Zoover

Camping De Bronzen Emmer

7,9

Be
4-8-2019

Voor de derde keer hebben wij genoten van de -in het bos verscholen- huisjes tijdens onze zomervakantie . Wat een heerlijke plek!

De houten huisjes zijn prima en van alle gemakken voorzien, geen overbodige luxe maar heerlijk in het bos met veel ruimte eromheen , schoon en super sfeervol.

De ontvangst op de camping is aller hartelijkst , vriendelijk en warm; een leuk familiebedrijf.

De omgeving ( natuur/ dorpjes) is schitterend en erg rustig. Leuke uitstapjes mogelijk ( ook fietsen te huur op de camping).

Voor paardenliefhebbers is dit een paradijs: op het terrein bevindt zich een super leuke manege met vriendelijke paarden en met mogelijkheid tot volgen van lessen. Onze dochter ging er dagelijks heen en vond het geweldig! Ze wilt nergens anders meer heen!

Verder ook genoeg vertier v kids: zwembad, trampolines, herten-weiland, snackbar, ijsjes...

Kortom, een fijne plek , fijne huisjes en zeer lieve eigenaren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Top Vakantie!

J. Snijders
30-1-2018

Prachtige camping die uitstekend onderhouden wordt. Allemaal verschillende kampeerveldjes met leuke speelplaatsjes. Fijn ontvangst, mochten zelf een plaats uitzoeken. 's Ochtends warme broodjes, fijn zwembad en nieuw pannavoetbalveldje. Verwarmd sanitair, schoon en netjes onderhouden en waar iedereen behulpzaam en vriendelijk is. Prima plek om graag nog is terug te komen en ook prachtige omgeving.

Uitdagende survival tocht, spannende spooktocht en allerlei activiteiten door het recreatieteam voor jong en oud.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

genieten

Jearine den Herder
25-1-2018

Prachtige omgeving midden in de bossen.

Ideaal voor mensen die ook van paardrijden houden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Leuke huisjes

K.aarts
7-1-2017

Wij zijn in december geweest de camping zelf is dan dicht net als het zwembad en de manege.

De huisjes zijn netjes en best ruim zijn maar twee nadelen de bedden zijn zeer hard en de kachel verstookt veel gas €55 in een week, dat terwijl wij de kachel niet hoger dan 19 hebben gehad en snachts altijd uit.

Je zit lekker rustig en het park is een goede uitvalbasis voor allerlei uitstapjes.

Een gezellige camping in een mooie omgeving.

Gerbrandt
21-10-2016

We hebben weer een zeer geslaagd seizoen gehad bij Camping de Bronzen Emmer. Ondanks het echte Hollandse weer hebben we weer genoten. Elke ochtend hebben we lekker ontbeten met de warme broodjes die in de kiosk te koop waren. Voor de dagelijkse boodschappen is er drie kilometer verder op een grote supermarkt. Ook dit jaar waren de toiletgebouwen weer netjes en schoon hier wordt heel veel aandacht aan besteed. Het recreatie team heeft weer diverse dingen georganiseerd, waar de kinderen met heel veel plezier aan hebben mee gedaan. Het altijd vriendelijke en aardige personeel hebben ook een groot aandeel gehad in onze vakantie. Zij geven je echt het gevoel dat ze blij zijn dat je er bent. Ondanks de reacties die ik hier lees over deze camping kan ik alleen maar zeggen een fantastische camping in een super mooie omgeving, goede accomodaties, vriendelijk personeel en schone sanitair. kortom een echte aanrader. een goede mix van vaste kampeerders en korte kampeerders. altijd erg gezellig. Zoals het betaamt op een camping.

Een heerlijke en gezellige vakantie gehad.

de beste familie
31-7-2016

Een zeer gezellige camping met erg vriendelijk personeel. Voor de kinderen is er elke dag een recreatie programma zowel voor jonge kinderen als oudere kinderen. Van spelletjes tot sport wedstrijden en allemaal enthousiaste kinderen die mee doen. Er is tijdens ons verblijf ook een zwem vierdaagse georganiseerd waar het recreatieteam ontzettend leuk mee om gegaan is, door kinderen en volwassenen te stimuleren om te gaan sporten. Volgende week wordt er een survivaltocht georganiseerd op 3 augustus hier wordt ook weer alles uit de kast gehaald. Wij hebben nog drie weken vakantie en voor elke week staat er een grote dag gepland. naast de survival is er ook een dolle donderdag en een familie spelletjes dag.kortom een super programma.

De douches zijn gratis en worden bediend door een druk knop. ze zijn wel lekker warm en naar eigen keuze in te stellen en bij te draaien. Drie keer per dag worden ze schoon gemaakt en alles ziet er keurig verzorgd uit. In de avond uren is het rustig, en is het gezellig vertoeven op de veldjes zonder enige overlast. Dit hebben we in het verleden wel eens anders mee gemaakt.

Al met al een zeer geslaagde week er op zitten en we kijken nu uit naar de volgende drie weken. Het meest opvallende is de persoonlijke benadering van de camping eigenaar en van de receptie medewerkster die je bij naam kent en keurig netjes gedag zeggen hoe vaak je ze ook tegen komt. Je ziet dit ook terug in het overige personeel. echt de Drentse vriendelijkheid zoals we het gewend zijn.

Ook als je een probleem hebt met de caravan of tent is er altijd iemand die je wilt helpen van het personeel. Daarnaast wordt er ook met elkaar naar een oplossing gekeken. er wordt niet moeilijk gedaan en alles is in overleg mogelijk. ook dit zie je wel een anders.

In het restaurant kun je lekkere plates bestellen, en deze zijn zeer smakelijk. Ook de snackbar is goed, met een ruime keuze uit diverse snacks. aardige bediening en een goede kok in de keuken.

Deze camping is zeker een aanrader

Geweldige camping in het prachtige dorpje Meppen

Familie de Vries
21-7-2015

Wij zijn met onze drie kleinkinderen van 8,10 en 12 jaar veertien dagen op camping De Bronzen Emmer. We hebben deze camping uitgekozen om het vreselijk leuke recreatieprogramma wat op de website staat en ook omdat ze bij de Anwb goed staan aan geschreven. Het is hier geweldig, de omgeving en de dorpjes zijn prachtig. De camping biedt behalve het fantastisch recreatieprogramma geleid door een bijzonder getalenteerd team, ook ruime hele mooie staplaatsen, sportvelden, recreatiekelder, restaurant, winkeltje, veilig zwembad, trampoline, manege, hertenkamp. En voor zover wij het hebben kunnen beoordelen staan er ook alleen maar leuke mensen en leuke enthousiaste kinderen op deze camping. Ook bij minder goed weer is het hier goed vertoeven. Daarbij is er in de omgeving ook nog genoeg te doen en te zien.

heerlijke camping

Stephan Wijnberg
10-8-2014

Weer een heerlijke vakantie gehad. Idd wifi geeft wat problemen zelf ondervonden dat er hard aan word gewerkt. En als het echt nodig is is internet wat er voor je word geregeld! Bedankt Bas! We komen volgend jaar zeker weer. Dan gaan we proberen om er 3 weken te zijn.!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Met pubers niet aan te bevelen

Hans
8-8-2012

huisjes zijn wat gedateerd. 6 persoons is een leuk 4 persoonshuisje.

geen Aktiviteiten voor kinderen ouder dan 12 jaar. geen camping winkel aanwezig alleen een broodjesservice wel raar voor een 5 sterren .

Om 11 uur ,'s morgens nog geen

Koffie te krijgen. In de avond om 10 uur alles dicht voor de jeugd.

Geschikt als kindercamping tot 12 jaar, zeer ongeschikt voor oudere kinderen

Vakantieoord De Bronzen Emmer, eigenaar, 15-3-2013

Wij zijn inderdaad geen camping die zich richt op pubers. Dat vermelden wij ook duidelijk op onze website en andere reclame uitingen. Het is jammer dat u dat niet heeft gezien en daardoor niet het meest geschikte park heeft gevonden voor uw gezin.

Een uitgebreide campingwinkel zou fijn zijn, maar met een grote supermarkt naast de deur die dagelijks van 8.00 tot 20.00 uur open is, kunt u miscchien begrijpen dat dat niet mogelijk is. Daarom onze broodjeskiosk met dagelijks vers gebakken broodjes.

Wij zijn een kleinschalig familiepark en hebben geen grootse horecagelegenheid die de hele dag open is. Dat past ook niet bij ons. De openingstijden van de horeca staan duidelijk vermeld op onze website.

super goed

b&m
4-5-2012

we komen altijd op deze camping

we hebben geen kleine kinder meer

maar het is super goed hier

pesoneel eigenaar alles is top

als het aan ons ligt blijven we hier altijd komen

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2012