Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,4

Mooi park maar slecht prijs kwaliteit

Tom jansen
22-2-2017
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Mijn ouders hadden ons mee genomen voor een lang weekend. Bij aankomst heel vriendelijk geholpen door het personeel maar één maal aan gekomen bij onze cottage (776) waren we in één keer een stuk midder enthousiast. Het was opzich een schoon huisje maar als je de kasten en de koelkast open deed stonk het behoorlijk! En het huisje mag ook wel een keer een goeie opknap beurt hebben volgens mij was de laatste keer meer als 15 jaar geleden het was heel erg gedateerd. Als ik hoor wat mijn ouders er voor betaald hebben vind ik het heel erg schandalig! Er zij ook wel genoeg eet gelegen heden op het park maar toen wij maandag avond ergens wilden gaan eten was meer als de helft van de eet gelegen heden dicht!

prachtig park

Gery de Bie
17-2-2017
  • Activiteiten9

Geweldig park en heerlijk om er vakantie te vieren

Gereisd Anders in januari 2017

Fijne plek

Troost
1-2-2017
  • Activiteiten8

Goed verblijf gehad, alleen de verlichting op het park 's avonds was niet super goed, evenals de verlichting van het paadje naar de cottage.

Gereisd Anders in januari 2017

Fijn park

Erna
7-1-2017
  • Activiteiten9

Leuk om naar Wildlands te gaan in Emmen en er is genoeg te doen in en om het park.

2 persoonshuisjes erg mooi.

Gereisd Anders in december 2016

Fantastische plek voor weekend uit.

Prenger
17-11-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Het is een super mooi park. Veel natuur en genoeg te doen aan activiteiten voor volwassenen en kinderen. De huisjes zijn wat verouderd, maar het interieur is goed. Vernieuwing zou kunnen door in elk huisje een vaatwasser te plaatsen.

Het zwembad is goed verzorgd en hygiënisch goed schoon gehouden. Wel zou er een keer iets nieuws kunnen komen als bijv. Een bandenglijbaan.

Uitbreiding in activiteiten zijn in goede aarde gevallen zoals lasergamen. Dit is ervaren door volwassenen en de kinderen.

De action factory kan beter gebruikt worden voor de entertainment show. Hiervoor was in het weekend dat wij er waren te weinig plaats om gezellig dit te volgen.

geweldig mooi park erg schoon en klantvriendelijk

Koehorst
1-11-2016
  • Activiteiten9

Wij zijn er dertig keer geweest en vinden het nog steeds het schoonste en klantvriendelijkste park wat onze bevindingen betreft.

Gaan er altijd met veel plezier naartoe en is voor iedereen aan te raden.

Hebben wel meerdere parken van centerterparc bezocht maar Huttenheugte sprinkt er voor ons hoog boven uit.

Gereisd Anders in oktober 2016

Heerlijke vakantie

Dennis Schutte
19-8-2016
  • Activiteiten7

Leuke dorpjes in de omgeving.wildlands is ook aan te raden.op het park zelf is ook genoeg te vinden. Goede restaurants en een supermarkt. Voor de kinderen de speelhal trampolines kinderboerderij enzovoort.

Gereisd Anders in juli 2016

Slechte onderkomens

Patrick
15-8-2016
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7

De huisjes staan er al 44 jaar. Dat was voor ons te merken ook! Wij vonden het smerige, zeer vochtige en stinkende huisjes. Lijkt ons ongezond voor de kleine! De huisjes beschikken over enkele beglazing, een tuinset in de woonkamer als zitgelegenheid, smerige niet schoongemaakte keuken en badkamer. Het terras lag bezaaid met mos en modder.

Daarnaast hadden we een woning die stonk naar urine. Veel moeite moeten doen voor een nieuw onderkomen. Slechte service ipv klant is koning...

Klagers naast ons hadden zelfs muizenkeutels in de woning...

Centerparcs Huttenheugte

M. Leijten
25-6-2016
  • Activiteiten9

Het huisje was netjes verzorgd en alles was keurig aanwezig. Het park heeft een mooi centrum waar er veel te zien en te doen is. Bij evergreenz restaurant was er ruime keuze in eten en ook met speciale wensen kan er rekening gehouden worden. We hebben een fijne vakantie gehad met de familie.

Gereisd Anders in januari 2016
De Huttenheugte, Center Parcs , 27-6-2016

Beste familie Leijten,

Fijn dat u met elkaar een mooi verblijf bij ons heeft gehad!

de beste van de centerparcs parken

Bernie wilmink
7-6-2016
  • Activiteiten8

De hutte heugte is met onderhoud en vriendelijkheid de beste die er is in nl en België.

Ook de ligging is erg mooi en er is in de buurt veel te doen ! Top vakantie gehad!!!

Gereisd Anders in juni 2016
De Huttenheugte, Center Parcs , 10-6-2016

Beste heer Wilmink,

uw complimenten nemen wij van harte in ontvangst, hartelijk dank hiervoor! We zijn verheugd dat u zo tevreden bent over uw verblijf.