Zoover

Vakantiepark Center Parcs Sandur

Vakantiepark

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,0

Dit is geen Centerparcs !!

Fam. Met 3 kinderen
16-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

We zijn al jaren Centerparcs bezoekers op de vele locaties in binnen en buitenland. Echter is dit park de naam Centerparcs niet waard. Bij lange na niet. Vies uitgekleed huisje, zeer klein en kind onvriendelijk zwembad, geen fatsoenlijk plaza, kortom we hopen dat Centerparcs deze locatie weer snel van de hand doet want dit is geen Centerparcs.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima!

Fam. Smeets
29-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het is een mooi, schoon park. De meeste huisjes liggen aan het water. Echt leuk! We hadden een VIP cottage met een mooie badkamer met werkend bubbelbad en sauna. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt. En schoon genoeg.

Echter met 39 gr buiten was een airco geen overbodige luxe geweest. Het was, met name boven, bloedheet. De ramen konden alleen op kiepen dus even doorwaaien was er niet bij. We hebben van ellende beneden op de bank en op luchtbedden geslapen.

De broodjes 's morgens waren prima, met 9 stuks voor 3 personen ruim voldoende en ook variatie.

Een speciaal compliment gaat uit naar Marjolein (zo heette ze dacht ik) die ondanks de enorme hitte zeer vriendelijk en behulpzaam bleef.

We waren die avond in het grill restaurant en het eten daar was top en ruime keuze.

Het enige waar ik echt niet over te spreken ben is de frituur. Drama! Bestellingen gingen allemaal fout, die voor ons en ook bij ons!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Tegenvaller

Ruud
22-7-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Zwembad is niet des centerparcs. Smerig, de hygiene niet op orde. In de kleedhokjes is alles nat en het stinkt er naar pis.

Rondom het huisje staat het vol met mieren lok doosjes.

We hadden een eigen kinderbedje meegenomen en die past niet in de kamer dus de boel moeten verbouwen.

Gereisd Met partner in juli 2019

Fam rots en te selle
14-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Bij aankomst werden we al opgewacht met de sleutels dus we konden gelijk door na het mooi gelegen huisje en omdat onze zoon van 4 mee was hadden we een huisje speciaal voor kinderen nou 1 woord geweldig mooi hek om de tuin en een speelhuisje met zandbak in de tuin ook in het huisje een speel kamer voor de Kids en alles netjes schoon ook op het park is genoeg te doen en vooral de plus winkel is ons goed bevallen nette prijzen en vriendelijk personeel wat mij betreft een echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fantastisch!

Eline
4-7-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooie en schone huisjes in een prachtige omgeving! Erg genoten tijdens mijn verblijf. Erg handig dat er een plus zit, daar heb ik zeker even gebruik van gemaakt.

Het zwembad was wel wat aan de kleine kant, maar heeft alles wat er nodig is. Kortom top ervaring!

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer. Schandalig.

Richie
13-6-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Ik huurde Parc Sandur een cottage van het type PREMIUM.

Zwaar tegenvallend. (1) Badkamer bovenverdieping: Veel te weinig plek voor toiletspullen, handdoeken e.d. Badkamerafzuiging maakt absurd onnodig veel ruislawaai door veel te hoge draaisnelheid. Maakt 's nachts hele huis wakker. (2) Drinkglazen keuken onvindbaar. Een kast met servies kon niet geopend worden, misschien zaten ze daar in? (3) Zitbank woonkamer: bij eerste binnenkomst talloze zilvervisjes daarin, goor. (4) Zitbankbekleding zeer sterk versleten. (5) Eetkamerstoelen: zeer sterk versleten bekleding. (6) Fauteuils: de stoffen bekleding was bijzonder goor: grote vieze vlekken; als geheel zeer smoezelig, rondom. Te vies om in te zitten. Iedere kringloopwinkel heeft betere meubels dan dit. (7) In de berging (buitenom) is de centrale afzuigunit; daarvan is de luchtafvoerleiding losgeraakt en blaast de afgezogen lucht zo weer terug de de berging in.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Beste Center Parcs!!

Stephanie Van troyen
30-5-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een fantastisch park met lieve mensen! Propere huisjes, ideaal voor kleine kinderen...

Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Nooit meer sandur

van Maaren
27-5-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Opa , Oma en dochter partner kleindochter van 15 mnd waren een midweek op het park jammer dat het zwembad iedere dag om 16:00 dicht ging tot 19:00 uur want met jonge kinderen die nog moeten slapen blijft er weinig tijd om te zwemmen

slechte bedden wij hadden een 8 pers huisje dus konden we een beetje de beste matras uitzoeken heb zelf rug klachten gelukkig hadden wijzelf een ondermatras meegenomen dus was gebroken na die midweek jammer dat ze beneden geen traphekje hebben moest steeds er om denken dat de gangdeur dicht deed hebben maar een kamerstoel voor gelegd boven was er wel een en de actie bon van de snackbar was geen succes mijn man , schoonzoon gingen er heen en vroeg netjes aan de jongen of ze iets anders mocht als er op de bon stond dat mocht maar die jongen die begreep niet dat je dan gewone prijs moet rekenen dus toen mijn man had betaald kwam er een mevr aan die zei jullie moeten nog bijbetalen niet netjes

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Erg fijn verblijf op het park gehad

Anita Pot-Geertsma
7-5-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Allereerst een erg hartelijke ontvangst bij inchecken, superluxe en heerlijk ruime bungalow, gezellige faciliteiten met zeer vriendelijk personeel. Kortom alleen maar pluspunten. Zwembad zijn we niet eens aan toegekomen maar dat zal ook zeker prima zijn. Hier gaan we vast wel gebruik van maken bij een volgende boeking want dat zijn we zeker van plan.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Dirk
7-5-2019
  • Onderkomen9

Leuk park, fijn huisje. Prima klein en overzichtelijk zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019