Zoover
Camping De Bronzen Emmer

Camping De Bronzen Emmer

7,9

Niet geschikt voor grote familie

Mevrouw Bakker
13-6-2016

De camping ligt op een prachtige plek. Het sanitair is goed voor elkaar en de velden liggen er mooi bij. Jammer genoeg is er geen restaurant open op de doordeweekse dagen en ook geen winkeltje. Het zwembad ziet er verzorgd uit, maar de temperatuur mag warmer. Een peuter krijgt het in het grote bad snel koud. De afspraken die wij gemaakt hebben van te voren zijn helaas niet nagekomen. Men wist dat er lawaai zou zijn, helaas kregen wij toch drie maal de beheerder bij onze tent. Een groep met 40 man wat praat, gaat al gauw hard. WAls we dit hadden geweten, waren we niet naar deze camping gekomen. Wij raden dit af bij familieweekenden/ schoolkamp.

Leuk voor een weekend,maar niet langer

Vincent
16-5-2016

- Gratis Wifi, maar dat werkt super slecht.

- douchen weken slecht,zeer korte tijd om je te douchen,zeker als je je haar wilt uitwassen.

- Toiletten worden met een spuit schoongespoten en worden nat achtergelaten en op een verkeerde tijdstip.

- Zandbakken voor de kinderen niet voorzien van schoon zand.Na 10 cm zitten je kinderen op zwart zand te graven.

- Te weinig parkeergelegenheden bij de achterste velden.

- Kinderzwembad koud water,ondanks dit doorgegeven aan de receptie.

- Mooie campeerplekken aanwezig.

lang geen 5 sterren waardig.

ronald
13-5-2016

De bronzen emmer moet het hebben van zijn mooie locatie aan het bos. Maar dat is het dan ook wel. Camping winkel is jaren geleden al gesloten. Er is een zwembad, maar dat mag je geen binnenbad noemen. Peuterbadje is bijna altijd ijskoud, zelfs tijdens hoogseizoen. Douches zijn slecht. Of veel te harde straal of een pisstraaltje. Te warmen even later weer ijskoud. Wasbakken voor het afwassen zijn er te weinig. En schoonmaken doen ze met een brandslang, precies rond spitsuur. Slechte service. Erg Jammer. Zo wordt het nooit meer wat met deze capmping, dat was vroeger beter.

Heel fijn. Staan al meer als 40 jaar op de camping

S. Scholing-Blaauw
12-1-2016

Er wordt een boel georganiseerd, voor jong en oud. Wat ik persoonlijk fijn vind is het zwem uurtje voor senioren. Onze kinderen vonden het er ook erg leuk en nu komen onze kleinkinderen heel veel bij ons voor het zwembad en de spelletjes. De kantine is niet groot, maar je kunt er afhalen en eenvoudig eten. Wat ik persoonlijk fijn vind, is dat het er altijd schoon is en het personeel erg behulpzaam is en de camping is niet zo erg groot. Hoop hier nog jaren te kunnen genieten.

heerlijk verblijf op leuke camping in mooi drenthe

Madelon
17-8-2015

Net terug van twee heerlijke weken in een bungalow/chalet op de bronzen emmer.

Netjes en compleet ingericht en genoeg ruimte voor ons gezin van 4. 'Verscholen' in het bos en daardoor veel privacy met de voorzieningen van de camping dichtbij. De kinderen vonden de hertjes, de manege, de speelweides en het zwembad super. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wifi in het bos is lastig, maar op vakantie ook eigenlijk wel fijn om wat minder bereikbaar te zijn.

In de omgeving genoeg te doen. Via de receptie een paar mooie fietsroutes gekregen en de omgeving verkend.

Als we weer eens willen kamperen, is dit zeker een camping waar we naar terug zouden kunnen gaan.

Fantastische camping voor het hele gezin

Familie S
15-8-2015

2 hele gezellige weken gehad in de zomervakantie met onze 4 kinderen (10, 8, 8 en 1,5)

De camping is mooi gelegen en ruim opgezet. Sanitairgebouw was super netjes/schoon.

Onze oudste kinderen hebben zich super vermaakt mede door het geweldige animatieteam.

De alleroudste heeft zelfs meegedaan met een survivaldag.

Het is dat wij elk jaar naar een andere camping willen maar als het aan de kinderen had gelegen zouden wij volgend jaar weer naar deze camping gaan.

Kortom echt een aanrader!

Geweldige camping in het prachtige dorpje Meppen

Familie de Vries
21-7-2015

Wij zijn met onze drie kleinkinderen van 8,10 en 12 jaar veertien dagen op camping De Bronzen Emmer. We hebben deze camping uitgekozen om het vreselijk leuke recreatieprogramma wat op de website staat en ook omdat ze bij de Anwb goed staan aan geschreven. Het is hier geweldig, de omgeving en de dorpjes zijn prachtig. De camping biedt behalve het fantastisch recreatieprogramma geleid door een bijzonder getalenteerd team, ook ruime hele mooie staplaatsen, sportvelden, recreatiekelder, restaurant, winkeltje, veilig zwembad, trampoline, manege, hertenkamp. En voor zover wij het hebben kunnen beoordelen staan er ook alleen maar leuke mensen en leuke enthousiaste kinderen op deze camping. Ook bij minder goed weer is het hier goed vertoeven. Daarbij is er in de omgeving ook nog genoeg te doen en te zien.

heerlijke camping

Stephan Wijnberg
10-8-2014

Weer een heerlijke vakantie gehad. Idd wifi geeft wat problemen zelf ondervonden dat er hard aan word gewerkt. En als het echt nodig is is internet wat er voor je word geregeld! Bedankt Bas! We komen volgend jaar zeker weer. Dan gaan we proberen om er 3 weken te zijn.!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Leuke camping

Jappie30
18-6-2014

Wij hebben een hele leuke week op de camping gehad. Zeer vriendelijke mensen en alles netjes. De broodjes 's ochtends is super geregeld, zijn nog lekker warm. Wij hadden een blokhut gehuurd en deze was heel mooi, ruim en schoon. Omgeving is ook leuk en zeer veel te doen, voor alle leeftijden. We hadden tijd tekort om alles te doen wat we wilden doen. Wij hebben ons prima vermaakt en komen zeker terug.

Wat jammer was is dat het zwembadje buiten niet open was terwijl het heel de week warm weer was.

Prima camping

boelman
28-5-2014

Een prima camping! Let wel op bij ons werkte het WiFi niet

, staat wel op de site dat het werkt. Volgens zeggen zou dit opgelost worden en waar er spullen besteld ( begin van de vakantieweek) aan het einde werkte het nog steeds niet. Toen we bij het afrekenen hier iets van zeiden en vroeg of dat er nog iets met de prijs gedaan werd (hoefde echt niet veel te zijn, dat snappen wij ook wel) kregen we het volgende te horen, "dat is een service daar betaald u niet voor" onzin natuurlijk zit in de prijs. " u heeft al korting gehad via de Anwb" doet niet ter zake, dat hebben we immers zelf geregeld. "En ja u reed gisteren ook over het veld" dat is wel een zwak excuus en erg zoeken daar hadden ze dan gelijk iets over moeten zeggen, was overigens slechts 1x de dag voor vertrek werden er al dingen ingepakt, maar daar werd verder niet naar gevraagd. We hebben een leuke vakantie gehad, maar deze afsluiting stelde wel teleur. Wel leuk en mee denkend dat het zwembad langer open bleef.