Zoover

8,7

Gewoon geweldig!!!!

Friet
22-4-2013

Wij komen nu inmiddels bijna 30 jaar op deze camping en willen niet anders meer. Een camping midden in het bos geen plekjes hutjemutje op elkaar. Fijne campingeigenaren waar alles bij kan en die ook van een gekkigheidje houden.Goede santitaire voorzieningen een prachtige omgeving en last but not least de kinderen hebben er vakantie en zo de ouders dus ook!!! En natuurlijk ontbreekt het plezier zeker niet in het hoogseizoen.

2005

Typisch een een camping voor rust,ook voor jong en oud

R. Landstra
14-8-2005

Typisch een een camping voor rust,ook voor jong en oud. Bosrijk en heuvelachtig, ruime plekken dus niet op elkaar. Sanitair zeer goed. Leuke aktiviteiten.

geweldige camping

anneke
11-8-2005

geweldige camping. wij hebben hier gestaan met de fietsvierdaagse van drenthe. lekker dicht bij de startplaaats. Mijn dochter van 9 wil hier volgend jaar weer beslist heen. ze hebben leuke speeltuin, leuke skelters en leuke activiteiten.

Gereisd anders in augustus 2005

Het is een schitterende camping, heerlijk in een bosrijke

miriam kaak
3-8-2005

Het is een schitterende camping, heerlijk in een bosrijke omgeving. Zeer vriendelijke mensen en alles is super schoon. Wij komen er al zeker 6 jaar en gaan vanaf komend weekend er weer heen.

Gereisd anders in augustus 2005

rustige camping met erg mooie en fraaie, vrije plaatsen

Ria Koster
25-7-2005

rustige camping met erg mooie en fraaie, vrije plaatsen. sanitair is uitstekend, de mensen erg vriendelijk.

Omgeving nodigt uit tot wandelen en fietsen. Een camping om te genieten van de natuur en rust.

Gereisd anders in juli 2005