Zoover

8,6

Super

Wim en Tineke Rosing,
2-10-2018

Prachtige camping midden in het bos

Aardige relaxte beheerders,

Toiletgebouw werd keurig schoon gehouden

Wi-Fi was super

Echt een camping om heerlijk te ontspannen, vele wandel en fiets routes

Een echte aanrader

Geweldig!

Netty,
30-9-2018

Mooie camping, ruime vrij te kiezen plaats in het bos.

Iedere dag schoon sanitair. Vriendelijke, behulpzame campingbeheerders en in een prachtige bosrijke omgeving.

Buitengewoon prima stek!

G.N. Moorlag,
9-9-2018

Prettig verblijf gehad op boscamping Langeloerduinen. Ligging prima. Wij hadden een trekkershut Comfort voor 2 nachten. De camping is voor de rustzoeker cq natuurliefhebber.

Optie: Het is een schitterende plek voor (kleine) kinderen om "Spelen tot je groen ziet" een mooie buitenactiviteit (van Staatsbosbeheer of IVN) te doen!

Fantastische camping met mooie omgeving!

Fam. Nouws,
7-8-2018

Super mooi gelegen camping in de bossen en op wandel/fiets afstand van het gezellige dorpje norg. Zeer sympathieke eigenaren en een gemoedelijke sfeer. Schoon sanitair. Voor (jonge) kinderen genoeg te beleven in en rondom camping. Mn struin-en-duin pad (vanaf de camping), laarsenpad vanaf theetuin, zwembad (in norg) gratis voor camping gasten en wij hebben een uitstapje gedaan naar nienoord familiepark.

Lekker tot rust komen hier!

Van der Maas,
6-8-2018

Gemoedelijke boscamping. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en op het leuk aangelegde kabouterpad. Ook het struin en duinpad is leuk om te lopen. Voorzieningen in het dorp op loopafstand en ook ruim aanwezig. Leuk zwembad in Norg waar we kaartjes voor konden krijgen bij de receptie van de camping. Wij waren hier in het hoogseizoen en de cammping stond net iets meer als de helft vol wat wij niet onprettig vonden. Al met al prima vakantie gehad!

Fijne plek!

Bernice Keijzer,
5-8-2018

Prima camping, netjes verzorgd, schoon sanitair en vriendelijk eigenaarsechtpaar. Vlakbij de dorpskern van Norg met leuke restaurantjes.

Met dit warme weer heerlijk koel onder de bomen.

Heerlijke familiecamping middenin de natuur

Tim Fierant,
4-8-2018

Heerlijke camping met ontspannen eigenaren. Veel natuur om je heen, vanaf de camping loop je zo het bos in. Het is er heerlijk stil; geen lawaai van verkeer in de verte.

Fijne ruime plaatsen, keurig sanitair - wc papier aanwezig en geen gedoe met muntjes!

Norg ligt in een prachtige omgeving waar het heerlijk fietsen is. Zwemmen kan goed op het Ronostrand, 8km verderop.

Een aanrader! Ook zeker voor gezinnen met kinderen. Fijne speeltuin midden op het terrein en genoeg avonturen te beleven in het bos.

Genieten in het bos!

Fam vd Boogaard,
3-8-2018

Fijne camping in het bos. Echt in het bos, dus voldoende beschutting, maar je kunt ook in de zon zitten als je wilt. Leuke speeltuin waar de kinderen zich uren kunnen vermaken en wandelroutes vanaf de camping: een kabouterpad voor de kleintjes en een duin- en struinroute voor kinderen en volwassenen die van klauteren houden. Supermarkt, zwembad en horeca zijn in het dorp, dus alles is bij de hand, maar ver genoeg weg om echt van de natuur te kunnen genieten. Mooie plaatsen en schoon sanitair. We hebben genoten van het echte kamperen. Bedankt!

We komen zeker weer rerug

Marcel Verbeek,
3-8-2018

Rustige camping, midden in het bos. Er zijn wel plaatsnummers, maar de plekken zijn niet afgebakend. Hier dus niet het opgesloten gevoel. Verder is het sanitair schoon, en hoeft er niet voor douchen betaald te worden. Erg vriendelijke eigenaren. Ook een speeltuin met wat speeltoestellen, maar het leukst is toch het spelen op de heuvel met takken en zelfgemaakte schommel. En een fantastische omgeving om te fietsen maar zeker ook wandelen. Zwembad niet op de camping maar wel gratis in t dorp. We komen hier al jaren regelmatig en komen zeker weer terug.

Kindonvriendelijke camping

Vaste Gast,
16-7-2018

Het is de vraag wie de camping beheert. De eigenaars of de grotendeels bejaarde vaste gasten.