Zoover

van Maaren
27-5-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Opa , Oma en dochter partner kleindochter van 15 mnd waren een midweek op het park jammer dat het zwembad iedere dag om 16:00 dicht ging tot 19:00 uur want met jonge kinderen die nog moeten slapen blijft er weinig tijd om te zwemmen

slechte bedden wij hadden een 8 pers huisje dus konden we een beetje de beste matras uitzoeken heb zelf rug klachten gelukkig hadden wijzelf een ondermatras meegenomen dus was gebroken na die midweek jammer dat ze beneden geen traphekje hebben moest steeds er om denken dat de gangdeur dicht deed hebben maar een kamerstoel voor gelegd boven was er wel een en de actie bon van de snackbar was geen succes mijn man , schoonzoon gingen er heen en vroeg netjes aan de jongen of ze iets anders mocht als er op de bon stond dat mocht maar die jongen die begreep niet dat je dan gewone prijs moet rekenen dus toen mijn man had betaald kwam er een mevr aan die zei jullie moeten nog bijbetalen niet netjes

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Erg fijn verblijf op het park gehad

Anita Pot-Geertsma
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Allereerst een erg hartelijke ontvangst bij inchecken, superluxe en heerlijk ruime bungalow, gezellige faciliteiten met zeer vriendelijk personeel. Kortom alleen maar pluspunten. Zwembad zijn we niet eens aan toegekomen maar dat zal ook zeker prima zijn. Hier gaan we vast wel gebruik van maken bij een volgende boeking want dat zijn we zeker van plan.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Dirk
  • Onderkomen9

Leuk park, fijn huisje. Prima klein en overzichtelijk zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Rob kokxhoorn
  • Onderkomen9

Echt een park voor de wat oudere mensen en gezinnen met kinderen tot een jaar of negen Echt een park als je van rust en ruimte houd

Genoten

Hetty
  • Onderkomen8

Mooi en net park, ruime vakantiewoning. Zwembad kan dan wel niet de aller luxe zijn, maar toch fijn gebruik van gemaakt. Bowlingbaan is ook een aanrader, nette baan, zowel voor volwassene en kinders heel leuk. Ook een hapje eten is goed te doen in de verschillende mogelijkheden van restaurants. Boodschappen hoef je niet teveel van huis mee te nenen, in de supermarkt van het park hebben ze alles, en voor de normale prijzen. De kinderboederij was heel leuk, de dieren zagen er heel goed verzorgd uit. Op verschillende plekken van het park zijn leuke speeltoestellen.

lekker even bijkomen

edwin Kruiskamp
28-4-2019
  • Onderkomen9

Het was weer perfect gezellig en we hebben genoten

Gereisd Met vrienden in april 2019

We hebben het zeer naar ons zin gehad

William
27-4-2019
  • Onderkomen9

Het is een mooi en rustg park

Gereisd Met partner in januari 2019

Voldeed volledig aan onze verwachtingen.

Steven van Donkersgoed
25-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het park is wat een park behoort te zijn, om een weekend gezellig met de hele familie (10 personen) door te brengen.

Wat misschien beter zou kunnen is de beplanting?

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Aron
25-4-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Mooi park met veel natuur. Zwembad was klein maar fijn. Grote supermarkt met normale prijzen!

Gereisd Met partner in februari 2019

Heerlijk rustig en veel ruimte

Chantal
20-4-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Heerlijk rustig park, vrijstaande huisjes, alles keurig verzorgd. Geen groot zwembad maar dat is voor ons juist een pluspunt. Veel sportvoorzieningen, alle huisjes liggen aan het water. Rust en ruimte.

Emmen is vlakbij (wildlands) en veel mogelijkheden voor verschillende activiteiten

Gereisd Met partner in oktober 2018