Zoover

Sandra
9-9-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooi weids park. Eenvoudig maar prima zwembad. Kindercottage top.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Dit is geen Centerparcs !!

Fam. Met 3 kinderen
16-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

We zijn al jaren Centerparcs bezoekers op de vele locaties in binnen en buitenland. Echter is dit park de naam Centerparcs niet waard. Bij lange na niet. Vies uitgekleed huisje, zeer klein en kind onvriendelijk zwembad, geen fatsoenlijk plaza, kortom we hopen dat Centerparcs deze locatie weer snel van de hand doet want dit is geen Centerparcs.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fam rots en te selle
14-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Bij aankomst werden we al opgewacht met de sleutels dus we konden gelijk door na het mooi gelegen huisje en omdat onze zoon van 4 mee was hadden we een huisje speciaal voor kinderen nou 1 woord geweldig mooi hek om de tuin en een speelhuisje met zandbak in de tuin ook in het huisje een speel kamer voor de Kids en alles netjes schoon ook op het park is genoeg te doen en vooral de plus winkel is ons goed bevallen nette prijzen en vriendelijk personeel wat mij betreft een echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Beste Center Parcs!!

Stephanie Van troyen
30-5-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een fantastisch park met lieve mensen! Propere huisjes, ideaal voor kleine kinderen...

Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Nooit meer sandur

van Maaren
27-5-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Opa , Oma en dochter partner kleindochter van 15 mnd waren een midweek op het park jammer dat het zwembad iedere dag om 16:00 dicht ging tot 19:00 uur want met jonge kinderen die nog moeten slapen blijft er weinig tijd om te zwemmen

slechte bedden wij hadden een 8 pers huisje dus konden we een beetje de beste matras uitzoeken heb zelf rug klachten gelukkig hadden wijzelf een ondermatras meegenomen dus was gebroken na die midweek jammer dat ze beneden geen traphekje hebben moest steeds er om denken dat de gangdeur dicht deed hebben maar een kamerstoel voor gelegd boven was er wel een en de actie bon van de snackbar was geen succes mijn man , schoonzoon gingen er heen en vroeg netjes aan de jongen of ze iets anders mocht als er op de bon stond dat mocht maar die jongen die begreep niet dat je dan gewone prijs moet rekenen dus toen mijn man had betaald kwam er een mevr aan die zei jullie moeten nog bijbetalen niet netjes

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Dirk
7-5-2019
  • Onderkomen9

Leuk park, fijn huisje. Prima klein en overzichtelijk zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Zeer ontspannend voor het gehele gezin

dooren
14-4-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een leuk park, mooi ingericht.

Het is erg leuk voor de kinderen om er te spelen, goed overzichtelijk speel gedeelte.

Zwemmen was erg leuk, er wordt daar goed opgelet door de badmeesters. Het water was heerlijk warm.

Wij hadden een premium cottage. Daar zit een ligbad en privé sauna bij. Dat was even heerlijk ontspannen.

Wij waren in de winter geweest, in het huisje was het er lekker warm, de verwarming ging snel aan en het huisje was snel op temperatuur.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Een heerlijk ontspannen gezinsvakantie!

Lieke Peetsma
8-3-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het verblijf in een vip-huisje is echt een aanrader. We genoten echt een beetje extra van de verse broodjes die elke ochtend aan de deur hingen en van de heerlijke sauna!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Leuk park voor de honden

N vd B
30-12-2018
  • Activiteiten5

Leuk park om te wandelen en zeer vriendelijk voor honden. Groot nadeel is dat voor alles, op het zwembad na, extra betaald moet worden. Dagen dat wij hier waren was de fitness 's avonds niet open.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Accommodatie fijn, eetfaciliteiten teleurstellend

Familie V
18-11-2018
  • Activiteiten7

We hebben een pasgeboren baby en wilde daarom wat meer luxe dichtbij. Vandaar dat we een vip cottage hadden geboekt. Het park is mooi en ruim opgezet met allemaal losse huisjes. Een Vip cottage is qua accommodatie zeker aan te raden. We zijn echter helaas ontevreden over de service en het eten in de restaurants/snackbar. Bij een vip cottage zit een luxe ontbijtservice erbij inbegrepen. Dit wordt netjes iedere ochtend bezorgd in de daarvoor bestemde trolley die de vakantieganger zelf buiten moet zetten. Echter ik spreek van luxe wanneer er keuze is voor iedereen, dus ook bruine, volkomen of meergranen bolletjes. Helaas was het alleen maar wit en werd er een oneven aantal gegeven.

Daarnaast is eten in de restaurants onder de maat. Patat bij de snack&go was erg zout, pizza was eerder brood met heel veel kaas, saté was erg droog en schnitzel was te proeven dat het uit de fabriek kwam. Wij zouden in het vervolg buiten het park gaan eten.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018