Zoover

8,7

Vakantiegevoel!

Marjolein,
23-7-2018

Wij hebben een nachtje hier op de camping gestaan om de tent uit te proberen, maar we baalden enorm dat we de volgende dag alweer weg moesten.. gelukkig was de eigenaresse zo vriendelijk om ons een plek aan te bieden die de volgende dag niet verhuurd was, zodat we nog een paar uurtjes extra konden genieten. Dus heerlijk ontbeten in het zonnetje met de verse broodjes uit de campingwinkel en daarna nog een wandeling ove de camping gedaan die er groot en keurig verzorgt uitziet, met genoeg animatie voor de kinderen en het Shakespeare theater voor de volwassenen. Voor ons reden genoeg om nog eens een keer met de honden terug te komen!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Wij komen al 25 jaar voor ons Shakespeare-weekend

familie Spruit,
12-7-2018

Goed uitgeruste camping, vriendelijke mensen, met een groep is de vaatwasmachine héérlijk!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Een heerlijke camping in een fraaie omgeving!

ton jungerhans,
1-7-2018

deze plek is een oase van rust. Het was ook heel mooi weer en de veelal oudere mensen zaten bij hun caravan of camper of tent stil te lezen! Veel vogels, geen hondengeblaf en ook geen overbodige muziek. De scholen hebben nog geen vakantie, dus weinig kinderen. Af en toe een kleintje van onder die maat. Wat vooral opviel dat het overal SCHOON was, geen volle afvalbakken en het gezamenlijke sanitair, brandschoon.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Een camping om terug te komen!

Klaver,
27-5-2018

Fijne camping, heel mooi in het bos gelegen. Goede voorzieningen, afwasautomaat, septic tank schoonmaakautomaat, nog nooit zo luxe gekampeerd! Vriendelijk ontvangst. Er werd rekening gehouden met onze wens, 4 plekken bij elkaar. Rustig en ruime plaatsen. Op loopafstand van Diever. Heerlijk weekend gehad!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Uniek weekendje weg!

Marlies,
26-4-2018

Wij huurden het Woudhuis. Een prachtig ingerichte lodge. In totaal waren we met z'n zessen, maar dit was prima te doen! Het huisje is netjes, schoon en erg privé. Heerlijk in de tuin gezeten en de keuken was van alle gemakken voorzien. Toevallig hadden wij ontzettend mooi weer in april, maar ook als het kouder is weet ik zeker dat dit een geweldig ervaring is. De houtkachel maakt het erg comfortabel en gezellig. Kortom, een top ervaring! We hebben een geweldig weekend gehad.

Gereisd met vrienden in april 2018

Jorelia van Bruggen,
29-3-2018

Het woudhuis was geweldig mooi, leuke inrichting, goeie sfeer, houtkachel.

Heerlijk rustig, je hoort in de ochtend de vogels fluiten. We werden hartelijk ontvangen door Hans en Marjan.

Gereisd met vrienden in maart 2018

fantastisch, voor herhaling vatbaar

monica doze,
31-12-2017

vriendelijke, behulpzame eigenaren, mooie bosrijke omgeving,

we hadden de XL hut, fijne kachel, zalige douche

Gereisd met vrienden in december 2017

Wat is het toch een fijne camping!

Lia Versteeg,
10-9-2017

Ik kom nu een aantal jaren op Camping Diever, en vind het een aanrader.

Het personeel is vriendelijk, de plaatsen zijn mooi gelegen in het bos, het sanitair is goed verzorgd en de prijs is prima!

Ook leuk is het Shakespeare-theater dat grenst aan de camping, dit is ook een aanrader.

Kortom: tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in september 2017

Heel goede camping.

Marga,
7-9-2017

Rustige camping,zeer schoon,vriendelijke eigenaars die zelfs spullen bewaren die het jaar daarvoor vergeten zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017

geweldige camping en een fantastische week

Peter van Zelst,
29-8-2017

de plek was goed, de sanitaire voorzieningen waren prima ,de ontvangst was vlot en vriendelijk en je kon vers e broodjes bestellen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017