Zoover
Camping Diever

Camping Diever

8,7

• HygiĆ«ne8,9

Fantastische accomodatie in heerlijke omgeving

Julia Konstapel- Oortwijn,Ā
20-12-2018
  • HygiĆ«ne9

Prachtig huis (Eagle Rock van camping Diever), zeer ruim, zeer luxe en van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving om te wandelen of fietsen, leuke dorpjes in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super!

Sjoukje,Ā
13-12-2018
  • HygiĆ«ne9

Het Koekoeksnest was klein, maar zeer fijn. Mooie omgeving voor een lange wandeling... Lekker even tot rust gekomen. Topweekend gehad!

Gereisd met partner in december 2018

Guido,Ā
7-11-2018
  • HygiĆ«ne9

Gigantisch mooie ervaring om in de Boomhut XXL te camping Diever te slapen.

Hans en Marjan zijn zeer aardig en hulpvaardig, mijn complimenten!!!

Gereisd met partner in november 2018

Komen hier zeker terug.

Maria,Ā
27-10-2018
  • HygiĆ«ne9

Weekendje naar Camping Diever geweest, gemoedelijke camping, prachtig gelegen in bos op loopafstand van het gezellige plaatsje Diever en volop fietsmogelijkheden. Zonder hierom te vragen kregen we te horen, dat we de dag van vertrek konden blijven zolang we wilden, omdat het toch niet druk meer was. Heel attent!!

Gereisd met partner in oktober 2018

heerlijk

tineke venema,Ā
4-10-2018
  • HygiĆ«ne8

het is een prachtige bos camping. doordat de camping midden in het bos ligt, kun je heerlijk wandelen door de bossen, prachtige fietstochten maken en mountainbiken.

het ligt dicht bij het brinkdorpje diever, met gezellige terrasjes en leuke sneupwinkeltjes.

kinderen kunnen er heerlijk spelen. wij komen al heel wat jaren op camping diever. zijn ook wel eens ergens anders naar toe geweest, maar toch komen we altijd weer naar camping diever. de gastvrijheid, de rust, de omgeving, wij houden ervan en voelen ons er thuis. sinds 2 jaar hebben we weer een seizoensplek.

Gereisd met partner in augustus 2018

we komen nog eens terug.

l. v Dijk,Ā
1-10-2018

Geweldig.

Aardige mensen.

Zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2018

Hele mooie camping lekker in het bos.

Rob,Ā
16-9-2018
  • HygiĆ«ne8

Prima camping voor grote camper zijn de plaatsen wat aan de kleine kant.

Aanrader

Agnetha,Ā
12-9-2018
  • HygiĆ«ne8

Fantastische camping! Prachtig gelegen, mooie plekken en onwijs aardige eigenaren.

Handig systeem met douchen alleen moet je er wel om denken het kaartje weer mee te nemen.

En voor wie denkt dat in het najaar het rustig kamperen is vanwege de wat oudere kampeerder, die hebben best veel lawaai šŸ˜¬

Voor herhaling vatbaar!

Bert,Ā
1-9-2018
  • HygiĆ«ne10

Verblijf in een blokhut.

Prima ligging, rustig, schoon sanitair, fijne ontvangst. Kortom alles was goed.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie omgeving

Marloes,Ā
28-8-2018
  • HygiĆ«ne5

Echt een superleuke camping die prachtig bosrijk ligt in een prachtige omgeving. Ook het ontvangst en het personeel is erg vriendelijk. Wat ons erg tegenviel is dat het huisje (blokhut) bij aankomst erg smerig was. Overal waren spinnenwebben en stof te vinden. Vooral onder en achter het bed wordt nooit schoongemaakt. Tijdens het opmaken van het bed kwamen we nog een pinbonnetje tegen van andere gasten die begin juli geweest waren. Eerst maar de stofzuiger gepakt om alle spinnen en webben etc weg te halen. Dat is jammer aangezien je wel schoonmaakkosten betaald. Verder hebben wij het heerlijk gehad. En is er ook voor kinderen genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018