Zoover
Camping De Bronzen Emmer

Camping De Bronzen Emmer

7,9

een pareltje van een camping

Frans de Wit
18-10-2013

Camping de bronzen emmer is een fantastische camping met uiterst vriendelijk personeel, geweldig sanitair, mooi zwembad, prima staanplaatsen, prima paden waar je ook met grotere caravans de bochten kan nemen zonder door de bosjes o.i.d. te rijden. Ook een erg leuke omgeving met een heel goed Italiaanse restaurant in het dorp.Dus een camping die wij graag boven aan ons lijstje zetten.

Een gezellige, sportieve familiecamping!

Gert
17-7-2013

De Bronzen Emmer ian een heerlijke camping waar je met een gezin met jonge kinderen je uitstekend kunt vermaken. Het sportieve recre team organiseert veel leuke spelen. De camping is ingericht met leuke veldjes die allen zijn uitgerust met een speeltoestel en zandbak. Als je van paardrijden houdt kun je je uitleven op de manege.

Het personeel is behulpzaam, zo kwamen ze direct mijn plek bijsnoeien .

Elke ochtend heerlijke broodjes uit de oven en een knus restaurant met afhaalloket.

Wat een heerlijke vakantie

Frank
10-5-2013

Midweek in een finse bungalow gewoond en was fantastisch. Grote tuin achter het huis, uitzicht op de paarden en een beetje mazzel met het weer gehad dus alleen maar buiten geleefd. Huisje is redelijk oud maar functioneert op alle vlakken en is schoon en heeft veel charme doordat het midden in het bos ligt en volledig van hout is.

Leuke omgeving waar veel te doen is van kleine uitstapjes naar grotere attracties.

Aardig personeel en mooie camping waar alles goed onderhouden is. Elke dag verse broodjes, heerlijk.

Leukste vakantie tot nu toe

Wendy
5-5-2013

In voorjaar 2012 eerste poging gedaan. Leuke camping maar net lopende zoon (die steeds wegrende...) gooide roet in het eten. Eerder naar huis gegaan. Dit jaar tweede poging. In 1 woord GEWELDIG gehad..wat een leuke camping! Mijn twee meiden zijn gek van paarden en paardrijden, die hebben daar sowieso de tijd van hun leven gehad. Leuke instructrice, zeer goed les geeft ze, meiden liepen met haar weg. Onze inmiddels twee jarige zoon heeft zich ook uitstekend vermaakt, lekker elke dag zwemmen in het ve rwarmde peuterbad. Of hij zat in een van de zandbakken. Ook hij maakte, net als de meiden, snel vriendjes! Animatie was leuk. Hoogtepunt was voor de kids dat ze opgehaald werden met de huikar. Onze jongste deed gewoon leuk mee :) Tranen met tuiten bij de meiden dat de week om was. Ook ik had nog we langer willen blijven. Zojuist geboekt voor twee weken in augustus, heerlijk!!

Heerlijk genoten

Fam. Bottelier
11-12-2012

Wat een super camping, met erg veel plezier hier op de camping verbleven. Geweldige omgeving, en voor ieder wat wils. Erg laagdrempelig bedrijf, met lief personeel. En een erg groot pluspunt, was het super schone sanitair!

Zeker ziet de Bronzen Emmer ons nog een keer!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Een camping naar wens.

Geke
11-9-2012

- Een mooie camping , die omgeven is door prachtige natuur.

- Een altijd vrolijke recreatie team die goed met de kinderen zijn.

- Een toilet gebouw die met regelmaat door een leuk, gezellig, behulpzaam team wordt schoongemaakt .

- De schone camping terrein die met regelmaat door het personeel(de troep van enkele gasten) wordt schoon gemaakt.

- Een camping eigenaar en de receptioniste die je altijd vriendelijk te woord staan en je altijd wil helpen bij evt problemen.

Een manege waar je heerlijk kan paardrijden onder begeleiding van een professioneel, spontane meid.

- Wat wil je nog meer ..

Ja, wij hebben het er erg naar onze zin gehad.

Geweldige vakantie!

Familie
24-8-2012

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Een mooie en vooral schone camping met leuke campingveldjes en vriendelijk personeel. Onze dochter heeft dagelijks met veel enthousiasme paardgereden. 's ochtend heerlijke vers gebakken broodjes gegeten. Een keer vergeten te bestellen, maar dan wordt er voor je bijgebakken. Wat een service!

Uitgebreid recreatieprogrmma, we hebben de kinderen bijna niet gezien. Zelf veel gefietst, prachtige omgeving met al die rietgedekte boerderijtjes. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk ontspannen midden in het bos

Bianca Dargel de Boer
22-8-2012

Wij hebben een week doorgebracht in een bungalow op de bronzen emmer. Niets was teveel, alles werd meteen geregeld. Vriendelijk personeel.Genoeg speelgelegenheid voor de kinderen. Het zwembad was heerlijk (moet wel zeggen dat wij nog net buiten de vakantie zaten). Veel informatie te vinden in het huisje w.b. de omgeving. Goede ligging voor uitstapjes. Het huisje was van alle gemakken voorzien (bed was niet optimaal voor mensen boven de 1,90 meter, je lag of met blote voeten of had bovenaan geen dekbed, maar gezien de temperatuur was dat nu geen probleem). Heerlijk rustig gelegen, genoeg ruimte op buiten te zitten. Picknicktafel aanwezig. Parkeerplaats voor de auto bij het huisje.

Met pubers niet aan te bevelen

Hans
8-8-2012

huisjes zijn wat gedateerd. 6 persoons is een leuk 4 persoonshuisje.

geen Aktiviteiten voor kinderen ouder dan 12 jaar. geen camping winkel aanwezig alleen een broodjesservice wel raar voor een 5 sterren .

Om 11 uur ,'s morgens nog geen

Koffie te krijgen. In de avond om 10 uur alles dicht voor de jeugd.

Geschikt als kindercamping tot 12 jaar, zeer ongeschikt voor oudere kinderen

Vakantieoord De Bronzen Emmer, eigenaar, 15-3-2013

Wij zijn inderdaad geen camping die zich richt op pubers. Dat vermelden wij ook duidelijk op onze website en andere reclame uitingen. Het is jammer dat u dat niet heeft gezien en daardoor niet het meest geschikte park heeft gevonden voor uw gezin.

Een uitgebreide campingwinkel zou fijn zijn, maar met een grote supermarkt naast de deur die dagelijks van 8.00 tot 20.00 uur open is, kunt u miscchien begrijpen dat dat niet mogelijk is. Daarom onze broodjeskiosk met dagelijks vers gebakken broodjes.

Wij zijn een kleinschalig familiepark en hebben geen grootse horecagelegenheid die de hele dag open is. Dat past ook niet bij ons. De openingstijden van de horeca staan duidelijk vermeld op onze website.

Nooi weer

gbr
1-8-2012

Mooie ruime plaatsen, net sanitairgebouw, alleen slecht schoon gemaakt. Daarnaast voor de kleintjes weinig tot geen animantie!! ze zijn allemaal liever lui dan moe en vooral de eigenaren zijn chaggie! erg jammer! verder het winkeltje met broodjes is smorgen pas om 9 uur open... terwijl het een kindercamping is??? naja kinderen zijn vroeg wakker en hebben dan trek.. dus helaas een vakantie zonder lekkere broodjes.. ohjaa en als je ze wel wilt moet je ze wel de dag van te voren bestellen want er is niks op voorraad!!!

Vakantieoord De Bronzen Emmer, eigenaar, 15-3-2013

Het is jammer dat u niet zo tevreden bent over uw vakantie. Dat u zegt dat er geen animatie zou zijn voor de kleintjes vinden wij vreemd. Wij hebben dagelijks een uitgebreid programma met minimaal een knutselonderdeel, spelletjes voor de allerkleinsten en een dans, theater of voorleesmoment. Onze broodjeskiosk werkt inderdaad met broodjes op bestelling. U krijgt direct bij aankomst op de receptie al een bestelbriefje. Ook staat er duidelijk op de diverse aanplakborden dat als u vergeet te bestellen wij graag ter plekke nog voor u verse broodjes bakken. Dat vinden wij service en doen wij liever dan broodjes weggooien die over zijn.