Zoover

2008

Kindvriendelijk en alles-er-op-en-er-aan.

4-11-2008
  • Onderkomen9

Een park waar aan alles wordt gedacht. Uitermate kindvriendelijk en het prettige is dat er op het park een normale supermarkt zit (Plus) met een gewoon assortiment en de folderaanbiedingen. Huisjes zijn prima in orde, zo niet dan wordt er iets aan gedaan. Geen discussie. De klant moet het naar zijn zin hebben. Prima en gastvrije sfeer, voldoende privacy. Eten is standaard en niet bijzonder. Prijs kwaliteit hiervan onder de maat. Accomodatie en kindervermaak dik in orde. Wanneer je van tevoren verdiept in mogelijke uitstapjes er er erg veel om uit te kiezen. Drenthe is rijk aan bezienswaardigheden voor jong en oud. Met een goede voorbereiding een topvakantie. (niet onze eerste keer want er is zoveel te zien en te doen!)

een dikke voldoende

P. de Vries
23-10-2008
  • Onderkomen9

ruim opgezet park met voldoende speelmogelijkheden voor de kinderen. ons 6 pers. huisje type siluur was schoon en verzorgd.

het centrum heeft een ruim gesorteerd supermarkt en de schippersbar doet gezellig aan.

Het zwembad is iets aan de kleine kant als het druk is maar er is een schitterende glijbaan.

Al met al een dikke voldoende

Gereisd Familie in oktober 2008

mooie rustige plek

Nico
11-10-2008
  • Onderkomen8

Wij zijn er met 2 kinderen (0, en 3,5) van 6- 10 oktober geweest. Mooi park, leuke speeltuintjes. Kinderen vermaken zich er prima, genoeg te doen

Huisjes mooi, en schoon. wij hadden een 4 pers. de luxe. Inderdaad weinig privacy op de terrasjes, ivm lage begroeiing.

Park is schoon en netjes onderhouden. Het parc Centrum is ook erg leuk, alleen in voor en naseizoen ietwat rustig.

Je kan er bootjes huren, midgetgolf etc..

een "kale" vakantie...

mandy
26-9-2008
  • Onderkomen6

In juli zijn wij 2 weken op parc Sandur geweest. De twee kids (6 en 2 1/2 jaar) hebben zich er heerlijk vermaakt. Wij ergerder ons regelmatig aan de weg die langs ons huisje liep. Er werd véél te hard gereden en er was totaal geen toezicht op. Privacy was er niet te vinden. Iedereen die langskwam kon zo bij ons op het terrasje kijken. Er was zelfs zo weinig begroeiing dat de mensen verderop ons rijtje (wij zaten nr 129) langs ons terras liepen om af te steken naar hun huisje. Er werden leuke dingen georganiseerd door het animatieteam maar de medewerkers waren ook erg met zichzelf en elkaar bezig. in plaats van met de gasten! Restaurants hebben we niet geprobeerd. van anderen hoorden we al dat het niet zo goed was... In Emmen zit een heerlijk wokrestaurant (Wok Palace) dat zeker aan te raden is en in Oud Aalden, wel een stukje rijden, een erg goed pannenkoekenhuis in een Oud saksische boerderij. Erg kindvriendelijk. Je kon zien dat het park niet echt een Landal park is!

Een prachtig park

Familie J. van Dijk
10-9-2008
  • Onderkomen9

Wie zijn met ons gezin (8 pers.) deze zomer voor de derde keer op rij op vakantie geweest op dit Parc. Bij aankomst was het huisje niet goed schoongemaakt.Badkamer en keuken waren ronduit smerig. Eén telefoontje naar de receptie en binnen 15 minuten stond een dame op de stoep. Zij gaf direct toe dat dit niet behoorlijk was en ging aan de slag. Ondanks het minder mooie weer hebben genoten van de rust en de ruimte op dit park. Personeel is vriendelijk en de service is goed. De aanwezigheid van een 'gewone' supermarkt is perfect.

Een netjes en rustig park, ideaal voor vissers.

Quakkelaar
8-9-2008
  • Onderkomen8

Niet zo een mooi zwembad als wat we gewend zijn bij Center Parcs.

Gereisd Familie in september 2008

mooi en gezellig park

patricia
3-9-2008

drie weken op sandur geweest.prachtig huisje en een mooie grote tuin aan het water.jammer dat het weer niet echt mooi was anders hadden de kinderen veel op het strandje kunnen spelen.schoon en rustig park.eten was er goed.voor de kinderen word er aardig wat gedaan dus die hoeven zich niet te vervelen.personel is erg vriendelijk

volgend jaar weer!!!!!

Aardig

Ferry
1-9-2008
  • Onderkomen6

Net terug na een regenachtige week. 6pers.Deluxe huisje nr.143 gezeten. Sauna in slaapkamer met vloerbedekking(??). Keukentje klein met lekkende vaatwasser en defecte afzuigkap. Huisje is op zich wel gezellig, maar aan renovatie toe. Snackbar=goed, Brigantijn=voldoende, Buffetrest.=onvoldoende. Wel genoeg sportfaciliteiten. Zwembad tot 22.00 uur open!!

Personeel was wisselend, van zeer vriendelijk tot klantonvriendelijk. In de omgeving genoeg te doen (wel met auto). (Emmen is leuk winkelen, karten op buitenbaan, Westerbork etc.)

Kortom een aardig park waar ik nog wel eens naar toe zou kunnen gaan, echter volgend jaar maar weer naar de zon ;-)

Leuk bij mooi weer

D. de Crom
29-8-2008

De ligging van het park is prima. Het is echter wel aan het verouderen. Wij hadden de pech dat we een vies huisje hadden (kinderbungalow 6dk). Muffe dekbedden, overal spinnenraggen en een plakkerige keuken. Voor ons geen parc sandur meer.

Gereisd Familie in augustus 2008

Erg leuk park

Linda
20-8-2008
  • Onderkomen7

Zeker een leuk park! Maar als fiets/natuurmensen kom je echt niet aan je trekken, het park ligt erg afgelegen en moet veel kilometers maken om in een centrum of natuurgebied te zijn. In het huisje was het prima alleen waardeloze kussens en te weinig kastruimte. Wel een park waar je mooi weer moet hebben, wij hadden veel wind en dan mis je de beplanting. Het recreatieteam krijgt een pluim! Veel te doen, ook voor jongere tieners en niet te duur!