Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,4

Het hele park is hard toe aan een grondige update!

Dhr van Belle
26-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Wij hebben echt ons best moeten doen om een leuke vakantie te hebben op de Huttenheugte, veel dingen vielen erg tegen zoals het vieze, oude huisje, de prijzen en het personeel. Ik kan er een paar A4tjes mee vullen, voor ons geen Huttenheugte meer!

De Huttenheugte, Center Parcs , 26-8-2019

Beste heer Belle,

We kunnen niet terugzien of u melding heeft gemaakt van de punten waarover u teleurgesteld bent geweest, maar vinden het jammer dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen.

Prijs / kwaliteit niet waard

Timothy Geldof
31-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

In twee Vip cottage een midweek aan het doorbrengen .

Vies bij aankomst, broodjes service klinkt leuk maar elke dag de zelfde half harde pistoletjes te krijgen is de moeite niet waard. Gemeld bij receptie die sturen je door naar de supermarkt , daar krijg je te horen dat het uitbesteed is en er maar een klein budget aan uit word gegeven . Nou de prijs van de cottage is toch geen klein budget.

Verder in 1 cottage de whirlpool kapot, ook gemeld meer dan 3 uur een medewerker over de vloer resultaat nog geen whirlpool en onverwachts een medewerker aan je deur terwijl je in de badkamer bezig bent.

En zo kunnen we nog wel even door gaan als we het hele park gaan benoemen, het is oud , kapot of het gaat binnenkort kapot..

De Huttenheugte, Center Parcs , 2-8-2019

Beste heer Geldhof,

wij vinden het jammer dat wij uw meldingen niet naar wens hebben kunnen oplossen. Graag bieden wij iedereen op ons park een fijn verblijf. Het spijt ons dan ook dat u teleurgesteld naar huis bent gegaan.

Vieze huisjes

Marian
29-7-2019
  • Onderkomen4

Huisjes waren erg vies. Vooral de vloeren.

Kleine kinderen zwarte benen van het kruipen

De Huttenheugte, Center Parcs , 31-7-2019

Beste Marian,

het spijt ons dat u ontevreden bent geweest over de schoonmaak van uw cottage. Wij hopen dat u hiervan ter plaatse ook melding heeft gemaakt. Uiteraard hoort alles bij aankomst in orde te zijn, maar in geval van mankementen zoeken we graag samen een oplossing. Bedankt voor het doorgeven van uw bevindingen.

Fantastich

Nikita
16-7-2019
  • Onderkomen7

Wij verbleven in cottage 909,het was heerlijk genieten. Heerlijk uitzicht over het water en genoten van de rust. Elke ochtend begroet worden door de ganzen in de tuin en af en toe een pauw en eekhoorn. Zeker voor herhaling vatbaar

De Huttenheugte, Center Parcs , 17-7-2019

Beste Nikita,

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat u van de rust en het mooie uitzicht heeft genoten.

Management Team De Huttenheugte

Super Weekend voor iedereen wat te doen

Lyda
10-7-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Een weekend om bij te komen. Dat is het weekend zeker gelukt we waren met 5 personen en iedereen heeft zicht vermaakt omdat er voor alle leeftijden wat te doen is. We hebben met veel plezier genoten van het zwembad, het boomklimmen en het hangen aan de kabelbaan. Voor ieder wat wils. In het zwembad zag je de hele kleintjes genieten in het water vooral als de golven kwamen. De glijbaan en wildwaterbaan hebben we ook volop gebruikt. We hebben heerlijk op het park in het rond gelopen en genoten. Het pannenkoekenhuis kunnen we zeker aanbevelen. Leuke en gezellige bediening en lekkere pannenkoeken in allerlei variaties. We gaan zeker nog een keer terug komen. Wij hebben in ieder geval een heel leuk weekend gehad.

De Huttenheugte, Center Parcs , 15-7-2019

Beste Lyda,

bedankt voor uw beoordeling en beschrijving van uw verblijf. Zo te lezen hebben jong en oud genoten en u zou eens terug willen komen. Dat is een groot compliment! Graag tot ziens.

Management Team De Huttenheugte

Geweldig heerlijk genoten van de rust

Angelique bitter
10-7-2019
  • Onderkomen8

Dat het een prachtige omgeving is heerlijk in het bos

De Huttenheugte, Center Parcs , 15-7-2019

Beste mevrouw Bitter,

fijn dat u heeft genoten van de omgeving en de rust. Bedankt voor uw beoordeling!

Management Team De Huttenheugte

we komen graag nog een keer terug

Jaap Wildschut
8-7-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Leuk park met vriendelijke bediening

De Huttenheugte, Center Parcs , 8-7-2019

Beste Jaap,

Hartelijk dank voor deze beoordeling en wij zien u graag eens terug.

voor herhaling vatbaar,

familie holierhoek
27-6-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een lang weekend doorgebracht vanwege ons 50jarig huwelijk. Twee huisjes nr. 950 en 951 lekker ruim en plek voor ons allemaal.Het was een heerlijk weekend met voor de kleinkinderen lekker veel aktiviteiten. Het enige min punt waren de auto's, Autoluw park mag geen naam hebben, er reden voor wat ons betreft nog veel auto, s over de paden waar ook kleine en grotere kinderen liepen. Het personeel van het park waren aardig, behulpzaam en vriendelijk.

De Huttenheugte, Center Parcs , 1-7-2019

Beste familie Holierhoek,

Wat leuk om met uw kinderen en kleinkinderen, in verband met uw 50 jarig huwelijk, een weekend samen door te brengen op De Huttenheugte en daar dan zo met elkaar van te kunnen genieten. We zien u graag terug!

Super gezellig

Niels
14-6-2019
  • Onderkomen7

Huisjes zijn gedateerd maar wel netjes en ook de bedden vielen niet tegen.

Gereisd Met vrienden in mei 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 17-6-2019

Beste Niels,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de netheid van de accommodatie en dat u een mooi verblijf heeft genoten.

Management Team De Huttenheugte

Zeer teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar

Randine Bitter
11-6-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Zeer verouderd, mag eigenlijk niet meer voor de prijs die ik heb betaald verhuurd worden. Niet goed schoon, vies campingbedje, geen linnen voor campingbedje, moet apart betaald worden. Vieze vloerbedekking, lekkende kraan waar je in de nacht van wakker ligt. Veel vliegen en muggen, echt een grote teleurstelling, zijn ook een dag eerder weggegaan. Had voor mijn 50e verjaardag een leuk feest moeten zijn maar is het niet geworden. Buiten zitten op het terras bij huisje is geen optie, veel muggen en vallende takjes van de vele bomen die het zonlicht niet doorlaten. Ik zou zeggen de sloop erin en het niet meer verhuren, kan echt niet meer.

Park is erg commercieel, voor betere wifi moet betaald worden, zwembad is ook niet zo groot.

De Huttenheugte, Center Parcs , 13-6-2019

Beste mevrouw Bitter,

het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over uw accommodatie. Wij kunnen niet achterhalen of u hiervan melding heeft gemaakt. Uiteraard hoort alles bij aankomst in orde te zijn, maar wanneer dit niet het geval is hadden wij graag samen met u een oplossing willen zoeken zodat u toch een fijne verjaardag en verblijf zou hebben gehad. Wij vinden het erg jammer dat u nu teleurgesteld het park heeft verlaten.