Zoover

lekker even bijkomen

edwin Kruiskamp,
28-4-2019
  • Hygi├źne9

Het was weer perfect gezellig en we hebben genoten

Gereisd Met vrienden in april 2019

Voldeed volledig aan onze verwachtingen.

Steven van Donkersgoed,
25-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8
  • Hygi├źne8

Het park is wat een park behoort te zijn, om een weekend gezellig met de hele familie (10 personen) door te brengen.

Wat misschien beter zou kunnen is de beplanting?

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Myriam,
11-4-2019
  • Hygi├źne10

Leuke en mooie omgeving het personeel was vriendelijk de accomadatie in orde ik zou graag nog eens terug gaan

Gereisd Met vrienden in mei 2018

fantastisch

Hansie,
11-3-2019
  • Onderkomen10
  • Hygi├źne9

Mooie locatie en goed personeel

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Mooi park met schone huisjes en goede service!

H Rodijk,
9-3-2019
  • Activiteiten9
  • Hygi├źne10

Wij waren een lang weekend in een 8-persoons comfort huisje op Parc Sandur met onze kinderen en kleinkinderen.

Bij aankomst was het huisje behaaglijk warm en alles heel schoon.

Toen de volgende dag het sleutelkaartje het niet bleek te doen, waren er binnen 15 min. 2 heren om het slot na te kijken en het op te lossen, snelle service dus.

De Plus-supermarkt is ruim voorzien.

Het centrale deel ziet er heel mooi uit, met palmbomen zijn er gezellige hoekjes gecreeerd.

In de speelhoek met oa ballenbak kunnen de kleintjes zich prima vermaken, terwijl een andere hoek meer voor de grotere jeugd was ingericht, oa tafeltennistafel.

Het zwembad is fijn voor de jongere jeugd, voor de allerkleintjes zou een hogere watertemperatuur aangenamer zijn.

In het grill restaurant werden we ook heel leuk ontvangen, hebben heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs. Was fijn en leuk dat je aan je eigen tafel zit te grillen.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

De Bie,
9-3-2019
  • Hygi├źne7

We waren met 6 volwassenen en 4 kinderen. Het park niet af geweest. Genoeg te doen en mooie huizen

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Super mooi weekend gehad

Anja Wosten,
15-12-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Super schoonhuisje 296 van alle gemakken en luxe voorzien .Lekker gegeten in het grill restaurant .Er is heel veel te doen voor jong en oud op de plaza en aardig personeel bij de receptie, recreatieteam , schoonmaakteam ,technischedienst . SUPER we komen zekers terug­čśâ­čśâ

Gereisd Met vrienden in december 2018

Super

Melissa,
17-11-2018
  • Onderkomen8
  • Hygi├źne8
  • Activiteiten8

Wij waren met een groep op het park en achter ons huisje was drinken weg gehaald dus we hadden heen gebeld naar de receptie dat er drinken bij ons weg was gehaald en stonden ze nog geen half uur later bij ons voor de deur met nieuw drinken voor ons. Dat noem je nog eens een top serves!

Gereisd Met vrienden in november 2018

Top Center Parcs voor een betaalbare prijs

Van den Hoorn,
30-6-2018
  • Activiteiten10

Hadden een 8 persoons cottage 233 Premium, lekker dicht bij het centrum en lekker rustig aan het water incl steiger. Vriendelijk personeel en The Grill Company is echt top, goed vlees en lekker. Zwembad is klein maar goed onderhouden (voor ÔéČ5,- pp incl parkeerkaart) kun je zwemmen hij De Huttenheugte. De Plus supermarkt is helemaal top met normale prijzen (niet duur zoals andere parken van Center Parcs). Hopen dat de andere eilanden ook snel cottage op gebouwd worden (cottage Exclusie) zou een toegevoegde waarde zijn voor dit park) het personeel is vriendelijk naar hun klant.

Wij komen zeker weer terug

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Kort, maar krachtig!

Dhr, J Gonzales,
23-5-2018
  • Activiteiten7

Het park is meer gericht op ''jonge'' gezinnen/families dan dat het zich ook open stelt voor jonge werkenden die een ''weekendje'' willen ontsnappen. Dit is iets wat opviel, het stoorde niet. Wij hebben ons hier goed vermaakt en zijn zeer erkentelijk over de dienstverlening. Het restaurant is absoluut een aanrader, een mooi divers menu met goede smaken. Wij hebben ons ook prima vermaakt in het zwembad.

Gereisd Met vrienden in februari 2018
ţś«General Manager, General Manager, 4-6-2018

Beste Gonzales,

Hartelijk dank voor je mooie review en je complimenten! Fijn om te lezen dat jullie je vermaakt hebben op Parc Sandur. We zien jullie graag nog eens terug.

Met vriendelijke groet,

Bert de Groot