Zoover

S
6-1-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Een mooi en ruim park. Veel beter dan de op elkaar gepropte oude kippenhokken van menig park. Wij hadden een vernieuwde premium cottage. Dat was iets minder dan wij hadden verwacht. Badkamers waren prima. De keuken was gewoon oud. De meubels keurig maar absoluut oncomfortabel! Niet op te zitten zonder pijnlijke rug! Het restaurant was wel okay. Een portie spare ribs (frites en salade niet inbegrepen!!) Kost €16,95 en wij kregen 4 stukjes....nadat wij daar iets van zeiden werd dit keurig opgelost en kwam er een extra portie . Keurig!

Park meer voor senioren

Handels
9-10-2015
  • Activiteiten4

Partij aangelegd park

Opie cottages.

Enige tegenvaller het centrum incl zwembad.

Voordeel plusmarkt op het park

Gereisd Anders in oktober 2015

Mooi cottage's

Gerrit
18-9-2015
  • Activiteiten10

Super mooi en goed onderhouden huisjes.

Gereisd Anders in september 2015

Geen aanrader!

A. Rijsdijk
12-7-2015
  • Activiteiten4

De cottages en de omgeven krijgen van ons een 10, echter de market dome een 0! Alles heeft dit centrum, prima keukens, mooie horeca gelegenheden, prima sport accomodaties echter het ontbreekt er volledig aan sfeer en vooral een goede uitbater! Wij zijn gewent om altijd gezellig naar de Market Dome te gaan of het programma van de entertaiment bij te wonen, nou dan hoef je niet naar dit park te gaan, want dat is gewoon slecht!!! Center Parcs onderscheid zich altijd dat je je in tropische sferen waant, nou niet in dit park, wat ongezellig zeg! Maar om te vissen en te relaxen is het een prima park!

Geweldig vakantie park.

Truus
11-6-2015
  • Activiteiten10

Het is een geweldig vakantie park de huisjes zijn ruim en je kan heerlijk genieten van het water en de ganzen en al het groen.

Gereisd Anders in januari 2015

fantastisch park.een aanrader.

j.corsten
2-6-2015
  • Activiteiten8

een weekje op het park geweest. in een premium huisje voor 8 personen. mooie ligging aan het water. huisje was schoon en ruim. mooie omgeving .park zeer goed onderhouden.wij huren al 22 jaar huisjes door het hele land.maar heb nog nooit zo,n mooi onderhouden park gezien. en dit verwacht je niet op een centerparcks. vriendelijk personeel. en een ruime plus supermarkt met normale prijzen. hier gaan we zeker nog eens naartoe. het is alleen jammer dat de auto,s van de gasten op het park zo hard rijden. je mag er 15 km.maar wij hebben ze er wel 60 zien rijden.

Prachtig groot huis

Arnoud Meinders
12-9-2014
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

We waren met 9 personen in een 10 pers bungalow. Er was alle ruimte en het huis was van alle gemakken voorzien.

Alle bungalows zijn vrijstaand met ligging aan het water. Slaapkamers zijn praktisch ingedeeld. Voor vakantie ruim voldoende.

Het park ligt aan de rand van gemeente Emmen. Met het Emmen dierenpark en Slagharen pretpark in de buurt een paar leuke uitstapjes. Ook Drouwenerzand is een aanrader.

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ondanks de laatste week hoogseizoen. Een vergissing met gebruik toppings werd na overleg ruimschoots goed gemaakt.

Park Sandur is goed voorzien van horeca en eetgelegenheden. Voor elk wat wils. Ook vrijetijdsbesteding is er ruimschoots aanwezig alsmede kinder entertainment.

Algehele indruk: prachtig park, mooie huizen, goede winkel en horeca en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Kortom een aanrader voor een compleet gezin met voorzieningen voor jong en oud.

Geen vakantiegevoel gehad

E kloosterman
22-8-2014
  • Onderkomen1

De accommodatie was erg vies bij aankomst. Muren en plafond zat onder de lippenstift en de vloeren waren erg vies, sokken en spenen van vorige bewoners lagen nog onder bed en bank samen met een paar stofnesten.

Oven was stuk en magnetron te vies om wat mee te kunnen. Keuken hing met plakband aan elkaar, en de stoelleuningen waren te vies om aan te pakken. Maar een kussensloop over gelegd om er toch nog op te kunnen zitten.

Accommodatie ligt wel vrij en is voor 8 personen ruim genoeg, miste alleen een tweede badkamer/ wc op de bovenverdieping.

Huisje is aan renovatie toe.

grandioos

bruggeman
18-6-2014
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

heerlijk park om te relaxen

vissen en te varen.

prima bungaloos

Gereisd Anders in mei 2014

matig park

hudie slottje
3-6-2013
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

het huisje was vies koelkast,mieren op de grond broodtrommel,glazen,radiatoren rand douchcabine na 2x naar receptie gebeld te hebben kwamen ze 3 uur later om te kijken toen had ik de koelkast zelf al schoongemaakt vanwege bederfelijke spullen en dar voor een vip huisje 6 pers 460,00 voor een weekend dat moet gewoon schoonzijn wij zijn noch nooit in huisje zo geirriteerd geweest als in park sandur in emmen. dit moest een feestje zijn met omdat we 31 mei 39 jaar getrouwd waren met ons hele gezin