Zoover

Fam. Smeets
29-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het is een mooi, schoon park. De meeste huisjes liggen aan het water. Echt leuk! We hadden een VIP cottage met een mooie badkamer met werkend bubbelbad en sauna. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt. En schoon genoeg.

Echter met 39 gr buiten was een airco geen overbodige luxe geweest. Het was, met name boven, bloedheet. De ramen konden alleen op kiepen dus even doorwaaien was er niet bij. We hebben van ellende beneden op de bank en op luchtbedden geslapen.

De broodjes 's morgens waren prima, met 9 stuks voor 3 personen ruim voldoende en ook variatie.

Een speciaal compliment gaat uit naar Marjolein (zo heette ze dacht ik) die ondanks de enorme hitte zeer vriendelijk en behulpzaam bleef.

We waren die avond in het grill restaurant en het eten daar was top en ruime keuze.

Het enige waar ik echt niet over te spreken ben is de frituur. Drama! Bestellingen gingen allemaal fout, die voor ons en ook bij ons!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Nooit meer. Schandalig.

Richie
13-6-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Ik huurde Parc Sandur een cottage van het type PREMIUM.

Zwaar tegenvallend. (1) Badkamer bovenverdieping: Veel te weinig plek voor toiletspullen, handdoeken e.d. Badkamerafzuiging maakt absurd onnodig veel ruislawaai door veel te hoge draaisnelheid. Maakt 's nachts hele huis wakker. (2) Drinkglazen keuken onvindbaar. Een kast met servies kon niet geopend worden, misschien zaten ze daar in? (3) Zitbank woonkamer: bij eerste binnenkomst talloze zilvervisjes daarin, goor. (4) Zitbankbekleding zeer sterk versleten. (5) Eetkamerstoelen: zeer sterk versleten bekleding. (6) Fauteuils: de stoffen bekleding was bijzonder goor: grote vieze vlekken; als geheel zeer smoezelig, rondom. Te vies om in te zitten. Iedere kringloopwinkel heeft betere meubels dan dit. (7) In de berging (buitenom) is de centrale afzuigunit; daarvan is de luchtafvoerleiding losgeraakt en blaast de afgezogen lucht zo weer terug de de berging in.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Erg fijn verblijf op het park gehad

Anita Pot-Geertsma
7-5-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Allereerst een erg hartelijke ontvangst bij inchecken, superluxe en heerlijk ruime bungalow, gezellige faciliteiten met zeer vriendelijk personeel. Kortom alleen maar pluspunten. Zwembad zijn we niet eens aan toegekomen maar dat zal ook zeker prima zijn. Hier gaan we vast wel gebruik van maken bij een volgende boeking want dat zijn we zeker van plan.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Mooi park in een rustige, landelijke omgeving.

Yvonne
15-3-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi rustig park waar wij met de kerstdagen verbleven in een luxe cottage waar alles goed geregeld was. Net huisje, met handdoeken, sauna en broodjes service!

Hadden problemen met de keukenapparatuur en ondanks de feestdagen was de technische dienst erg snel aanwezig.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Heerlijk

Yvonne de Goede
12-3-2019
  • Onderkomen8

Mooi vrijstaande bungalows nagenoeg allemaal aan het water. Het zwembad is geen subtropisch zwemparadijs maar met 5 volwassenen was dat voor ons niet relevant. Gezellige plaza met gezellige bar.

Emmen heeft een leuk centrum. Wildlands is ook een bezoek waard

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Nooit meer!

WSJK
30-1-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ons hele verblijf in dit park was een tegenvaller. De temp in de huisjes werkt met bewegingssensor , dan kom je dus terug in je huisje en is het gewoon 18 graden (buiten -6) , vervolgens moet je dus met dekbedden zitten om het warm te krijgen. Receptie moeten vragen om temp aan te passen. Lekkage in badkamer twee keer iemand geweest nog steeds niet opgelost. Je hebt twee badkamers maar die kan niet te gelijk gebruiken want dan heeft er 1 geen water. Je geeft aan dat de afzuiging in keuken niet werkt, krijg je als antwoord het is een motorloze afzuigkap, kan zijn maar dan moet ie nog steeds werken lijkt me. Het Zwembad is ook niets, kruidenbad werkte niet en een bubbelbad met koud water?

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

fantastisch

fam van Uffelen
12-6-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Het is een mooi goed verzorgd park,huisjes perfect, centrum mooi geworden. Zwembad is niet zoals je van centerpark verwacht maar voor ons doeleinden uitstekend. Zeker een park waar wij met een goed gevoel aan terug denken en terug gaan komen. Snackbar heeft alles wat je je wensen kan, was smakelijk. Restaurant waren stil maar zeker voor herhaling vatbaar. Je krijgt in dit park waar voor je geld. Voor ons is Center Parcs Sandur het geld dubbel en dwars waard, hopelijk word deze standaard voor elk centerparc een feit zowel van de huisjes als service. Zeker tot ziens want wij komen spoedig nogmaals naar dit mooie park!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

onvergetelijk

Fam Janssens
4-6-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Na een ongeval op het park in de zomer van 2017 waarbij ik onze zoon in z'n rolstoel wilde beschermen tegen een loslopende hond die uitviel naar hem en ik werd gebeten in mijn hand en buiten de schuld om van het park hebben wij een nieuw verblijf mogen boeken van dhr de Groot. Vele malen nam dhr de Groot kontact op hoe het herstel proces verliep. We hebben dit verblijf gekoppeld aan onze 20 jarig huwelijks jubileum. Wat we niet wisten is dat we een VIP huis kregen en volledig zijn verzorg en verwend. Het was een onvergetelijk weekend geworden en waar we jaren met veel plezier op terug kunnen kijken. Bij deze dhr de Groot en medewerkers van park Sandur nogmaals bedankt voor het onvergetelijke weekend.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Voor rust zoekers

Arlette
2-3-2018
  • Activiteiten5

In onze cottage waren geen brandmelders!

Verder heerlijk genoten van de sauna, bubbelbad en regendouche, prima bedden. Zwolle vonden wij een leuke winkel stad. Emmen minder gezellig. Vanuit het park zijn er geen leuke wandelingen te maken met je hond. Wel als je de auto pakt en richting Borger rijdt.

Tennisbaan(indoor) verouderd.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
General Manager, General Manager, 19-3-2018

Beste Arlette,

Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben tijdens jullie verblijf op Parc Sandur. Standaard is een brandmelder aanwezig op de 1e verdieping in de bungalows. We hopen jullie in de toekomst nog eens op ons park te mogen verwelkomen. Wellicht een tip voor dan: de wandelroute “Vuurvogelpad”. Deze start vanaf Parc Sandur.

Met vriendelijke groet,

Bert de Groot

General Manager

Center Parcs Parc Sandur

fantastisch,wij waren met gezin van dochter.

Ria van Huessen
5-1-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Wij vonden alles heel goed. Wij waren het paasweekend en we werden heel hartelijk welkom geheten en alles ging heel snel. De huisjes zijn heel leuk en wat fijn is, ze staan allemaal apart. Ook is er een fijne supermarkt, dus je hoeft niet het park af om boodschappen te doen. Ook is het leuk om naar Emmen te fietsen en dan de dierentuin te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017
General Manager, General Manager, 19-3-2018

Beste Ria,

Wat fijn om te lezen dat jullie Parc Sandur als fantastisch hebben ervaren. We ontvangen jullie graag in de toekomst nog een keer op Parc Sandur. Wisten jullie dat je bij het boeken van je verblijf een WILDLANDS arrangement kunt reserveren? Zo kun je voor de prijs van een dagticket 3 of 7 dagen onbeperkt WILDLANDS bezoeken, superleuk!

Met vriendelijke groet,

Bert de Groot