Zoover
Camping De Bronzen Emmer

Camping De Bronzen Emmer

7,9

2007

Heerlijke vakantie met onze kinderen (3,5,8 jr)

N. de Beer
11-5-2007

Heerlijke vakantie met onze kinderen (3,5,8 jr). Prachtige omgeving en veel te doen op recreatiegebied. Leuk zwembadje.

Gereisd Anders in mei 2007

Fam

Willems
4-5-2007

Fam. Willems

Jarenlang gaan wij al naar deze prachtige camping. Een camping waar rust, sportiviteit en gezelligheid te vinden is. Laatste jaren is het sanitair vernieuwd, ziet er nu prima uit. Het overdekte zwembad is helemaal een uitkomst met het wisselvallige zomerweer. Leuk nieuw peuterbad met glijbaantje.

Een echte aanrader!!

Gereisd Anders in mei 2007

Ik heb 2 keer op de camping gestaan, en een super mooie Ik

Daniele Kingma
22-4-2006

Ik heb 2 keer op de camping gestaan, en een super mooie tijd gehad. Ik ben paarden gek en paardrijden kan er dus ook.

Een klein min puntje dat waren de douchen die kunnen erg verschillen in de temperatuur.

Groetjes Daniele

Gereisd Anders in april 2006

Wij zijn al meerde keren op Camping de Bronzen Emmer zijn

Fam. de Jong - de Boer
15-3-2006

Wij zijn al meerde keren op Camping de Bronzen Emmer geweest.

Onze kinderen zijn jonge pubers. Zij vermaken zich opperbest. Er wordt tijdens schoolvakanies veel georganiseerd door het recreatieteam, voor alle leeftijden. Het is elk jaar weer een grote reunie, of een soort thuiskomen. De omgeving is uiterst geschikt voor wandelen en fietsen.

Gereisd Anders in maart 2006

Hier zijn wij 3 jaar geleden in september voor een weekje

Marja Seip
25-8-2005

Hier zijn wij 3 jaar geleden in september voor een weekje geweest in een houten huisje,allemaal vrijstaand,ideaal voor als je is met je hond weg wilt,want die mogen daar ook,wel bij het huisje aan de lijn.

Huisje zijn niet supermodern,maar alles wat er moet wezen is er.

De omgeving is mooi en rustig,je kan mooie wandelingen of fietstochten maken.

Emmen is dichtbij met de auto.