Zoover
Camping Ronostrand

Camping Ronostrand

Elke keer weer een feest!

Folkert,
11-6-2018

Het is elke keer weer een feest om aanwezig te mogen zijn op deze camping,

omringd door een prachtig natuurgebied en liggend aan een helder meer, waar je heerlijk kunt zwemmen. Je kunt hier ook zeker genieten van de rust. ( een must voor b.v. vogelliefhebbers ) Zoek je vertier, dan zijn alle faciliteiten aanwezig. Kinderen kunnen hun energie kwijt in de speeltuin en op het strand gelegen aan het meer.

Wil je echt lekker eten, dan is het Restaurant een aanrader. De prijs-kwaliteitverhouding is top. Kan ook niet anders met een gepassioneerde en professionele kok. Laat je eens verrassen.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Toplocatie

Sytze Fennema,
10-6-2018

Heerlijk zwemmeer met strand.

Goed schoon sanitair.

Goed restaurant voor 10 euro een verrassend hoofdgerecht met vers bereide wisselende verse groenten.

Wij staan hier al 6 seizoenen meer veel plezier en genoegen.

Gereisd met partner in mei 2018

Genoten

Nicolet,
5-6-2018

Zeker een aanrader !!

Mooie schone camping. Ook de stacaravan is goed onderhouden en schoon.

Het Strand is top en veel speel plezier voor de kleintjes.

Ook heerlijk gegeten in het restaurant , niet te duur .. dus een keer extra uit eten is daardoor mogelijk.

Heerlijke dagen gehad en komen zeker nog een keertje terug !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Een leuke gezellige camping!

Viola Aslander,
4-6-2018

Wij zijn afgelopen mei hier geweest. We hebben ontzettend genoten. We hadden een mooie plek met zon en een beetjes schaduw met een beetje zicht op het strand. De kinderen hebben zich prima vermaakt op het strand, terwijl heerlijk op het terras zaten. Je kunt er heerlijk eten, en ook niet duur. En veel keus voor elk wat wils. Het sanitair was schoon. We komen hier zeker weer!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Heerlijke vakantieplek!

Carola,
3-6-2018

Heerlijke plek waar je direct in de vakantiesfeer zit. Schoon zwemwater, ruim opgezett camping.

Lekker eten voor zeer goede prijs, mooi schoon strand en/ofgrasvelden, fantastisch terras.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Geen volgende keer voor ons!

Kuipers,
24-5-2018

Ik ga altijd met veel plezier naar het Ronostrand, ook voor een dagje weg. Nu een lang weekend geweest, maar het viel direct op dat het personeel niet goed ingewerkt is. Klantvriendelijkheid kennen ze er niet, als er iets fout gaat heb je het er maar mee te doen. De kok is op z’n zachtsgezegd niet prettig in de omgang; zowel naar zijn collega’s als naar de gasten niet. We hebben andere campings bekeken en deze stonden helemaal vol geboekt, terwijl het rono vrij leeg was! Doe wat aan jullie beleid, want dit wordt jullie ondergang!! Het kan veel beter, maar jullie stralen geen enthousiastme uit. Misschien moeten jullie zelf eens wat andere campings bekijken, om weer te weten wat vriendelijk ontvangst/afscheid is. Er werd niet gevraagd of we het goed gehad hebben bij het uitchecken. Het is echt waardeloos geworden. Paviljoen is uitgestorven, vooral gericht op selfservice. Onkundig personeel. Ik adviseer een andere camping te gaan boeken!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prachtige camping maar zaakjes niet op orde!

Jongsma,
24-5-2018

Voor het pinksterweekend een verblijf gehuurd, mochten op pinkstermaandag kosteloos uitchecken om 18:00. Dit hadden we vooraf al geregeld, dus wij hadden er zin in! Helaas bleek na 1 dag al dat de eigenaren de boel niet op orde hebben. Om 9u broodjes halen, de receptie zat toen nog dicht! Toen mijn vriend terugkwam om 9.15 werd hij uitgekafferd door de kok, dat hij niet door de deur van het restaurant mocht (hij staat toch open?). De broodjes moesten nog afgebakken worden, hij had het niet gezien. Op maandag moesten we ook 40min wachten, wederom nog niet afgebakken.. zonder communicatie waren de douches dichtbij ons niet geactiveerd, elders een gebouw gezocht en toen bleek er geen tegoed op onze beachpas te staan. Ook weigerde de slagboom regelmatig open te gaan. Dit kan gebeuren, maar wij vinden het personeel totaal niet gastvriendelijk. Er kon geen excuses of compensatie van af! Paviljoen is ook een drama, zelf koffie tappen.

Rustig en prachtig zwemmeer

Angela Fennema,
20-4-2017

Al 5 jaar staan we hier op een seizoenplaats. Met mooi weer kun je heerlijk relaxen aan het strand. s'Morgens word je wakker van de zingende vogels , s'nachts slaap je geweldig want het is echt stil. Het restaurant en de kaart zijn vernieuwd en je kan er goed en niet duur eten. Een nieuw toiletgebouw op de reeënsingel is in de maak. Kortom de camping zit in de lift.

In Roden of Leek is het prima boodschappen doen. Uitstapjes naar bv Het Hunnebed museum of in Roden het speelgoedmuseum zijn ook voor kinderen goed te doen.

En niet te vergeten de rommelmarkten bv Bakkeveen .

Kortom kom gewoon eens een weekendje sfeer proeven dan ben je vast verkocht!

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Prachtige naruurplas in het mooie Drenthe

Wim
13-8-2016

Kom hier al vanaf mijn jeugd en het blijft een prachtig natuufbad.

Groot wateroppervlak en het water is prachtig schoon. Veel bomen en groen rondom de plas. Voor de liefhebbers een breed zandstrand maar ook veel grasvelden om lekker met je handdoek te liggen.

Het ligt midden in het rustige Drentsche landschap met rondom nog echte oude zandwegen.

Goedbetrikbaar en een zeer ruim grasveld waar altijd wel plek is voor de auto.

Vriendelijk personeel met goede cafetaria.

Echt een aanrader voor jong en oud.

Mooie camping!

Maria
1-5-2016

Camping Ronostrand is een mooie camping, nette velden en een prachtige zwemplas met mooi zandstrand. In de omgeving kun je mooi fietsen en leuk winkelen in Roden bijvoorbeeld. Aanrader voor gezinnen met kinderen in basisschoolleeftijd!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016