Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,4

Het is zeker niet delaatste keer.

H Kort
28-5-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Ik heb me tijdens mijn verblijf heel goed kunnen vermaken..

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 29-5-2019

Best familie Kort,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat u kunt terugkijken op een goed verblijf.

Management Team De Huttenheugte

Prachtig uitzicht en vriendelijk ontvangst.

Greveling
24-5-2019
  • Onderkomen8

Huisje 336 vip geboekt voor 2 nachten geboekt en zeker geen spijt van. De enige spijt had ik dat ik niet meer dagen had geboekt 😁.

Het huisje gelijk aan het meer, wat een prachtig uitzicht ! Alles wat je nodig hebt om tot rust te komen heb je tot je beschikking. Infrarood sauna, bubbelbad, regendouche en open haard.

Het ontvangst bij de dame van de fietsen was super. Ik kon nog niet inchecken en moest erg nodig naar het toilet. Deze dame was zo vriendelijk om mij gebruik te laten maken van hun toilet.

De dames van de supermarkt waren ook ontzettend vriendelijk en stonden open voor een praatje en om meer informatie over het park te geven. Mijn mening is dat het voor zowel gezinnen,vriendengroep of rustzoekers geschikt is .

Al met al heb ik het echt naar mijn zin gehad en ondanks dat ik normaal erbij zweer om naar Texel te gaan, is dit zeker voor herhaling vatbaar.

De eerste keer huttenheugte , maar zeker niet de laatste.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 27-5-2019

Beste familie Greveling,

De ligging van uw cottage met uitzicht over het meer is inderdaad een mooie plek.Hartelijk dank voor deze beoordeling en we zullen uw complimenten naar de medewerkers overbrengen! Fijn om te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad en graag eens terug keert naar ons park.

Management Team De Huttenheugte

zeker voor herhaling vatbaar

visser
12-12-2018
  • Activiteiten8

prima park dicht tegen de duitse grens waar voor iedereen wat is te doen

Gereisd Alleenreizend in december 2018
De Huttenheugte, Center Parcs , 18-12-2018

Beste meneer/mevrouw Visser,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf.

Management Center Parcs De Huttenheugte

Geweldig

Erika
22-9-2018
  • Activiteiten8

Goed verblijf, mooi park.

Vind het wat minder makkelijk voor minder valide, maar dat is een dingetje waar ik op let.

Genoeg faciliteiten, personeel is behulpzaam

Gereisd Alleenreizend in september 2018
De Huttenheugte, Center Parcs , 26-9-2018

Beste Erika,

Hartelijk dank voor uw complimenten over zowel het park als onze medewerkers!

Management De Huttenheugte

Natuur: jeeeeeh! Cottage: Nee!

Elly
25-6-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten3

Hier een weekje alleen geweest om even bij te komen en in de natuur te zijn. Natuur is idd prachtig op dit grote park en ook zwembad is geweldig! Cottage is echter nogal gedateerd en hygiëne laat nogal te wensen over. Afzuigkap was stuk en plakt van het vet; rond de cottage liggen overal peuken, geen kussens bij de terrasstoelen, stofzuiger kapot ramen vies, overal spinraggen en het bed was een drama (doorgezakt, dus veel rugpijn). Cottage; een 3. Natuur; een 9. Heb hier geen gebruik gemaakt van de horeca, dus geen mening daarover. Wel leuke eetgelegenheden in Dalen zelf. Wat kleine dingetjes gehaald in de supermarkt in het park, maar die is nogal prijzig. In Dalen zit een plusmarkt 👍🏻

Gereisd Alleenreizend in juni 2018
De Huttenheugte, Center Parcs , 26-6-2018

Beste Elly,

Het spijt ons te lezen dat u niet terecht bent gekomen in een schone en nette cottage en hiervoor bieden wij u onze oprechte excuses aan. Wij kunnen niet uit uw review niet opmaken of u hier ter plaatse melding van heeft gemaakt. Bij melding van (ver)storingen zullen wij ons uiterste best doen dit te herstellen, zodat wij u toch een aangenaam verblijf te kunnen bieden. Mocht u alsnog contact hierover wensen, dan verzoeken wij u vriendelijk dit kenbaar te maken via [email protected]

Vriendelijke groeten,

Harry Bakker General Manager

Lekker uitrusten

Anneke
17-2-2018
  • Onderkomen7

Fijn park met mooie voorzieningen, vooral voor families met kinderen onder de twaalf. Huisje is gedateerd, ik las dat er plannen zijn voor upgrading en die is echt nodig. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en een kleine storing die ik meldde na aankomst was razendsnel opgelost. Prima verblijf!

Gereisd Alleenreizend in januari 2018
De Huttenheugte, Center Parcs , 21-2-2018

Beste Anneke,

Onze medewerkers staan graag voor onze gasten klaar om ervoor te zorgen dat zij een mooi verblijf bij ons kunnen doorbrengen. Hartelijk dank voor uw compliment hierover en het schrijven van uw review.

Vriendelijke groet,

Harry Bakker General Manager

Ondanks dat ik alleen was een geweldig weekend

R. Nauta boek 6710751 cott 725
25-10-2016
  • Onderkomen6
  • Activiteiten10

Er is elke avond wel iets te doen in de actionfactory. Medewerkers herkennen je de volgende avond gelijk weer. Ondanks de sterk verouderde bungalow een prachtig uitzicht over het meer. Het park wordt altijd heel goed onderhouden en schoon gehouden. Je voelt je één grote familie. De prijzen in de restaurant en winkels zijn wel wat aan de hoge kant maar daar heb je wel een geweldig overdekt centrum voor

goed

jm van dorst
1-11-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

goed en rustig alleen de keukenblok vindt ik aan de kleine kant zeker met grote koffieapparaat en waterkoker erop bijna geen ruimte meer voor afwas of om wat anders te doen op keukenblad

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

Mooi park midden in de natuur

T.Veenstra
19-6-2012
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Fijn om te onthaasten, prima restaurant, veel keuze,s.

Gereisd Alleenreizend in juni 2012

gezellige medewerkers

Elleinad Druzzel
27-8-2011
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

De mensen op de Huttenheugte zijn erg vriendelijk dat kom je ook anders tegen.

De huisjes zijn idd iets veroudert. mn moet niet klachen over de prijs dat weet je van tevoren dat CP duur is en er staan voldoende foto's op de site dus weet je wat tewachten staat.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011