Zoover

7,9

Fantastisch, graag weer!

Herma Pouvoir
16-8-2019

Heerlijke camping op een prachtige plek. Op deze camping wordt van alles georganiseerd voor iedereen. Kinderen kunnen er veilig spelen op de vele veldjes of bij de trampolines. In de zomer actief recreatieteam. Mooi schoon zwembad waar je naar hartelust kunt zwemmen. Aangenaam verwarmd en overdekt. Voldoende sanitair dat goed schoon is. Erg vriendelijk personeel dat altijd voor je klaar staat. En als er toch iets is? Even melden en het wordt gelijk opgelost! Super service! Wij waren hier met kinderen en hebben het reuze naar de zin gehad. Graag volgend jaar weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019
Vriendelijk bedankt voor uw fijne reactie. Daar worden we blij van!

Super leuke vakantie gehad!

Jannie van den broek
16-8-2019

Wij hebben een super leuke vakantie gehad op het vakantiepark. Er hangt een super gezellige sfeer, de hygiëne is ondanks enkele verouderde dingen super goed en er zijn dagelijks leuke dingen te doen. Er zijn dingen voor ouderen te doen zoals bijvoorbeeld het wekelijkse jeu de boules toernooi, klaverjassen ,de bingo enz. En voor de kleinkinderen waren er ook super veel dingen te doen. Er is een dagelijks recreatie programma met circa 6 tot 8 activiteiten. Ook zijn er speciale dagen zoals de survival, de familie spelletjesdag en een dag waarbij drie delen van de camping tegen elkaar allemaal vreemde sporten/spellen doen. De omgeving rondom de camping is ook super mooi, leuk om te wandelen met bijvoorbeeld de hond. Wat wij zelf vooral heel fijn vonden is dat je de kinderen bijna zonder zorgen hun gang kan laten gaan op de camping.

Voor ons een hele positieve ervaring! Wij komen graag weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019
Wat fijn dat u deze mooie review heeft geschreven. Vriendelijk bedankt daarvoor.

fantastisch

s.blaauw
15-8-2019

nette camping veel te doen voor de kinderen

Gereisd Met partner in juli 2019
Vakantieoord de Bronzen Emmer, eigenaar, 17-8-2019
Vriendelijk bedankt voor uw mooie woorden. Wij zien u graag weer terug op onze camping.

Niet nog een keer

Julia
11-8-2019

Zwembad helaas in het hoogseizoen om 19.00 uur al gesloten. Een paar dagen dreef er een luier in. En dode vliegjes.

De toilet gebouwen alles aanwezig. Maar werd na het schoonmaken niet drooggemaakt.

De gratis wifi was heel slecht.

Patat en snacks smaakte goed. Omgeving is leuk. Animatie is niet zo leuk als andere campings.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Be
4-8-2019

Voor de derde keer hebben wij genoten van de -in het bos verscholen- huisjes tijdens onze zomervakantie . Wat een heerlijke plek!

De houten huisjes zijn prima en van alle gemakken voorzien, geen overbodige luxe maar heerlijk in het bos met veel ruimte eromheen , schoon en super sfeervol.

De ontvangst op de camping is aller hartelijkst , vriendelijk en warm; een leuk familiebedrijf.

De omgeving ( natuur/ dorpjes) is schitterend en erg rustig. Leuke uitstapjes mogelijk ( ook fietsen te huur op de camping).

Voor paardenliefhebbers is dit een paradijs: op het terrein bevindt zich een super leuke manege met vriendelijke paarden en met mogelijkheid tot volgen van lessen. Onze dochter ging er dagelijks heen en vond het geweldig! Ze wilt nergens anders meer heen!

Verder ook genoeg vertier v kids: zwembad, trampolines, herten-weiland, snackbar, ijsjes...

Kortom, een fijne plek , fijne huisjes en zeer lieve eigenaren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit weer

Lizzy
31-7-2019

Saaie camping, weinig te doen voor kleine kinderen.

Zwembadje pas vanaf 10.00 uur geopend voor kinderen, zwembad is alleen binnen en klein.

Klein winkeltje wat alleen geopend is van 9.00-10.30 uur. Wel elke dag verse bolletjes maar kun je pas ophalen vanaf 9.00 uur.

Douches/wc’s beetje oud maar wel gratis douchen!

Wij kampeerden in het hoogseizoen, veel lawaai na 23.30 uur nog.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijk relaxed

Rene
23-6-2019

Naar deze camping gegaan voor een RFR en meteen een aantal dagen gebleven. Een zeer vriendelijke gastvrijheid kun je hier ervaren en alles is bespreekbaar. De camping bied een eenvoudige broodjes service welke je de avond ervoor kunt bestellen. Dit kan bij de receptie maar kun je ook direct te regelen via de bronzen emmer app. Op het terrein is, voor sommigen een “must” gratis Wifi aanwezig. De plekken zijn ruim en voorzien van elektra welke je achteraf moet betalen, op de velden zijn de meterkasten met standen te zien. Sanitair is schoon en modern genoeg. Voor echt uitgebreid eten moet je wel in Meppen zelf zijn (reserveren !!!) maar oo de camping is ook een bistro met afhaalmogelijkheden of ter plekke eten

Gereisd Met partner in juni 2019

Laura de Vries
4-2-2019

Voor de 2e keer een lang weekend in de Finse blokhutten verbleven en wederom genoten. De blokhutten zijn sfeervol en van alle gemakken voorzien.

Heerlijk tot rust komen midden in de bossen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Mooie camping in prachtig Drenthe

Sabine van Sloten
5-9-2018

Heerlijke ruim opgezette camping. Knus, gezellig en voor de kids helemaal te gek! Speeltuintje bij de plekken en een leuk zwembad. Zwembad is ideaal voor grote en kleine kindjes. (als moet je wel even bij de receptie melden dat je het peuterbad aan wilt hebben) Verder is een broodjeskiosk, snackbar, toiletgebouw met alles erop en eraan. Kortom, wij hebben ons prima vermaakt. Hele mooie omgeving en heel lekker gegeten bij Tante Sweel (TIP!!)

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Leuke camping.

De vries
13-6-2018

Mooie ligging van de camping.Overdekt zwembad aanwezig.Geen watervoorziening bij de kampeerplek aanwezig.Slechte tot geen wifi aanwezig.

Hygiene wc,s worden alleen met de tuinslang schoongespoten en alles is nat.

Vriendelijke personeel.

Gereisd Met partner in mei 2018