapparaten voor de kinderen op de velden maken het ronduit slechte camping. We hebben geklaagd, zijn eerder weggegaan en wilden een deel van ons geld terug. Dit hebben ze geweigerd.

Joery
19-8-2019

Het was hartstikke leuk een leuke camping ga er vaker naar toe.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Rita
17-8-2019

Slechte camping , toiletgebouw ronduit smerig er word gepoetst met half emmertje water en met een goor lapje alles gedaan , dit is geen schoonmaken maar bacteriën verspreiden . Het toiletgebouw ( een jaar oud !) stinkt gewoon altijd . Er staan gewoon hele veldjes leeg in het hoogseizoen . De zwem/roeivijver staat droog !!

Je betaald veel te veel ruim 30 euro per nacht en dan nog geld voor douche muntjes en zelf toilet papier meenemen . Jammer wat 20 jaar geleden een leuke camping was zo afgezakt is naar een erg laag niveau .

Gereisd Met partner in juli 2019

Henk Jan Vd redeblil
16-8-2019

De animatie is niet leuk en de mensen achter de bar zijn heel chagerijnig en er is niks te doen voor kinderen

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Schandalig, onhygiënisch vies

Fam. Werkman
15-8-2019

Chalet V-07 Type B Standaard hadden we voor 3 nachten gehuurd hadden. De chalet was erg vochtig en er hing een bedompte stank. Het was erg vies en onhygiënisch, de wc brillen waren kapot en de koelkast was roestig en vies. De gordijnen waren erg smerig, gaten in de bank, laminaat hangt op verschillende plaatsen los, metalen delen verpest enz.

We hebben de beheerder op zijn verantwoordelijkheid gewezen en aangegeven dat we zeker geen comfortabele en schone chalet hebben gekregen. Het enige wat hij aan kon bieden was een spuitbus met luchtverfrisser. Na veel discussie bood de beheerder een korting van 20% bij een volgend verblijf, dit hebben wij niet geaccepteerd. Omdat de afstand naar onze eigen woonplaats niet zo groot was hoefden we gelukkig maar 1 nacht in de chalet te overnachten. De 36m lange glijbaan, deze bleek te stroef om lekker te glijden. De 18-holes midgetgolfbaan is grotendeels defect en slecht onderhouden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Esselink
11-8-2019

Zag er mooi uit op de website, maar wat een oude zooi. Zaten gelukkig wel in een nieuwe chalet, dat was het enige pluspunt. Niks te beleven, zeer oud restaurant met bediening die niks zeiden, en zeer lang wachten. Zijn er 10 dagen geweest, hebven ons gelukkig goed vermaakt buiten de camping, waren blij om weer naar huis te gaan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Top plek

Jacob baas
6-8-2019

geweldige park ook al is het dicht bij. hier vergeet je gewoon waar je bent. het animatie team is in een woord geweldig. Zeker een park om weer te komen.

Debby
3-8-2019

Prima camping, alleen norse eigenaar.

Ook de eigenaren van het restaurant zijn niet vriendelijk , volgens mij zijn ze er helemaal klaar mee. Ving een gesprek op tussen hun en vaste gasten.

Helaas stralen ze dat ook uit.

Mooie omgeving om erop uit te gaan, hebben we dan ook veel gedaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Leuke tenten op prima camping in Drenthe

Astrid
24-7-2019

Wij hadden via een organisatie hier een tent gehuurd. De tent was volgens mij nog helemaal nieuw en zeer compleet ingericht. De camping zelf was ook leuk, vooral ook met de kids die zich prima vermaakt hebben.

Wat wel vreemd is, is dat je voor douchen apart moet betalen. Dit terwijl we al een toeslag betalen voor water, gas en elektra per nacht. Hierover heb ik mijn beklag gedaan maar dit wordt niet echt serieus genomen.

Volgende keer kijken we of we op een ander park weer een tent kunnen huren.

Heerlijk weekend gehad

Irmgard verkuil
21-7-2019

We hebben erg genoten ,we konden er prima eten .vriendelijk personeel .

Mooie grote plaatsen en een hele mooie omgeving .grote douche. We komen zeker een keer trug.

Gereisd Met vrienden in juli 2019