Zoover

7,9

fantastisch

s.blaauw
15-8-2019

nette camping veel te doen voor de kinderen

Gereisd Met partner in juli 2019
Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019
Vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden. Wij zien u graag weer terug op onze camping.

Heerlijk relaxed

Rene
23-6-2019

Naar deze camping gegaan voor een RFR en meteen een aantal dagen gebleven. Een zeer vriendelijke gastvrijheid kun je hier ervaren en alles is bespreekbaar. De camping bied een eenvoudige broodjes service welke je de avond ervoor kunt bestellen. Dit kan bij de receptie maar kun je ook direct te regelen via de bronzen emmer app. Op het terrein is, voor sommigen een “must” gratis Wifi aanwezig. De plekken zijn ruim en voorzien van elektra welke je achteraf moet betalen, op de velden zijn de meterkasten met standen te zien. Sanitair is schoon en modern genoeg. Voor echt uitgebreid eten moet je wel in Meppen zelf zijn (reserveren !!!) maar oo de camping is ook een bistro met afhaalmogelijkheden of ter plekke eten

Gereisd Met partner in juni 2019

Leuke camping.

De vries
13-6-2018

Mooie ligging van de camping.Overdekt zwembad aanwezig.Geen watervoorziening bij de kampeerplek aanwezig.Slechte tot geen wifi aanwezig.

Hygiene wc,s worden alleen met de tuinslang schoongespoten en alles is nat.

Vriendelijke personeel.

Gereisd Met partner in mei 2018

Top Camping! Wij hebben alweer geboekt voor 2018!

Bakker
30-1-2018

Een mooie rustige camping met vriendelijk en behulpzaam personeel! De hygiene staat in een hoog vaandel , de wc's zijn voorzien van wc.papier en de voor het douchen heb je geen muntjes nodig!

Sochtends warme broodjes uit de broodjeskiosk of af te halen bij de receptie! Voor de boodschappen ligt het dorpje Aalden op ong. 3 km afstand.

Het zwembad heeft een senioren uurtje en daarna is het bad voor iedereen geopend.

Voor jong en oud een leuk recre programma in de vakanties , die je op de Bronzen Emmer App kunt volgen! Hoogtepunt vorig seizoen de spooktocht en de familie spelletjes dag met afsluiting een BBQ!

Mooie omgeving waar je naar hartelust kunt gaan fietsen of wandelen. De receptie verleend zelfs leuke routes.

In het restaurantje kun je div. menu's verkrijgen of gewoon frituur.

Onze kleinkinderen kunnen niet wachten om volgend seizoen weer me te kunnen!

De tokkelbaan, trampoline, manege, zwembad, recreteam werden door hun goed bezocht.

Gereisd Met partner in april 2017

Rust ruimte en stilte

symen
19-8-2017

We hadden een verblijf aan geboden gekregen bij aanschaf caravan bij reinders en daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt om alles uit te proberen en te checken.

Mooie en zeer ruime camping met heel ruime plaatsen.

We waren daar slechts 3 dagen en hadden geen comfort plaats en dat betekend wel stroom maar geen water op de plaats maar 1x de tank vullen was voor ons ruim genoeg.

Schitterend sanitair en goed schoon.

Omdat het slechts voor 2 nachten was geen fietsen mee maar voor zover we het konden zien kan je dat hier mooi.

fijne stille plek.

Adrie
18-4-2017

Compleet, zij het basaal huisje. Goede bedden. Fijne stille plek. Maar erg slechte wifi, of liever, bijna niet. Wel (kleine)afwasmachine.

Geiser/ketel maakt wel wat lawaai. En een verbruik van 23 euro voor het gas terwijl wij als we weg waren en ''s nachts de kachel op 10 graden hadden, is voor 2 hele dagen wel wat veel. Want we waren er pas vrijdag rond 18 uur en gingen maandag voor 10 al weer weg.

Heerlijke camping voor jong en oud.

familie de J.
21-8-2016

Heerlijke camping voor jong en oud. In de vakanties is er superleuke animatie voor zowel kinderen, ouders en hele gezinnen. De sfeer is zeer gemoedelijk en in overleg met de eigenaars is veel mogelijk. Geen verborgen kosten voor warm water, zwembad of douches, dit is gewoon gratis. De camping is goed onderhouden en ziet er keurig uit. Camping is groot genoeg om je eigen ruimte te kunnen hebben en klein genoeg om gezellig te zijn. Het animatieteam kent elk kind en zorgt ervoor dat elk kind op eigen niveau mee kan doen aan de activiteiten. Samen spelen is samen delen is hier nog gemeengoed. Geen lawaaige activiteiten in de avonduren, zodat het lekker rustig slapen is. Het zwembad is heerlijk verwarmd en overdekt zodat er ook bij slecht weer altijd wat te doen is. Prachtige omgeving waar men echt naar hartelust kan wandelen en fietsen en steeds weer nieuwe routes kan nemen door het schitterende Drentse landschap. Prima uitvalsbasis voor dagtripjes naar Emmen, Coevorden, Hoogeveen of naar Duitsland. We komen hier al een aantal jaar en zijn bijzonder tevreden over de gastvriendelijkheid, het onderhoud van de camping en de gezelligheid. Ouderwets leuk en heerlijk ontspannend. Horeca in het hoogseizoen vrijwel dagelijks open, daarna in het weekend. Broodjes op de camping te bestellen en een zeer goede supermarkt op fietsafstand (nog geen 5 km).

Mooie rustige schone camping (in het voorseizoen)

e.f. ruiter
27-6-2016

Heerlijk zwembad. In het oude sanitairgebouw zou ik wat meer deuren naar de douches maken vanwege het tochten. Het nieuwe sanitairgebouw is lekker warm. Camping ligt lekker centraal en heeft een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Echt genieten van Drenthe.

Gereisd Met partner in juni 2016

Heel fijn. Staan al meer als 40 jaar op de camping

S. Scholing-Blaauw
12-1-2016

Er wordt een boel georganiseerd, voor jong en oud. Wat ik persoonlijk fijn vind is het zwem uurtje voor senioren. Onze kinderen vonden het er ook erg leuk en nu komen onze kleinkinderen heel veel bij ons voor het zwembad en de spelletjes. De kantine is niet groot, maar je kunt er afhalen en eenvoudig eten. Wat ik persoonlijk fijn vind, is dat het er altijd schoon is en het personeel erg behulpzaam is en de camping is niet zo erg groot. Hoop hier nog jaren te kunnen genieten.

een pareltje van een camping

Frans de Wit
18-10-2013

Camping de bronzen emmer is een fantastische camping met uiterst vriendelijk personeel, geweldig sanitair, mooi zwembad, prima staanplaatsen, prima paden waar je ook met grotere caravans de bochten kan nemen zonder door de bosjes o.i.d. te rijden. Ook een erg leuke omgeving met een heel goed Italiaanse restaurant in het dorp.Dus een camping die wij graag boven aan ons lijstje zetten.