Zoover

8,6

Rustige vakantie

Zwiers,
28-9-2018

Open camping met zeer ruime plaatsen, goede schone sanitaire voorzieningen. Binnen en buitenzwembad. Zeer vriendelijk personeel. Verschillende speelmogelijkheden voor kinderen. s Morgens vroeg enigszins last van verkeersweg N34 gehad, maar niet overheersend. Mooi gebied om te fietsen.

fantastisch

siegfried van de manacker,
23-9-2018

grote camping,proper sanitair,leuke speeltuigen voor de kinderen,binnen en buiten zwembad,mooie staanplaatsen voor caravan of tent met water binnen handbereik.

Prachtige streek vol met historische bezienswaardigheden en prachtige natuur.Wij komen zeker terug want 1 week is zeker niet voldoende om deze prachtige streek verder te ontdekken en wij gaan terug naar dezelfde camping maar dan waarschijnlijk in de zomer.

Gezellige familie camping

Hestee,
3-9-2018

We hebben heerlijk genoten van onze vakantie. Ontspannen en voor de kinderen waren er leuk activiteiten. Je kon merken dat we einde seizoen waren.. het recreatie team mocht wel wat vernieuwend zijn.. het eerste toilet gebouw was gedateerd. We gingen naar de verbouwde toilet gebouw. Alles was schoon en je merkte dat iedereen hard werkte om de camping mooi schoon te houden.. we hebben het ontzettend naar ons zin gehad.

Fantasties

R j kugel,
28-8-2018

Het is een super mooie familie camping personeen is vriendelijk bij de receptie duidelijk antwoord op je vragen

Ja wij gaan zeker weer

Met verbeteringen, graag de volgende keer weer

A,
19-8-2018

Goede accomodatie,helaas lagen de bedden van caravan niet zo lekker. leuke camping, minder animatie als ik verwacht had. Jammer...Binnenzwembad had koud water...

Ondanks de kritische noot een hele fijne vakantie gehad.

Een geweldige camping!

Arie Ton,
18-8-2018

Een geweldige camping, zeer kindvriendelijk, gastvrij, zeer vriendelijk en deskundig personeel. We zijn hier nu voor de 4e keer geweest en we zijn er nog lang niet op uitgekeken. Kortom, een geweldige camping!!

Top vakantie gehad.

Henk Loer,
13-8-2018

Eigenlijk had ik geen klagen. Door het fantastische weer was het gras niet mooi groen meer. E het een aanrader de camping. Schoon sanitair en erg fraai, veel speelmogelijkheden en uitstekende zwemvoorzieningen.

2 fantastische dagen gehad,waren op doorreis.

Rein,
11-8-2018

een mooie,ruime en verzorgde camping die ook chalets verhuurt. Een mooi zwembad met een apart bassin met glijbaan.

De campingwinkel is klein met een ruime broodservice maar voor de rest een heel beperkt aanbod .

Volgende keer weer

Nottet,
9-8-2018

Vond het winkeltje een beetje klein.

Verder alles top

leuke vakantie

pdm snoeren,
8-8-2018

prima camping alles aanwezig voor een leuke vakantie

genoeg bezienswaardigheden in de buurt met zowel auto te bereiken als met de fiets.

voor de wat oudere onder ons is het bed niet echt goed.