Zoover
Camping De Bronzen Emmer

Camping De Bronzen Emmer

7,9

Hartelijk, prachtige omgeving, mooie paardenstal

C.K.
2-9-2019

Met jong gezin EN paard op vakantie! Wat hebben we genoten! De Finse bungalows zijn mooi gelegen, veel privacy en een mooie tuin met uitzicht op mijn paard. Mijn paard heeft ook een mooie week gehad! Nette stallen, fijne weide, super mooie binnenbak en prachtige uitrijmogelijkheden. De bungalow was een beetje donker en heeft een kleine badkamer, maar het was een fijne plek en alles wat je nodig hebt zit er in. De prijs-kwaliteit is goed. Het personeel is zeer vriendelijk. Mensen die met hun paard op vakantie willen, raad ik deze camping zeker aan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Camping met potentie, maar niet in de huidige vorm

Karin de Lange
28-8-2019

Ben helemaal niet zo van het revieuwen maar onze vakantie op deze camping was zo vreemd, in de zin van nog nooit eerder meegemaakt, dus daarom wel een review. Enerzijds als opbouwend kritiek op de camping, maar zeker ook als waarschuwing naar andere trekkers, zoals wij.

Opzich een camping met potentie, maar helaas niet een heel prettig verblijf gehad. (we hebben hier 2,5 weken gestaan) Op deze camping staan jaarplaatsen, seizoenplaatsen en trekkers door elkaar. Ook heel veel mensen die elk jaar naar deze camping terugkomen voor vakantie. Hierdoor kliekt het heel erg en kom je er niet bij tussen. Sterker nog je wordt gewoon genegeerd. Daarnaast is de camping in het hoogseizoen half leeg. Dat is jammer want als kliek probleem er niet was geweest echt een leuke camping voor jong en oud. Voor ons was dit de eerste keer, maar ook gelijk de laatste keer op de camping. Jammer want, nogmaals, er zit wel potentie in deze camping.

Fantastisch, graag weer!

Herma Pouvoir
16-8-2019

Heerlijke camping op een prachtige plek. Op deze camping wordt van alles georganiseerd voor iedereen. Kinderen kunnen er veilig spelen op de vele veldjes of bij de trampolines. In de zomer actief recreatieteam. Mooi schoon zwembad waar je naar hartelust kunt zwemmen. Aangenaam verwarmd en overdekt. Voldoende sanitair dat goed schoon is. Erg vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat. En als er toch iets is? Even melden en het wordt gelijk opgelost! Super service! Wij waren hier met kinderen en hebben het reuze naar de zin gehad. Graag volgend jaar weer!

Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019
Vriendelijk bedankt voor uw fijne reactie. Daar worden we blij van!

Super leuke vakantie gehad!

Jannie van den broek
16-8-2019

Wij hebben een super leuke vakantie gehad op het vakantiepark. Er hangt een super gezellige sfeer, de hygiëne is ondanks enkele verouderde dingen super goed en er zijn dagelijks leuke dingen te doen. Er zijn dingen voor ouderen te doen zoals bijvoorbeeld het wekelijkse jeu de boules toernooi, klaverjassen ,de bingo enz. En voor de kleinkinderen waren er ook super veel dingen te doen. Er is een dagelijks recreatie programma met circa 6 tot 8 activiteiten. Ook zijn er speciale dagen zoals de survival, de familie spelletjesdag en een dag waarbij drie delen van de camping tegen elkaar allemaal vreemde sporten/spellen doen. De omgeving rondom de camping is ook super mooi, leuk om te wandelen met bijvoorbeeld de hond. Wat wij zelf vooral heel fijn vonden is dat je de kinderen bijna zonder zorgen hun gang kan laten gaan op de camping.

Voor ons een hele positieve ervaring! Wij komen graag weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019
Wat fijn dat u deze mooie review heeft geschreven. Vriendelijk bedankt daarvoor.

Niet nog een keer

Julia
11-8-2019

Zwembad helaas in het hoogseizoen om 19.00 uur al gesloten en dode vliegjes.

De toilet gebouwen alles aanwezig. Maar werd na het schoonmaken niet drooggemaakt.

De gratis wifi was heel slecht.

Patat en snacks smaakte goed. Omgeving is leuk. Animatie is niet zo leuk als andere campings.

Nooit weer

Lizzy
31-7-2019

Saaie camping, weinig te doen voor kleine kinderen.

Zwembadje pas vanaf 10.00 uur geopend voor kinderen, zwembad is alleen binnen en klein.

Klein winkeltje wat alleen geopend is van 9.00-10.30 uur. Wel elke dag verse bolletjes maar kun je pas ophalen vanaf 9.00 uur.

Douches/wc’s beetje oud maar wel gratis douchen!

Wij kampeerden in het hoogseizoen, veel lawaai na 23.30 uur nog.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Laura de Vries
4-2-2019

Voor de 2e keer een lang weekend in de Finse blokhutten verbleven en wederom genoten. De blokhutten zijn sfeervol en van alle gemakken voorzien.

Heerlijk tot rust komen midden in de bossen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Mooie camping in prachtig Drenthe

Sabine van Sloten
5-9-2018

Heerlijke ruim opgezette camping. Knus, gezellig en voor de kids helemaal te gek! Speeltuintje bij de plekken en een leuk zwembad. Zwembad is ideaal voor grote en kleine kindjes. (als moet je wel even bij de receptie melden dat je het peuterbad aan wilt hebben) Verder is een broodjeskiosk, snackbar, toiletgebouw met alles erop en eraan. Kortom, wij hebben ons prima vermaakt. Hele mooie omgeving en heel lekker gegeten bij Tante Sweel (TIP!!)

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Wij blijven terugkomen!

Marjoka
20-4-2018

De houten Finse bungalows van De Bronzen Emmer zijn al jaren onze vakantiefavoriet! De ligging in het bos is mooi, het huisje heeft charme en alles wat je nodig hebt, de omgeving is prachtig, de beheerders enorm gastvrij. Kortom, wil je fietsend of wandelend dit mooie deel van Drenthe verkennen, dan is dit park een aanrader. Kleinschalig avontuur, ook heel geschikt voor jongere kinderen (de trampoline alleen zorgt al voor uren speelplezier ;-) De dorpen in de omgeving zijn alsof de tijd heeft stilgestaan. Genieten!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Echte vakantie!

Brian
3-2-2018

Hele gezellige leuke camping, behulpzaam personeel. Kinderen vinden het geweldig, dat is heerlijk voor de ouders.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017