Zoover

7,9

Aanrader!

J. Huitema
25-1-2018

Mooie camping, schoon sanitair, prima grasmat, veel te doen en handige “Bronzen Emmer” App met onder andere recreatie programma.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Een rustige bungalow half verscholen in het bos

Sander
3-1-2017

We zijn een week verbleven (week na Kerst tot en met Nieuwjaar) in een Finse bungalow naast de camping. Fijn waren de rust, het bos achter de camping, de speelvoorzieningen en de keuken in het huisje en de hertjes voor het huisje. Minder fijn was de badkamer (niet helemaal schoon en oude voorzieningen) en dat het huisje toch wel koud was (vloer voelde koud aan en huisje heeft enkel glas) en wat oubollige meubels (maar verder prima overigens). Wij hadden gelukkig extra fleece dekens bij ons. De bedden waren wat ouder, maar lagen nog goed. De slaapkamer met het dubbele bed was wat krap door de extra wastafel. De kinderkamers zijn prima, onze dochter vond het een fijne kamer. De keuken is compact, maar alles doet het. Onze algehele indruk van het huisje in relatie tot de prijs is goed, al hoewel de schoonmaak beter kan en het koud is in de winter. We zijn niet in de omgeving gaan eten dus daar kunnen we niets over zeggen. Het zwembad op de camping was dicht, maar dat wisten we van te voren.

We hebben erg genoten van deze familie camping!

Mevr E. WJ
19-6-2016

De camping ligt in een prachtig stukje natuurgebied, heeft een mooi zwembad, prima sanitair. Het personeel is vriendelijk en een leuk animatie programma!

Kortom een zeer geschikte camping voor gezinnen met kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Leuk voor een weekend,maar niet langer

Vincent
16-5-2016

- Gratis Wifi, maar dat werkt super slecht.

- douchen weken slecht,zeer korte tijd om je te douchen,zeker als je je haar wilt uitwassen.

- Toiletten worden met een spuit schoongespoten en worden nat achtergelaten en op een verkeerde tijdstip.

- Zandbakken voor de kinderen niet voorzien van schoon zand.Na 10 cm zitten je kinderen op zwart zand te graven.

- Te weinig parkeergelegenheden bij de achterste velden.

- Kinderzwembad koud water,ondanks dit doorgegeven aan de receptie.

- Mooie campeerplekken aanwezig.

lang geen 5 sterren waardig.

ronald
13-5-2016

De bronzen emmer moet het hebben van zijn mooie locatie aan het bos. Maar dat is het dan ook wel. Camping winkel is jaren geleden al gesloten. Er is een zwembad, maar dat mag je geen binnenbad noemen. Peuterbadje is bijna altijd ijskoud, zelfs tijdens hoogseizoen. Douches zijn slecht. Of veel te harde straal of een pisstraaltje. Te warmen even later weer ijskoud. Wasbakken voor het afwassen zijn er te weinig. En schoonmaken doen ze met een brandslang, precies rond spitsuur. Slechte service. Erg Jammer. Zo wordt het nooit meer wat met deze capmping, dat was vroeger beter.

heerlijk verblijf op leuke camping in mooi drenthe

Madelon
17-8-2015

Net terug van twee heerlijke weken in een bungalow/chalet op de bronzen emmer.

Netjes en compleet ingericht en genoeg ruimte voor ons gezin van 4. 'Verscholen' in het bos en daardoor veel privacy met de voorzieningen van de camping dichtbij. De kinderen vonden de hertjes, de manege, de speelweides en het zwembad super. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wifi in het bos is lastig, maar op vakantie ook eigenlijk wel fijn om wat minder bereikbaar te zijn.

In de omgeving genoeg te doen. Via de receptie een paar mooie fietsroutes gekregen en de omgeving verkend.

Als we weer eens willen kamperen, is dit zeker een camping waar we naar terug zouden kunnen gaan.

Fantastische camping voor het hele gezin

Familie S
15-8-2015

2 hele gezellige weken gehad in de zomervakantie met onze 4 kinderen (10, 8, 8 en 1,5)

De camping is mooi gelegen en ruim opgezet. Sanitairgebouw was super netjes/schoon.

Onze oudste kinderen hebben zich super vermaakt mede door het geweldige animatieteam.

De alleroudste heeft zelfs meegedaan met een survivaldag.

Het is dat wij elk jaar naar een andere camping willen maar als het aan de kinderen had gelegen zouden wij volgend jaar weer naar deze camping gaan.

Kortom echt een aanrader!

Leuke camping

Jappie30
18-6-2014

Wij hebben een hele leuke week op de camping gehad. Zeer vriendelijke mensen en alles netjes. De broodjes 's ochtends is super geregeld, zijn nog lekker warm. Wij hadden een blokhut gehuurd en deze was heel mooi, ruim en schoon. Omgeving is ook leuk en zeer veel te doen, voor alle leeftijden. We hadden tijd tekort om alles te doen wat we wilden doen. Wij hebben ons prima vermaakt en komen zeker terug.

Wat jammer was is dat het zwembadje buiten niet open was terwijl het heel de week warm weer was.

Prima camping

boelman
28-5-2014

Een prima camping! Let wel op bij ons werkte het WiFi niet

, staat wel op de site dat het werkt. Volgens zeggen zou dit opgelost worden en waar er spullen besteld ( begin van de vakantieweek) aan het einde werkte het nog steeds niet. Toen we bij het afrekenen hier iets van zeiden en vroeg of dat er nog iets met de prijs gedaan werd (hoefde echt niet veel te zijn, dat snappen wij ook wel) kregen we het volgende te horen, "dat is een service daar betaald u niet voor" onzin natuurlijk zit in de prijs. " u heeft al korting gehad via de Anwb" doet niet ter zake, dat hebben we immers zelf geregeld. "En ja u reed gisteren ook over het veld" dat is wel een zwak excuus en erg zoeken daar hadden ze dan gelijk iets over moeten zeggen, was overigens slechts 1x de dag voor vertrek werden er al dingen ingepakt, maar daar werd verder niet naar gevraagd. We hebben een leuke vakantie gehad, maar deze afsluiting stelde wel teleur. Wel leuk en mee denkend dat het zwembad langer open bleef.

Een gezellige, sportieve familiecamping!

Gert
17-7-2013

De Bronzen Emmer ian een heerlijke camping waar je met een gezin met jonge kinderen je uitstekend kunt vermaken. Het sportieve recre team organiseert veel leuke spelen. De camping is ingericht met leuke veldjes die allen zijn uitgerust met een speeltoestel en zandbak. Als je van paardrijden houdt kun je je uitleven op de manege.

Het personeel is behulpzaam, zo kwamen ze direct mijn plek bijsnoeien .

Elke ochtend heerlijke broodjes uit de oven en een knus restaurant met afhaalloket.