Zoover

Sorteren

heerlijk

tineke venema
4-10-2018

het is een prachtige bos camping. doordat de camping midden in het bos ligt, kun je heerlijk wandelen door de bossen, prachtige fietstochten maken en mountainbiken.

het ligt dicht bij het brinkdorpje diever, met gezellige terrasjes en leuke sneupwinkeltjes.

kinderen kunnen er heerlijk spelen. wij komen al heel wat jaren op camping diever. zijn ook wel eens ergens anders naar toe geweest, maar toch komen we altijd weer naar camping diever. de gastvrijheid, de rust, de omgeving, wij houden ervan en voelen ons er thuis. sinds 2 jaar hebben we weer een seizoensplek.

we komen nog eens terug.

l. v Dijk
1-10-2018

Geweldig.

Aardige mensen.

Zeer behulpzaam.

Hele mooie camping lekker in het bos.

Rob
16-9-2018

Prima camping voor grote camper zijn de plaatsen wat aan de kleine kant.

Aanrader

Agnetha
12-9-2018

Fantastische camping! Prachtig gelegen, mooie plekken en onwijs aardige eigenaren.

Handig systeem met douchen alleen moet je er wel om denken het kaartje weer mee te nemen.

En voor wie denkt dat in het najaar het rustig kamperen is vanwege de wat oudere kampeerder, die hebben best veel lawaai 😬

Voor herhaling vatbaar!

Bert
1-9-2018

Verblijf in een blokhut.

Prima ligging, rustig, schoon sanitair, fijne ontvangst. Kortom alles was goed.

Mooie omgeving

Marloes
28-8-2018

Echt een superleuke camping die prachtig bosrijk ligt in een prachtige omgeving. Ook het ontvangst en het personeel is erg vriendelijk. Wat ons erg tegenviel is dat het huisje (blokhut) bij aankomst erg smerig was. Overal waren spinnenwebben en stof te vinden. Vooral onder en achter het bed wordt nooit schoongemaakt. Tijdens het opmaken van het bed kwamen we nog een pinbonnetje tegen van andere gasten die begin juli geweest waren. Eerst maar de stofzuiger gepakt om alle spinnen en webben etc weg te halen. Dat is jammer aangezien je wel schoonmaakkosten betaald. Verder hebben wij het heerlijk gehad. En is er ook voor kinderen genoeg te doen.

prachtige camping

Corine
26-8-2018

Prachtige camping met ruime plaatsen. Picknicktafels (wat heel fijn is als fietskampeerders). Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mijn man had een kapot frame en samen met Hans heeft hij z'n frame kunnen lassen zodat we de volgende dag verder konden fietsen :-)

Ik kom hier zeker terug!

Redelijk

John
18-8-2018

Mooi gelegen camping, maar jammer dat er auto's mogen blijven staan langs de toegangspaden. Dit zou alleen moeten voor laden en lossen. Ook zou er na 22:00 uur op stilte moeten worden gehandhaafd. Gasten, houd het voor iedereen leuk, denk ook aan je medemens!

Geen twijfel om ooit terug te gaan!

Sander
14-8-2018

Rust, ruimte, gezelligheid, vriendelijk, en gastvrij!

Prachtige, voordelige camping in de bossen

Jacqueline
6-8-2018

Prachtige camping in de bossen, ruime plaatsen, mooi en schoon sanitair. Vanuit de camping wandel- en fietsroutes in Drents Friese Wold. Op loopafstand van Diever, leuk levendig dorp met supermarkt en grote variatie aan horeca

Verbeterpunt: veel meer watertappunten maken, tenminste op ieder "veldje" één.