Zoover

Maryan
13-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Verwacht niet teveel van de huisjes. Bepaald niet schoon. Neem je eigen schoonmaakspullen mee. Evergreenz, het all you can eat restaurant, vlees niet gaar, zalmfilet zag eruit alsof het door de blender was gedaan.alles bij elkaar..eens maar nooit meer..

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 15-8-2019

Beste Maryan,

hartelijk dank voor uw beoordeling.

Uiteraard hopen wij alle gasten die ons park bezoeken, een aangenaam verblijf te kunnen bieden. Het spijt ons te lezen dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij danken u voor uw beoordeling en zullen uw opmerkingen meenemen.

Ech nooit meer Centerparcs

Kahmann
7-8-2019
  • Onderkomen1

Wat een armoedige smerige huisjes. Faciliteiten prima, kinderen goed vermaakt in het zwembad, maar voor duur btaalde 10 dagen, is dit park het zeker niet waard. Het huisje is zo oud en het stinkt enorm, vieze schimmellucht, het is eigenlijk diep triest. Slapen doe je niet met die schimmellucht👿Werk je het hele jaar hard voor, echt nooit nooit meer!!!!!.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 7-8-2019

Beste familie Kahmann,

het spijt ons dat u zo ontevreden bent geweest over uw accommodatie. We wensen iedereen een fijn verblijf toe en vinden het erg vervelend wanneer dit niet het geval is geweest.

Tegenvaller

Marjo
2-8-2019
  • Onderkomen3

Als ex medewerker van CP viel mij dit park enorm tegen. Zeker de schoonmaak van een viphuisje waar je als friend in zit.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 5-8-2019

Beste Marjo,

jammer dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij bedanken u voor uw beoordeling.

Management Team De Huttenheugte

Fantastische plek om zeker nog een keer terug te k

Fam. Garretsen
21-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi gelegen

Vriendelijke medewerkers, ook voor de kids

De Huttenheugte, Center Parcs , 24-7-2019

Beste familie Garretsen,

fijn om te lezen dat u nog terug zou willen komen. Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

slecht

catharina schuphof
18-7-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen2

zwembad was oke maar de huisjes vies de urine van de vorige gasten bedden zo vies bah en de vloeren na 2 x schoon maken nog vies , geklaagd en dan wordt er morgen komt er wel een schoonmaakster langs ja dan heb ik het al gedaan , plaza was goed

ik kom daar niet meer .

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018
De Huttenheugte, Center Parcs , 22-7-2019

Beste mevrouw Schuphof,

wij hopen een ieder een fijn verblijf te kunnen bezorgen en het spijt ons dan ook dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het invullen van uw beoordeling en feedback voor het park.

Management Team De Huttenheugte

Wat een oude meuk..je weet het toch valt het tegen

Jwb
11-7-2019
  • Onderkomen1

Wat een oude meuk. Je weet het, maar toch valt het tegen.

Huisjes zou je aan arbeidsmigranten nog niet durven verhuren. Oud en smerig. Dat oud wisten we, het smerig eigenlijk ook. onvoorstelbaar hoe de voeten binnen 3 minuten lopen pik-zwart waren. ...Zag toevallig de “schoonmaak” bij de buren.... 16 minuten. Nee, er geen melding van gemaakt. Heeft eerder ook niets uitgehaald. Moet glimlachen bij respons parkmanager hier op zoover “ ik weet, maar we gaan renoveren” das dan ongeveer 18 jaar te laat. Misschien hoopte CenterParcs dat oranje-geel interieur ooit weer modern zou worden. Waarom ga je dan vraagt u zich af. Ik ook... maar zoon-lief wilde graag. Dus papa-zoon midweek geboekt. Is er dan niets okee. Jawel. Zwembad blijft super. Personeel vriendelijk. Park is mooi en ligt mooi. WiFi was ook prima. Supermarkt en horeca.... duur en zeer matige kwaliteit voor dat geld.

Alleen die huisjes.....

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 15-7-2019

Beste familie,

het spijt ons dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Of de cottages nu wel dan niet zijn gerenoveerd, schoon dienen ze uiteraard te zijn. De tijd die onze cleaning medewerksters hiervoor krijgen, is niet slechts de 16 minuten die u noemt. Dit is waarschijnlijk een check geweest op een al klaar staande cottage die niet bezet is geweest en daarom even wordt nagelopen. Jammer dat u geen melding heeft gemaakt. We hadden graag met u een oplossing gezocht. Gelukkig heeft u wel genoten van de faciliteiten op het park en de vriendelijkheid van onze medewerkers. Wij danken u voor uw feedback!

Geweldig genoten

Karin
5-7-2019
  • Onderkomen9

Het is een goed onderhouden en groen vakantiepark. Wij hadden een vip cottage zag er netjes en goed onderhouden uit. De broodjesservice was elke dag anders en meer dan voldoende.Kortom wij hebben het erg naar ons zin gehad. Het personeel in het park is erg vriendelijk.

De Huttenheugte, Center Parcs , 8-7-2019

Beste Karin,

Hartelijk dank voor uw complimenten over zowel het park als onze medewerkers.

Genietten !!!!!

Bruinsma
5-7-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We zijn met 2 volwassenen en kind van 12 samen met onze hond een lang weekend in een 4 persoons VIP huisje verbleven. Dikke pluim op alles, service op park,huisje en broodjes service erg tevree. Allen lag er een dode vis erg te stinken,ma de hand hadden we dit wat eerder moeten oorgeven. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Ps eten is erg lekker.

De Huttenheugte, Center Parcs , 8-7-2019

Beste familie Bruinsma,

Fijn dat u met elkaar een mooi verblijf bij ons heeft gehad.

Geweldig

Van kralingen
14-6-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Is een mooie dierlijke park rustig en een prachtige omgeving om te fietsen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 17-6-2019

Beste familie Van Kralingen,

fijn dat u het naar uw zin heeft gehad, niet alleen op ons park maar ook in de omgeving! Bedankt voor uw beoordeling.

Prima verblijf

Harry
13-6-2019
  • Onderkomen7

Alles is zoals verwacht. Huisjes wat gedateerd maar wel schoon. Het is voor kinderen een geweldig park.

Goed toezicht in het zwembad, je kunt je (klein)kinderen met zwemdiploma rustig uit het oog verliezen er kan niets gebeuren. Daardoor heb je ook zelf rust.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 14-6-2019

Beste Harry,

hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het verblijf!