Zoover
Camping De Bronzen Emmer

Camping De Bronzen Emmer

7,9

2008

Volgend jaar zeker terug!

Fam. R. Christen
7-8-2008

Zeer rustig gelegen camping in een schitterend dorp. Mooie velden, genoeg schaduw, ruime plaatsen. Personeel supervriendelijk. Goed warm water bij douche en afwas etc. Leuk klein zwembad. Genoeg aktiviteiten voor jonge jeugd maar ook oudere jeugd. Onze pubers vermaakten zich prima. Klein minpuntje, geen eigen waterttappunt en afvoer. Verder grandioos!

Hele mooi gelegen camping die alles biedt wat je nodig in

8-6-2008

Hele mooi gelegen camping die alles biedt wat je nodig bent in een vakantie. Wij verbleven in 1 van de huurtenten van een touroperator op de camping en kunnen dit van harte aanbevelen! Ze zijn voordelig, de tenten zijn heel uitgebreid ingericht en comfortabel en de service is uitstekend. De omgeving is prachtig!

Gereisd Familie in juli 2007

Wij zijn van 3 mei t/m 11 mei geweest

Fam. Boom
22-5-2008

Wij zijn van 3 mei t/m 11 mei geweest.

Je bent er echt thuis, vriendelijk personeel, nog echt kamperen maar toch met alle faciliteiten. Heerlijk zwembed en nooit een lauwe douche.

Omgeving en ligging geweldig, leuke dorpjes eromheen...we hebben een top vakantie gehad

Gereisd Familie in mei 2008

We zijn hier met Pinksteren geweest

Jeannette
13-6-2007

We zijn hier met Pinksteren geweest. Het is ons zo goed bevallen dat we in de zomervakantie weer gaan.

Gereisd Familie in mei 2007

En heerlijke vakantieplek, ik heb vele andere campings het

x
8-5-2007

En heerlijke vakantieplek, ik heb vele andere campings gezien maar het is er nooit zo gezellig als hier!!!

Gereisd Familie in augustus 2006

De Bronzen Emmer is voor ons de (paarden) vakantie

15-1-2007

De Bronzen Emmer is voor ons de (paarden) vakantie. Onze meiden van 14 en 12 jaar vermaken zich daar voortreffelijk en willen dan ook elk jaar weer terugkomen. En spreken ook de vrienden en vriendinnen van de camping via MSN.

Het is een gezellige boel daar, soms wel eens iets te gezellig en worden dan ook wel eens tot de orde geroepen als we weer eens gezellig bijelkaar zitten (je zit al snel wat te hard te lachen en te praten).

Ook de omgeving is heel mooi en de juiste voorzieningen op de camping en in de directe omgeving.