Zoover

fantastisch

Hansie,
11-3-2019
  • Hygi├źne9

Mooie locatie en goed personeel

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Super weekend, gauw weer terug!

Driessen,
10-3-2019
  • Hygi├źne10

We hebben heerlijk genoten van parc Sandur. Wat een mooie omgeving. De huisjes zijn mooi en schoon. Het personeel is zeer vriendelijk. Prive situatie gehad tijdens ons weekend weg en dit is door het parc super op gereageerd. Wij komen zeker terug. Wat ook zeer fijn is, is de bar. We hebben ons hier prima vermaakt. Zeer geslaagd weekend.

Gereisd Met partner in januari 2019

Fantastisch park.

Diana,
  • Hygi├źne9

Super mooi park, de huisjes zijn allemaal vrijstaand, inrichting zo gezellig, ik zou er zo in willen wonen. De kinderboederij is erg leuk, diverse dieren. De medewerkers op het park zijn stuk voor stuk erg behulpzaam.

Gereisd Met partner in januari 2019

Mooi park met schone huisjes en goede service!

H Rodijk,
  • Activiteiten9
  • Hygi├źne10

Wij waren een lang weekend in een 8-persoons comfort huisje op Parc Sandur met onze kinderen en kleinkinderen.

Bij aankomst was het huisje behaaglijk warm en alles heel schoon.

Toen de volgende dag het sleutelkaartje het niet bleek te doen, waren er binnen 15 min. 2 heren om het slot na te kijken en het op te lossen, snelle service dus.

De Plus-supermarkt is ruim voorzien.

Het centrale deel ziet er heel mooi uit, met palmbomen zijn er gezellige hoekjes gecreeerd.

In de speelhoek met oa ballenbak kunnen de kleintjes zich prima vermaken, terwijl een andere hoek meer voor de grotere jeugd was ingericht, oa tafeltennistafel.

Het zwembad is fijn voor de jongere jeugd, voor de allerkleintjes zou een hogere watertemperatuur aangenamer zijn.

In het grill restaurant werden we ook heel leuk ontvangen, hebben heerlijk gegeten voor een heel redelijke prijs. Was fijn en leuk dat je aan je eigen tafel zit te grillen.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

De Bie,
  • Hygi├źne7

We waren met 6 volwassenen en 4 kinderen. Het park niet af geweest. Genoeg te doen en mooie huizen

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Een heerlijk ontspannen gezinsvakantie!

Lieke Peetsma,
8-3-2019
  • Hygi├źne7

Het verblijf in een vip-huisje is echt een aanrader. We genoten echt een beetje extra van de verse broodjes die elke ochtend aan de deur hingen en van de heerlijke sauna!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Nooit meer!

WSJK,
30-1-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Hygi├źne4

Ons hele verblijf in dit park was een tegenvaller. De temp in de huisjes werkt met bewegingssensor , dan kom je dus terug in je huisje en is het gewoon 18 graden (buiten -6) , vervolgens moet je dus met dekbedden zitten om het warm te krijgen. Receptie moeten vragen om temp aan te passen. Lekkage in badkamer twee keer iemand geweest nog steeds niet opgelost. Je hebt twee badkamers maar die kan niet te gelijk gebruiken want dan heeft er 1 geen water. Je geeft aan dat de afzuiging in keuken niet werkt, krijg je als antwoord het is een motorloze afzuigkap, kan zijn maar dan moet ie nog steeds werken lijkt me. Het Zwembad is ook niets, kruidenbad werkte niet en een bubbelbad met koud water?

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Leuk park voor de honden

N vd B,
30-12-2018
  • Activiteiten5

Leuk park om te wandelen en zeer vriendelijk voor honden. Groot nadeel is dat voor alles, op het zwembad na, extra betaald moet worden. Dagen dat wij hier waren was de fitness 's avonds niet open.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Super mooi weekend gehad

Anja Wosten,
15-12-2018
  • Activiteiten10

Super schoonhuisje 296 van alle gemakken en luxe voorzien .Lekker gegeten in het grill restaurant .Er is heel veel te doen voor jong en oud op de plaza en aardig personeel bij de receptie, recreatieteam , schoonmaakteam ,technischedienst . SUPER we komen zekers terug­čśâ­čśâ

Gereisd Met vrienden in december 2018

Accommodatie fijn, eetfaciliteiten teleurstellend

Familie V,
18-11-2018
  • Activiteiten7

We hebben een pasgeboren baby en wilde daarom wat meer luxe dichtbij. Vandaar dat we een vip cottage hadden geboekt. Het park is mooi en ruim opgezet met allemaal losse huisjes. Een Vip cottage is qua accommodatie zeker aan te raden. We zijn echter helaas ontevreden over de service en het eten in de restaurants/snackbar. Bij een vip cottage zit een luxe ontbijtservice erbij inbegrepen. Dit wordt netjes iedere ochtend bezorgd in de daarvoor bestemde trolley die de vakantieganger zelf buiten moet zetten. Echter ik spreek van luxe wanneer er keuze is voor iedereen, dus ook bruine, volkomen of meergranen bolletjes. Helaas was het alleen maar wit en werd er een oneven aantal gegeven.

Daarnaast is eten in de restaurants onder de maat. Patat bij de snack&go was erg zout, pizza was eerder brood met heel veel kaas, sat├ę was erg droog en schnitzel was te proeven dat het uit de fabriek kwam. Wij zouden in het vervolg buiten het park gaan eten.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2018