Zoover

7,9

Gaat hard achteruit

Stefan
25-7-2016

Het is een camping op een uitstekende locatie met erg veel ruimte (zowel de camping zelf als de plekken).

Echter is het treurig om te zien dat er geen aandacht is voor vernieuwing. Veel grote velden met maar 1 of 2 caravans en dat in het hoogseizoen! Ik zou zeggen: Laat de achterste velden leeg en zorg dat er meer op 1 veld komen te staan.

Winkeltje dat open is van 09:00- 10:30 uur is ook erg triest. De rest van de dag kan je hier enkel wat krijgen in het restaurant. Andere spullen dus niet.

Gaat tijd worden dat hier iemand anders op komt die de boel weer op de kaart gaat zetten. Mocht het zo blijven denk ik dat het binnen een seizoen of 2/3 klaar is en deze camping niet meer bestaat.

Dit nooit meer!

G.Zondag
13-6-2016

De Bronzen emmer voor ons nooit meer, want de ligging is slecht op een loopafstand zijn we geen winkels in de omgeving en op de camping zelf ook niet, bij het restaurant kunnen je niet pinnen om wat te eten dat moet je bij de receptie doen, het sanitair is flink verouderd, het persooneel en de eigenaar zijn zeer onvriendelijk, ze willen rijk worden over de rugjes van de hondjes € 4,- per hond per nacht en dan is er ook geen plek voor het uitlaten, het zwembad water is erg koud je moet jezelf flink warm zwemmen en peuterbad is ver beneden het niveau, want het water is niet warm en het word ook niet warm ze hebben geen afgezonderde ruimte voor het omkleden of om te douchen. En voor een grote familie of een schoolkamp zou ik de camping zeer afraden want de eigenaar komt steeds klagen en zeuren over bepaalde dingen zoals geluidsoverlast en e.d.

Nooit meer

Fam. Zondag
13-6-2016

De camping zelf was prima. Maar als je met een groep komt van +/- 40 personen, en je zit 's avonds bij elkaar, dan moet je fluisteren anders veroorzaak je geluidsoverlast. We hadden echter van te voren aangegeven, dat je met 40 personen enig geluid produceert, maar dat was geen probleem. Toch kwam de eigenaar/beheerder driemaal langs ivm geluidsoverlast. Een reden om deze camping te mijden.

Niet geschikt voor grote familie

Mevrouw Bakker
13-6-2016

De camping ligt op een prachtige plek. Het sanitair is goed voor elkaar en de velden liggen er mooi bij. Jammer genoeg is er geen restaurant open op de doordeweekse dagen en ook geen winkeltje. Het zwembad ziet er verzorgd uit, maar de temperatuur mag warmer. Een peuter krijgt het in het grote bad snel koud. De afspraken die wij gemaakt hebben van te voren zijn helaas niet nagekomen. Men wist dat er lawaai zou zijn, helaas kregen wij toch drie maal de beheerder bij onze tent. Een groep met 40 man wat praat, gaat al gauw hard. WAls we dit hadden geweten, waren we niet naar deze camping gekomen. Wij raden dit af bij familieweekenden/ schoolkamp.

de camping heeft weinig activiteiten voor kinderen in de 3

marietje de vries
20-7-2007

de camping heeft weinig activiteiten voor kinderen in de leeftijd van 10 tot 14 jaar weinig bijzonders, tevens typeer ik deze camping als gezelligecamping voor 65+ met de kernwoorden rust,reinheid en regelmaat tevens hebben wij ervaren dat de vaste camping gasten bepalen wat hoe en wanneer iets moet gebeuren, tevens viel op dat 3 kwart van de camping onbezet was waardoor er weinig gezelligheid te vinden was,er is weinig ruimte voor gezelligheid en uitbundigheid op de veldjes tussen de seizoen gasten voor ons geen bronzen emmer meer