Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,4

Een oude muffe, het was het net niet ervaring..

Fam.Hartendorp
17-9-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Afgelopen weekend geweest, in een 8 persoons comfort huisje...een grote muffe bende, schimmel onder de matras, spinnenwebben tussen de verwarming, gewoon een ouwe bende met een kelderlucht. Uiteraard direct de manager laten komen dezelfde aankomstdag en mochten verkassen naar een premium huisje dat gelukkig netter en beter was.

Verder is echt alles aan het Park gewoon van matige tot slechte kwaliteit, als vb,...op het buitenterras koffie met appelgebak besteld,...het appelgebak was uit de vriezer, nog koud en een natte hap. Toen gelucht bij de snackcorner, buiten de buitensporige prijzen, de hamburger half rauw en smaakloos.

Toen gaan Bowlen, ook hier alle biertjes, ook bij andere mensen, sloegen dood en waren niet te zuipen. Bij het gooien hoorde je de ballen bonken op de baan van de stukken die uit de ballen waren.

Kortom een hoop geld betaald voor slechte kwaliteit,...dus voor ons nooit dit Park meer, wordt tijd voor renovatie!

De Huttenheugte, Center Parcs , 18-9-2019

Beste familie Hartendorp,

Uiteraard hopen wij alle gasten die ons park bezoeken, een aangenaam verblijf te kunnen bieden. Het spijt ons te lezen dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij danken u voor uw beoordeling en zullen uw opmerkingen meenemen.

Aanrader!

Ton
14-9-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Prima verblijf, vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel voor kinderen te doen en leuke visstekjes. We komen beslist nog een keer. Aanrader!

Beste Ton,

Fijn dat u tevreden terug kijkt op uw verblijf bij ons en de omgeving waarin De Huttenheugte zich bevindt. Dank voor uw complimenten ten aanzien van de medewerkers! We zien u graag eens terug.

Genieten

Sarina Van ginkel
13-9-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Geen indoor speeltuin dat is wel jammer zeker met slecht weer

Beste Sarina,

Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat u ondanks deze opmerking toch een mooi verblijf bij ons heeft gehad.

Management Team De Huttenheugte

kijk niet naar wat het kost, maar wat het oplevert

Vincent
13-9-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Heerlijk genoten in dit superleuke park. De medewerkers waren erg rustgevend. Hier heb je echt het gevoel dat je op vakantie bent. Leuke veilige sfeer.

Beste Vincent,

Hartelijk dank voor uw complimenten over zowel het park als onze medewerkers!

Management Team De Huttenheugte

Voor kleine kinderen fantastisch!

Fam vd Kwaak
8-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen5

We verbleven met onze kids in huisje 470. Zoals anderen al beschreven, de inrichting is verouderd maar wij vonden het wel redelijk schoon. Alleen het toilet stonk enorm naar urine. Heerlijk gezwommen, gegeten, naar de wasberen en kinderboerderij geweest met elkaar. Ook Plopsaland is een aanrader!

Als verbeterpunten geven we mee dat de huisjes toe zijn aan een flinke opknapbeurt evenals de wegen.

De Huttenheugte, Center Parcs , 11-9-2019

Beste familie vd Kwaak,

Fijn dat u het door alle voorzieningen en mogelijkheden voor de kinderen erg naar uw zin heeft gehad!

Prachtige omgeving

Familie B
8-9-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Het park zelf ''bosrijk en heeft een meer'', prachtig! . Wij hadden een comfort cottage. Opzich niks mis mee, het huisje is iets wat ik niet het allerbelangrijkste vind, maar was schoon. De standaard Wi-Fi is in principe waardeloos. Je kan er wel mee appen bv maar filmpjes afspelen is niet mogelijk. Dus je bent verplicht om een Abbo te nemen voor je verblijf( niet goedkoop) Het indoor speel gebeuren is een tegenvaller, je moet overal voor betalen. Zelfs voor de trampoline....kom op belachelijk zeg.Het barst hier van de gezinnen met kleine kinderen. Dat mag anders, misschien een idee? Je betaalt al de jackpot voor een verblijf. Wij zelf dan niet, want we hebben korting. Maar om nou te zeggen dat wij de volle mep hiervoor over hebben, dat ook weer niet. Prijs en wat je krijgt komen niet overeen wat ons betreft. Het is niet dat we hier nooit meer komen. Maar dan gaan we zeker niet de hoofdprijs betalen. Doe er wat mee Center Parcs.

De Huttenheugte, Center Parcs , 11-9-2019

Beste familie B,

De ligging van het park en het uitzicht over het meer is inderdaad prachtig. Wij bedanken u voor uw feedback en zullen uw opmerkingen meenemen.

Mooi park / uitgeleefde huisjes

L
2-9-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Zojuist terug van een lang weekend, gekozen voor een VIP 6 pers huisje met 1 baby. Huisjes zijn uitgeleefd, overal dode vliegen op de muur, vieze/vochtige kamers welke stinken. Sauna lampen kapot, bubbel bad lekker. Het huisje is de prijs niet waard! Als dit VIP is wil ik niet weten hoe de comfort huisjes eruit zien! Broodjes service; elke dag dezelfde broodjes. Park is wel mooi evenals de aquadome, genoten!

Prijs/kwaliteit is slecht gezien de uitgeleefde en vieze huisjes

De Huttenheugte, Center Parcs , 3-9-2019

Beste L.,

het spijt ons dat u teleurgesteld bent over de accommodatie ten tijde van uw verblijf. We danken u voor uw beoordeling en uw feedback.

gezellig weekend

Lisanne
2-9-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Van jongs af aan kom ik al op centerparcs de Huttenheugte. Om mijn verlof af te sluiten zijn we fijn een weekendje weg geweest.

Ik vond het vroeger altijd heerlijk op de huttenheugte maar dit keer vielen me wel een paar dingen op.

* Enorm veel stof in de grote slaapkamer (huisje 772) zowel op de bedrand als op het nachtkastje

* Schimmel in de doucheruimte

* Huisjes zijn toch wel aan de krappe kant. Gelukkig hadden wij een 8-persoons en we waren met 6 volwassenen en 1 baby. Dan heb je die echt wel nodig.

* Alles wordt enorm duur (activiteiten e.d.)

* Er is weinig meer te doen voor jong volwassenen. Vlak na de show op zaterdag wouden we nog even gezellig zitten maar om 23.10 kregen we al de melding dat dit de laatste ronde zou zijn.

Zwembad blijft leuk!

Tip: Ga eens eten bij fuego! heerlijk en een fantastisch concept. (wel duur)

Al met al wel een gezellig weekend gehad, maar het park heeft aandacht nodig!

De Huttenheugte, Center Parcs , 3-9-2019

Beste Lisanne,

Wij vinden het fijn dat u naast uw kritische kanttekeningen toch een gezellig verblijf heeft gehad. Bedankt voor uw opmerkingen en het achterlaten van uw beoordeling.

Teleurgesteld

Tes
29-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Premiumhuisje 839 zeer gedateerd, vochtig, warm en vuile vloer. Babybed amper plek voor. Meubilair met tijdmachine uit eind jaren 80 gekomen. Badkamer keurig. Gratis WiFi schofterig langzaam. Activiteiten alleen via app te bekijken en de tijden. Kan je niet inzien door wifi. Ze verplichten mensen betaalde WiFi te nemen die sneller is vies spelletje. Lijst met activiteiten mag door cp niet meer aan gasten gegeven worden. Peuken op terras cottage.Brandnetels bij terras heel hoog. Niet fijn met kinderen. Zelf plat gestampt met bezem. Supermarkt met gezin niet te betalen zulke extreme prijzen. Zit wel een Plus in Dalen. Mis speeltuinen voor kids tussen 2 en 3 jaar oud. Plopsaland hiernaast heel duur en echt een aanfluiting. Kan je geen pretpark noemen. Aqua Mundo erg mooi en market dome. Volgende keer maar weer Landal waar huisjes mooi en schoon zijn.

De Huttenheugte, Center Parcs , 2-9-2019

Beste Tes,

Het spijt ons te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Toch willen wij u bedanken voor uw feedback.

Management Team De Huttenheugte

Fijn verblijf, maar de huisjes mogen een update

Jose
20-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Zwembad is heerlijk. Wij zijn op rustige tijden gaan zwemmen dan was het te doen. Zodra het drukker werd niet. Veel jonge kinderen alleen in wildwaterbaan die lopen te klieren en veel jongeren die er door denderen. In vergelijking met bijv. De Eemhof mag het personeel meer optreden.

Huisje echt niet normaal vies. Dat komt grotendeels door mensen die het servies goor achter laten. Laatste nacht ongedierte in huisje. Vreselijk. Huisjes en inboedel zijn gedateerd daar mag Huttenheugte wat aan doen.

Leuke kinderboerderij en verblijf voor dieren van stichting AAP. Leuke speeltuinen. Veel te doen maar ook wel hoge prijzen voor extra activiteiten.

Vele auto's op park is een doorn in het oog. Mensen rijden Echt hard. Drempels zou een uitkomst zijn.

Leuk verblijf maar ik snap negatieve reacties wel. Er is werk aan de winkel!

De Huttenheugte, Center Parcs , 21-8-2019

Beste Jose,

hartelijk dank voor uw beoordeling en uw opmerking ten aanzien van ons park en de accomodaties. We zijn blij dat u toch een leuk verblijf heeft gehad.