Zoover
Camping De Bronzen Emmer

Camping De Bronzen Emmer

7,9

Gezellige camping met veel mogelijkheden

Nijmeijer
13-8-2011

Leuk animatie programma , uitstekend sanitair met heerlijke douches!

Personeel is tot midden in de nacht bezig met schoonmaken en ook overdag word het goed bijgehouden.

Prima sfeer op het veld! (op ons veld geen "burgemeester")

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

niet nog een keer

fam van der Meer
7-8-2011

wij waren toen we vorige jaar zijn wezen kijken echt aangenaam verrast door de camping

mooie velden, fris en schoon sanitair, ruimte , vriendelijk personeel, leuk zwembad,

dus meteen geboekt

en alle boven genoemde dingen zijn ook prima , helemaal goed

maar wat jammer is dat er vaste gasten rondlopen die allemaal bij mekaar klitten en hun mond alleen open doen als er genoeg drank in zit. er worden bungalowtenten en partytenten als bijzettent neergezet dus als ernaast staat kan je zelf amper om je caravan lopen en het ziet er ook zo rommelig uit.

we hebben ook in het restaurant gegeten en dat was super en niet duur,

kortom een camping met vele mogelijkheden maar dan moeten ze eerst alle burgemeesters laten verdwijnen.

Een tegenvaller!

Badis
6-8-2011

Toen we vorig jaar gingen kijken op de camping waren we erg enthousiast en hebben we direct een plekje gereserveerd. Mooie, ruime plekken, prima grasmat, zeer schone wc's, overdekt zwembad, leuk recreatieprogramma, we zagen het helemaal zitten!

We gingen in juli dus vol goede moed naar Meppen, maar wat viel de sfeer tegen!

Ieder veldje heeft zijn eigen "opzichter" leek het wel: vaste gasten die de hele dag onder de luifel iedereen in de gaten houden.

Ook waren er geen regels voor bijzettentjes en partytenten, zodat de camping een zootje was: de een had nog meer en grotere "bijzettentjes" dan de ander en ook een partytent van 6x3 is heel normaal!

Ondanks het zeer lekkere eten in het restaurantje, het vriendelijke personeel en alle pluspunten die ik al eerder heb genoemd, komen wij niet meer terug.

wat een ellende

patricia groeneweg
15-7-2011

We zijn gezellig aan het begin van de vakantie naar de bronzen emmer geweest.

het animatieteam voor de kinderen was ver te zoeken.

zwmbad was koud en de snackbar was 3 dagen dicht.

sauna was peperduur.en qua recreatie was er weinig te doen.pluspunt;internet en zwembad en saniaire voorzieningen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

voorseizoen

cracker.cm
14-6-2011

voor ons geen voorseizoen op deze camping weer..

Klein zwembad , weinig te doen en zelfs voor de camping gasten in de weekenden geen broodjes te halen..

Erg jammer zelfs de kinderen van 10 en 6 vonden het er niet echt leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

liever niet weer

c_m_
13-6-2011

er is erg weinig te doen in het voorseizoen.

voor de kinderen viel het tegen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

het ging wel

c_m_
13-6-2011

We hadden hier een voorseizoen plek maar dit doen we niet weer we vonden er niet zoveel aan ook voor de kinderen viel het erg tegen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Fijne gezinscamping

Karel Somers
10-5-2011

Wat een fijne camping. Hartelijk ontvangst, mooie ruime plaatsen, genoeg vertier. Voor de kinderen volop speeltuintjes een fijn zwembad en natuurlijk de manege waar onze konderen hebben genoten. Wij komen zeker terug hier.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Rust, vriendelijkheid en vertrouwen

anna
10-5-2011

In de meivakantie hebben we 1 week verbleven in een Finse bungalow. Goed onderhouden huisje van hout van alle gemakken voorzien met ruime tuin tussen de bomen. We hebben van de mogelijkheid gebruik gemaakt om onze paarden mee te nemen die overdag in de ruime weide stonden en 's nachts in goed verzorgde stallen. Het manegecomplex was compleet uitgerust en we konden vrij gebruik maken van de faciliteiten. De georganiseerde buitenritten waren mooi en afwisselend. Mooie ruiterpaden met een meertje waarin de paarden konden "zwemmen".

Mooie omgeving en prachtige oude Drentse dorpen.

De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en flexibel. De receptie kent de gasten.

Het is zo goed bevallen dat we in de zomer 3 weken teruggaan.

mooie camping; koud zwembad in de herfst

Angelique
23-10-2010

Mooie camping, leuke A-velden, vriendelijke ontvangst.

De combinatie met de kleinschalige manage was uniek. Onze dochter en haar vriendinnetje hebben 2x paard rijles gehad. Helemaal leuk, de meiden waren razend enthousiast. Leuk gedaan en met alle bereidwilligheid.

Toch zijn we eerder vertrokken; al na 1 nachtje. Het overdekte zwembad was ontzettend koud doordat de zijkanten van het dak open zijn waardoor er koude lucht en wind binnen komt, het water is daardoor niet warm en de wind op je lijf is erg koud. Jammer, maar we willen wel terug komen in het voorjaar of de zomer.