Zoover

7,9

Leuke huisjes

K.aarts
7-1-2017

Wij zijn in december geweest de camping zelf is dan dicht net als het zwembad en de manege.

De huisjes zijn netjes en best ruim zijn maar twee nadelen de bedden zijn zeer hard en de kachel verstookt veel gas €55 in een week, dat terwijl wij de kachel niet hoger dan 19 hebben gehad en snachts altijd uit.

Je zit lekker rustig en het park is een goede uitvalbasis voor allerlei uitstapjes.

Een rustige bungalow half verscholen in het bos

Sander
3-1-2017

We zijn een week verbleven (week na Kerst tot en met Nieuwjaar) in een Finse bungalow naast de camping. Fijn waren de rust, het bos achter de camping, de speelvoorzieningen en de keuken in het huisje en de hertjes voor het huisje. Minder fijn was de badkamer (niet helemaal schoon en oude voorzieningen) en dat het huisje toch wel koud was (vloer voelde koud aan en huisje heeft enkel glas) en wat oubollige meubels (maar verder prima overigens). Wij hadden gelukkig extra fleece dekens bij ons. De bedden waren wat ouder, maar lagen nog goed. De slaapkamer met het dubbele bed was wat krap door de extra wastafel. De kinderkamers zijn prima, onze dochter vond het een fijne kamer. De keuken is compact, maar alles doet het. Onze algehele indruk van het huisje in relatie tot de prijs is goed, al hoewel de schoonmaak beter kan en het koud is in de winter. We zijn niet in de omgeving gaan eten dus daar kunnen we niets over zeggen. Het zwembad op de camping was dicht, maar dat wisten we van te voren.

Een gezellige camping in een mooie omgeving.

Gerbrandt
21-10-2016

We hebben weer een zeer geslaagd seizoen gehad bij Camping de Bronzen Emmer. Ondanks het echte Hollandse weer hebben we weer genoten. Elke ochtend hebben we lekker ontbeten met de warme broodjes die in de kiosk te koop waren. Voor de dagelijkse boodschappen is er drie kilometer verder op een grote supermarkt. Ook dit jaar waren de toiletgebouwen weer netjes en schoon hier wordt heel veel aandacht aan besteed. Het recreatie team heeft weer diverse dingen georganiseerd, waar de kinderen met heel veel plezier aan hebben mee gedaan. Het altijd vriendelijke en aardige personeel hebben ook een groot aandeel gehad in onze vakantie. Zij geven je echt het gevoel dat ze blij zijn dat je er bent. Ondanks de reacties die ik hier lees over deze camping kan ik alleen maar zeggen een fantastische camping in een super mooie omgeving, goede accomodaties, vriendelijk personeel en schone sanitair. kortom een echte aanrader. een goede mix van vaste kampeerders en korte kampeerders. altijd erg gezellig. Zoals het betaamt op een camping.

Heerlijke camping voor jong en oud.

familie de J.
21-8-2016

Heerlijke camping voor jong en oud. In de vakanties is er superleuke animatie voor zowel kinderen, ouders en hele gezinnen. De sfeer is zeer gemoedelijk en in overleg met de eigenaars is veel mogelijk. Geen verborgen kosten voor warm water, zwembad of douches, dit is gewoon gratis. De camping is goed onderhouden en ziet er keurig uit. Camping is groot genoeg om je eigen ruimte te kunnen hebben en klein genoeg om gezellig te zijn. Het animatieteam kent elk kind en zorgt ervoor dat elk kind op eigen niveau mee kan doen aan de activiteiten. Samen spelen is samen delen is hier nog gemeengoed. Geen lawaaige activiteiten in de avonduren, zodat het lekker rustig slapen is. Het zwembad is heerlijk verwarmd en overdekt zodat er ook bij slecht weer altijd wat te doen is. Prachtige omgeving waar men echt naar hartelust kan wandelen en fietsen en steeds weer nieuwe routes kan nemen door het schitterende Drentse landschap. Prima uitvalsbasis voor dagtripjes naar Emmen, Coevorden, Hoogeveen of naar Duitsland. We komen hier al een aantal jaar en zijn bijzonder tevreden over de gastvriendelijkheid, het onderhoud van de camping en de gezelligheid. Ouderwets leuk en heerlijk ontspannend. Horeca in het hoogseizoen vrijwel dagelijks open, daarna in het weekend. Broodjes op de camping te bestellen en een zeer goede supermarkt op fietsafstand (nog geen 5 km).

Een heerlijke en gezellige vakantie gehad.

de beste familie
31-7-2016

Een zeer gezellige camping met erg vriendelijk personeel. Voor de kinderen is er elke dag een recreatie programma zowel voor jonge kinderen als oudere kinderen. Van spelletjes tot sport wedstrijden en allemaal enthousiaste kinderen die mee doen. Er is tijdens ons verblijf ook een zwem vierdaagse georganiseerd waar het recreatieteam ontzettend leuk mee om gegaan is, door kinderen en volwassenen te stimuleren om te gaan sporten. Volgende week wordt er een survivaltocht georganiseerd op 3 augustus hier wordt ook weer alles uit de kast gehaald. Wij hebben nog drie weken vakantie en voor elke week staat er een grote dag gepland. naast de survival is er ook een dolle donderdag en een familie spelletjes dag.kortom een super programma.

De douches zijn gratis en worden bediend door een druk knop. ze zijn wel lekker warm en naar eigen keuze in te stellen en bij te draaien. Drie keer per dag worden ze schoon gemaakt en alles ziet er keurig verzorgd uit. In de avond uren is het rustig, en is het gezellig vertoeven op de veldjes zonder enige overlast. Dit hebben we in het verleden wel eens anders mee gemaakt.

Al met al een zeer geslaagde week er op zitten en we kijken nu uit naar de volgende drie weken. Het meest opvallende is de persoonlijke benadering van de camping eigenaar en van de receptie medewerkster die je bij naam kent en keurig netjes gedag zeggen hoe vaak je ze ook tegen komt. Je ziet dit ook terug in het overige personeel. echt de Drentse vriendelijkheid zoals we het gewend zijn.

Ook als je een probleem hebt met de caravan of tent is er altijd iemand die je wilt helpen van het personeel. Daarnaast wordt er ook met elkaar naar een oplossing gekeken. er wordt niet moeilijk gedaan en alles is in overleg mogelijk. ook dit zie je wel een anders.

In het restaurant kun je lekkere plates bestellen, en deze zijn zeer smakelijk. Ook de snackbar is goed, met een ruime keuze uit diverse snacks. aardige bediening en een goede kok in de keuken.

Deze camping is zeker een aanrader

Gaat hard achteruit

Stefan
25-7-2016

Het is een camping op een uitstekende locatie met erg veel ruimte (zowel de camping zelf als de plekken).

Echter is het treurig om te zien dat er geen aandacht is voor vernieuwing. Veel grote velden met maar 1 of 2 caravans en dat in het hoogseizoen! Ik zou zeggen: Laat de achterste velden leeg en zorg dat er meer op 1 veld komen te staan.

Winkeltje dat open is van 09:00- 10:30 uur is ook erg triest. De rest van de dag kan je hier enkel wat krijgen in het restaurant. Andere spullen dus niet.

Gaat tijd worden dat hier iemand anders op komt die de boel weer op de kaart gaat zetten. Mocht het zo blijven denk ik dat het binnen een seizoen of 2/3 klaar is en deze camping niet meer bestaat.

Mooie rustige schone camping (in het voorseizoen)

e.f. ruiter
27-6-2016

Heerlijk zwembad. In het oude sanitairgebouw zou ik wat meer deuren naar de douches maken vanwege het tochten. Het nieuwe sanitairgebouw is lekker warm. Camping ligt lekker centraal en heeft een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Echt genieten van Drenthe.

Gereisd Met partner in juni 2016

We hebben erg genoten van deze familie camping!

Mevr E. WJ
19-6-2016

De camping ligt in een prachtig stukje natuurgebied, heeft een mooi zwembad, prima sanitair. Het personeel is vriendelijk en een leuk animatie programma!

Kortom een zeer geschikte camping voor gezinnen met kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Dit nooit meer!

G.Zondag
13-6-2016

De Bronzen emmer voor ons nooit meer, want de ligging is slecht op een loopafstand zijn we geen winkels in de omgeving en op de camping zelf ook niet, bij het restaurant kunnen je niet pinnen om wat te eten dat moet je bij de receptie doen, het sanitair is flink verouderd, het persooneel en de eigenaar zijn zeer onvriendelijk, ze willen rijk worden over de rugjes van de hondjes € 4,- per hond per nacht en dan is er ook geen plek voor het uitlaten, het zwembad water is erg koud je moet jezelf flink warm zwemmen en peuterbad is ver beneden het niveau, want het water is niet warm en het word ook niet warm ze hebben geen afgezonderde ruimte voor het omkleden of om te douchen. En voor een grote familie of een schoolkamp zou ik de camping zeer afraden want de eigenaar komt steeds klagen en zeuren over bepaalde dingen zoals geluidsoverlast en e.d.

Nooit meer

Fam. Zondag
13-6-2016

De camping zelf was prima. Maar als je met een groep komt van +/- 40 personen, en je zit 's avonds bij elkaar, dan moet je fluisteren anders veroorzaak je geluidsoverlast. We hadden echter van te voren aangegeven, dat je met 40 personen enig geluid produceert, maar dat was geen probleem. Toch kwam de eigenaar/beheerder driemaal langs ivm geluidsoverlast. Een reden om deze camping te mijden.