Zoover

8,4

Voor ons nooit meer.

Homburg
9-9-2019

Op camping Fruithof staan heel erg veel mensen met een seizoensplek. Dat waren zondermeer allemaal super vriendelijke mensen. Echter, de manier van vakantie houden verschilt van mensen die een paar dagen of bv 2 weken op de camping staan. Dat uit zich met name in het maken van geluid. Voor mensen met een eigen tent is dat geen enkel probleem, die kunnen kiezen voor een veld zonder seisoensplekken. De huuraccomodaties echter zijn op een veld gedeeld met seizoensplaatsen. Als je je erg hecht aan rust (met name ook in de avond) dan kom je op sommige velden bedrogen uit. Er wordt op luid volume gepraat, kinderen roepen 24/7 over het veld (op vol volume) en muziek wordt ook niet geschuwd. Nogmaals, geen probleem als je dat zelf niet vervelend vindt. Verder zijn de meeste voorzieningen prima! De campingwinkel is inderdaad behóórlijk schaars, maar de supermarkt is niet ver weg. De vriendelijkheid van het personeel is ook wisselend.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Al drie keer gekampeerd! Dit zegt genoeg.

Frans
7-9-2019

Er wordt niet gehandhaafd op grondzeil meer dan alleen in de voortent!!!

Jammer, want het gras wordt steeds slechter.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Van Duren
23-8-2019

We hebben super genoten op deze nette camping.

Leuk animatie team. Douches en en toiletten netjes en schoon. Gewoon een super vakantie gehad.

Komen zeker weer terug!

Björn
21-8-2019

Fijne en gezellige camping. Gemoedelijke sfeer met leuke activiteiten en faciliteiten voor kinderen!

Het sanitair wordt meermaals per dag schoongemaakt wat een schoon gevoel geeft, zelfs in het hoogseizoen.

Veel zwemplezier te beleven op de Fruithof, ruim zwembad met een leuke glijbaan. De zwemvijver is ideaal voor het warme meer.

Mooie omgeving waar van alles te doen is.

Het park is direct gelegen aan het Valtherbos waar mooie wandel en fietsroutes zijn.

De kinderen hebben het ontzettend naar hun zin gehad!

Nooit meer

Fam. Logtenberg
17-8-2019

De camping zal vast een leuke camping zijn, maar onze ervaring is echt verpest door de medekampeerders. De eerste avond werd er gelijk al een opmerking geplaatst naar mijn vrouw wat ons niet is goede aarde viel.

Ik heb hier gelijk melding van gemaakt bij de beveiliging, maar achteraf bleek dat er meerdere mensen geklaagd hadden over het rumoerige gedragen van deze gasten.

Zelfs door vaste kampeerders is hierover geklaagd maar ook hierop is geen actie ondernomen door de eigenaar.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima vakantie met geweldige speelveldjes!

Fam. Bakker
16-8-2019

De Fruithof is een echte kindercamping vooral voor jonge kinderen. De kids vermaken zich uitstekend in de speeltuin, het zwembad of aan het meertje. De plekken met een speeltuintje zijn echt leuke veldjes waarbij kinderen snel met elkaar gaan spelen. Mede hierdoor zullen wij wellicht een keer terugkomen.

De douches daarentegen vond ik tegenvallen, het feit dat je slechts 6 minuten kan douchen en de straal niet heel sterk is, waardoor het uitspoelen van je haar al een paar minuten in beslag neemt. Het is overigens wel schoon, ook in het hoogseizoen.

Er wordt inderdaad moeilijk gedaan over het plaatsen van een tapijt onder je luifel, maar er wordt over de gehele camping daarin niet 1 lijn getrokken en dat is vreemd (bij de buren werd het door de vingers gezien en bij ons móest het weg).

De camping heeft een prima ligging betreft het maken van uitstapjes en die zijn er in de omgeving genoeg! Kortom, zeker genoten!

Prima camping maar geen 5 sterren waardig

Anita
11-8-2019

Camping mooi gelegen om uitstapjes te maken in de omgeving, direct aan het Valtherbos.

Vind het enkel niet 5 sterren waardig.

Toiletgebouw wordt maar 1x per dag schoongemaakt en dat in het hoogseizoen.

6 min douche, wel warm maar te kleine straal om fatsoenlijk je haren te wassen.

Overigens nooit hoeven wachten op een douche! Kampeerplaats net krap zat voor een grote tent en een auto.

Vaak bepaalde ijsje op in de horeca. Vooral op zondag.

Broodjes in de winkel vaak op/lege bakken. Brood(jes) aan de dure kant.

Betalen voor wifi maar is zeer slecht. Camping had er zelf ook last van 2x pinstoring in de winkel omdat de pinautomaat op de wifi werkt.

Veel vaste/terugkerende campinggasten wat zorgt voor kliekjes / ons kent ons.

Pluspunten:

Mooi zwembad

Prima recreatie voor tot ongeveer 10 jaar

Leuk zwemvijver (wel veel wier in het midden van de zwemvijver)

Terrein ziet er verzorgd uit.

Vriendelijk personeel.

Tip neem fietsen mee!

Grote, complete camping

van Velzen
3-8-2019

Grote, complete camping. Voor onze smaak iets te groot, je hebt hier zeker een fiets nodig. Verder zijn alle faciliteiten er: mooi zwembad, leuke recreatie, groot zwemmeer met strandje en speeltuin, veel speeltuinen, binnenspeeltuintje.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Was leuk

Linda
2-8-2019

Sommige plekken zijn voir een caravan zijn behoorlijk krap. Wij konden de auto haast niet bij de caravan kwijt. Onze buurman kon de auto niet meer kwijt en moest parkeren op de grote parkeerplaats. Er was een enorme mierenplaag de caravan van ons en de buren zat er helemaal onder binnen en buiten. Ze gaan zeuren over het grondzeil onder de luifel. Terwijl het bij ons lucht door laat en er zelfs het gras door kan groeien en het gras was toch al helemaal dood op het veld. Sanitair is netjes maar je kunt 6 minuten douchen en daarna word het koud en moet degene die na he komt een poos wachten voor die weer warm kan douchen niet handig in het hoogseizoen stond een enorme rij bij de douches. Het zwembad is heel erg mooi. Indoorspeeltuin een beetje klein. Bij de snackcorner zat het vol wespen geen prullenbakken die afgesloten zijn.

Voor herhaling vatbaar!

Van der Gugten
4-7-2019

Heerlijk verblijf. Wij hadden met zijn vieren een 8 persoons chalet gehuurd. Schoon, ruim, prettige badkamer en een heerlijke douche. Er zou wel een ventilator mogen worden neergezet voor de warme dagen. Wij hebben 2 dagen temperaturen binnen gehad tussen de 33 en 38 graden!!

Goed kinderbedje aanwezig met stevig matras en een Ikea kinderstoel.

Het zwembad is heel leuk voor kinderen. Een goed kinderbad van 30 cm diep met kleine glijbaantjes. Onze kinderen hebben zich hier heerlijk vermaakt.

Bij het winkeltje kun je in de ochtend verse broodjes kopen vanaf 08.30 uur. Wel op tijd zijn want er ligt niet heel veel en het is snel uitverkocht. Een leuk ochtendwandelingetje vanaf het chaletje.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019