Zoover

7,9

Mooie en warme plek

Ineke
19-6-2012

Wat een fijne plek om te verblijven. Wij zijn hier tweemaal geweest en beide keren hebben we genoten. De beheerder en de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis. Wij hebben 2 keer overnacht in een huisje. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien; niet superdeluxe, maar wel charmant. De huisjes liggen middenin de bossen en de tuinen eromheen zijn riant; je waant je alleen.

De faciliteiten voor de paarden zijn geweldig. Buiten- en binnenbak met goede bodems, royale stallen (de stallen werden heringericht zodat wij de grootste stal konden krijgen). Geanne runt met haar vader de manege. De buitenritten en lessen van haar waren erg leuk en leerzaam.

De omgeving is prachtig. Je loopt of fietst zo het bos in. Mooie drentse dorpen op korte afstand.

Heerlijke broodjes te verkrijgen bij de receptie op bestelling.

Leuke camping voor er even tussen uit

Olaf
14-6-2012

Leuke camping aan de rand van een geweldig mooi oud dorp vol met oude boerderijen. Zijn er pas even gauw 1 nachtje geweest omdat we even met de voortent van de caravan aan de slag wilden dus dachten kunnen net zo goed even naar de camping vluchten. De indruk die we na 1 nacht hadden is: ligt er netjes bij, goed verzorgd. Wij stonden dicht bij het nieuwere toilet gebouw wat er ook netjes uitzag. Wel vond ik dat ze toiletten wat beter schoon moeten houden. 5 sterren leek in onze ogen aan de hoge kant, dan moet het volgens ons wel heel luxe zijn. Al met al leuke camping komen zeker nog eens weer.

super goed

b&m
4-5-2012

we komen altijd op deze camping

we hebben geen kleine kinder meer

maar het is super goed hier

pesoneel eigenaar alles is top

als het aan ons ligt blijven we hier altijd komen

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2012

Leuke camping!

johanna_b
28-8-2011

Leuke camping met veel activiteiten voor (jonge) kinderen. Wat ons opviel is het enthousiasme van het recreatieteam (die de kinderen bijna allemaal bij naam kent) en van het personeel in het restaurant. Leuk zwembad zonder veel poespas maar wel overdekt.

Na een vakantie in Italië waar tot 's avonds laat schreeuwende kinderen over de camping liepen vonden we de rust op De Bronzen Emmer een verademing. Op ons zeer ruime veld was geen 'burgemeester' aanwezig en partytenten van 6 bij 3 hebben wij op de gehele camping niet gezien. Zoals eerder gemeld op deze pagina is het sanitair allemaal erg schoon. Heerlijke camping voor wie gewoon een hele leuke vakantie wil .

nooit meer

joyce
27-8-2011

als er nog geen vakantie is begonnen in het noorden is er helemaal niks te doen op de camping voor de kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Top camping gezellige mensen

Camping Gast
21-8-2011

Leuke camping, veel te doen, ook voor de kids is er veel te beleven.

Het sanitair is goed, de schoonmakers komen 4x per dag en zelfs 's nachts!

De kantine is ook gezellig vooral op de klaverjas avonden, dan leer je iedereen kennen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

een top camping

martina
14-8-2011

De bronzen Emmer is een top camping, vriendelijk personeel die ook nog zorgen dat alles schoon en netjes is. petje af voor ze ,dan hebben we nog het recreatie team die toch elk jaar maar weer zorgen dat een ieder zich vermaken kan, zowel groot als klein echt geweldig ik kan alleen maar zeggen een aanrader om naar deze camping te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Gezellige camping met veel mogelijkheden

Nijmeijer
13-8-2011

Leuk animatie programma , uitstekend sanitair met heerlijke douches!

Personeel is tot midden in de nacht bezig met schoonmaken en ook overdag word het goed bijgehouden.

Prima sfeer op het veld! (op ons veld geen "burgemeester")

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

ligging finse bungalows prachtig

ellen
12-8-2011

Wii hebben 2 weken verbleven in een Finse bungalow. geweldig gelegen tussen de bomen met veel privacy. Bungalows zijn netjes en van alle gemakken voorzien.

personeel is erg vriendelijk, kent hun gasten bij naam! Paardrijden voor mijn dochters was ook prima in de leuke manege, met een gediplomeerde instructrice. Paardrijden is wel snel volgeboekt, maar dat komt ook omdat ze groepen klein houden, wat de veiligheid en de kwaliteit van de lessen ten gode komt.

Nette camping alleen weinig sfeer!!

Cristel
10-8-2011

We hebben deze camping geboekt nav de "nominatie" dat het de mooiste camping van Drenthe zou zijn. Ben ik blij dat ik de anderen niet heb gezien want dit was in mijn ogen absoluut geen bijzondere camping.

Mocht je een vaste watertank in je caravan hebben dan moet je 'm vullen met een jerrycan als je op de basisplekken staat.

Er is wel een watertappunt op elk veld maar daar zit geen schroefdraad aan en kun je dus geen slang aansluiten.

Dit was niet duidelijk toen we hebben geboekt. Voor ons echt een minpunt!!

Verder geen buitenbad voor de grote kids, alleen voor de hele kleintjes.

Het paardrijden was wel een pluspunt. Er zit een manege bij waar ze kunnen paardrijden en als je ervaren genoeg bent dan kun je zelf mee voor een buitenrit. Bespreek dit wel zo snel mogelijk want in het hoogzeisoen is het heel snel vol aangezien ze maar 3 keer per dag rijden!!