Zoover

7,9

Wat een heerlijke vakantie

Frank
10-5-2013

Midweek in een finse bungalow gewoond en was fantastisch. Grote tuin achter het huis, uitzicht op de paarden en een beetje mazzel met het weer gehad dus alleen maar buiten geleefd. Huisje is redelijk oud maar functioneert op alle vlakken en is schoon en heeft veel charme doordat het midden in het bos ligt en volledig van hout is.

Leuke omgeving waar veel te doen is van kleine uitstapjes naar grotere attracties.

Aardig personeel en mooie camping waar alles goed onderhouden is. Elke dag verse broodjes, heerlijk.

Leukste vakantie tot nu toe

Wendy
5-5-2013

In voorjaar 2012 eerste poging gedaan. Leuke camping maar net lopende zoon (die steeds wegrende...) gooide roet in het eten. Eerder naar huis gegaan. Dit jaar tweede poging. In 1 woord GEWELDIG gehad..wat een leuke camping! Mijn twee meiden zijn gek van paarden en paardrijden, die hebben daar sowieso de tijd van hun leven gehad. Leuke instructrice, zeer goed les geeft ze, meiden liepen met haar weg. Onze inmiddels twee jarige zoon heeft zich ook uitstekend vermaakt, lekker elke dag zwemmen in het ve rwarmde peuterbad. Of hij zat in een van de zandbakken. Ook hij maakte, net als de meiden, snel vriendjes! Animatie was leuk. Hoogtepunt was voor de kids dat ze opgehaald werden met de huikar. Onze jongste deed gewoon leuk mee :) Tranen met tuiten bij de meiden dat de week om was. Ook ik had nog we langer willen blijven. Zojuist geboekt voor twee weken in augustus, heerlijk!!

Heerlijk genoten

Fam. Bottelier
11-12-2012

Wat een super camping, met erg veel plezier hier op de camping verbleven. Geweldige omgeving, en voor ieder wat wils. Erg laagdrempelig bedrijf, met lief personeel. En een erg groot pluspunt, was het super schone sanitair!

Zeker ziet de Bronzen Emmer ons nog een keer!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Een camping naar wens.

Geke
11-9-2012

- Een mooie camping , die omgeven is door prachtige natuur.

- Een altijd vrolijke recreatie team die goed met de kinderen zijn.

- Een toilet gebouw die met regelmaat door een leuk, gezellig, behulpzaam team wordt schoongemaakt .

- De schone camping terrein die met regelmaat door het personeel(de troep van enkele gasten) wordt schoon gemaakt.

- Een camping eigenaar en de receptioniste die je altijd vriendelijk te woord staan en je altijd wil helpen bij evt problemen.

Een manege waar je heerlijk kan paardrijden onder begeleiding van een professioneel, spontane meid.

- Wat wil je nog meer ..

Ja, wij hebben het er erg naar onze zin gehad.

Geweldige vakantie!

Familie
24-8-2012

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Een mooie en vooral schone camping met leuke campingveldjes en vriendelijk personeel. Onze dochter heeft dagelijks met veel enthousiasme paardgereden. 's ochtend heerlijke vers gebakken broodjes gegeten. Een keer vergeten te bestellen, maar dan wordt er voor je bijgebakken. Wat een service!

Uitgebreid recreatieprogrmma, we hebben de kinderen bijna niet gezien. Zelf veel gefietst, prachtige omgeving met al die rietgedekte boerderijtjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk ontspannen midden in het bos

Bianca Dargel de Boer
22-8-2012

Wij hebben een week doorgebracht in een bungalow op de bronzen emmer. Niets was teveel, alles werd meteen geregeld. Vriendelijk personeel.Genoeg speelgelegenheid voor de kinderen. Het zwembad was heerlijk (moet wel zeggen dat wij nog net buiten de vakantie zaten). Veel informatie te vinden in het huisje w.b. de omgeving. Goede ligging voor uitstapjes. Het huisje was van alle gemakken voorzien (bed was niet optimaal voor mensen boven de 1,90 meter, je lag of met blote voeten of had bovenaan geen dekbed, maar gezien de temperatuur was dat nu geen probleem). Heerlijk rustig gelegen, genoeg ruimte op buiten te zitten. Picknicktafel aanwezig. Parkeerplaats voor de auto bij het huisje.

Nooi weer

gbr
1-8-2012

Mooie ruime plaatsen, net sanitairgebouw, alleen slecht schoon gemaakt. Daarnaast voor de kleintjes weinig tot geen animantie!! ze zijn allemaal liever lui dan moe en vooral de eigenaren zijn chaggie! erg jammer! verder het winkeltje met broodjes is smorgen pas om 9 uur open... terwijl het een kindercamping is??? naja kinderen zijn vroeg wakker en hebben dan trek.. dus helaas een vakantie zonder lekkere broodjes.. ohjaa en als je ze wel wilt moet je ze wel de dag van te voren bestellen want er is niks op voorraad!!!

Vakantieoord De Bronzen Emmer, eigenaar, 15-3-2013

Het is jammer dat u niet zo tevreden bent over uw vakantie. Dat u zegt dat er geen animatie zou zijn voor de kleintjes vinden wij vreemd. Wij hebben dagelijks een uitgebreid programma met minimaal een knutselonderdeel, spelletjes voor de allerkleinsten en een dans, theater of voorleesmoment. Onze broodjeskiosk werkt inderdaad met broodjes op bestelling. U krijgt direct bij aankomst op de receptie al een bestelbriefje. Ook staat er duidelijk op de diverse aanplakborden dat als u vergeet te bestellen wij graag ter plekke nog voor u verse broodjes bakken. Dat vinden wij service en doen wij liever dan broodjes weggooien die over zijn.

Mooie en warme plek

Ineke
19-6-2012

Wat een fijne plek om te verblijven. Wij zijn hier tweemaal geweest en beide keren hebben we genoten. De beheerder en de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis. Wij hebben 2 keer overnacht in een huisje. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien; niet superdeluxe, maar wel charmant. De huisjes liggen middenin de bossen en de tuinen eromheen zijn riant; je waant je alleen.

De faciliteiten voor de paarden zijn geweldig. Buiten- en binnenbak met goede bodems, royale stallen (de stallen werden heringericht zodat wij de grootste stal konden krijgen). Geanne runt met haar vader de manege. De buitenritten en lessen van haar waren erg leuk en leerzaam.

De omgeving is prachtig. Je loopt of fietst zo het bos in. Mooie drentse dorpen op korte afstand.

Heerlijke broodjes te verkrijgen bij de receptie op bestelling.

Leuke camping!

johanna_b
28-8-2011

Leuke camping met veel activiteiten voor (jonge) kinderen. Wat ons opviel is het enthousiasme van het recreatieteam (die de kinderen bijna allemaal bij naam kent) en van het personeel in het restaurant. Leuk zwembad zonder veel poespas maar wel overdekt.

Na een vakantie in Italië waar tot 's avonds laat schreeuwende kinderen over de camping liepen vonden we de rust op De Bronzen Emmer een verademing. Op ons zeer ruime veld was geen 'burgemeester' aanwezig en partytenten van 6 bij 3 hebben wij op de gehele camping niet gezien. Zoals eerder gemeld op deze pagina is het sanitair allemaal erg schoon. Heerlijke camping voor wie gewoon een hele leuke vakantie wil .

nooit meer

joyce
27-8-2011

als er nog geen vakantie is begonnen in het noorden is er helemaal niks te doen op de camping voor de kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011