Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,4

Oude vieze huisjes, maar geweldig zwembad

S
27-7-2013
  • Onderkomen2
  • Activiteiten4

Ik vond de huisjes erg oud en vies. Mijn witte sokken waren na vijf minuten grijs-zwart. Huisjes bovendien erg vochtig. De paddenstoelen groeien nog net niet zichtbaar in de huisjes. Alles is klam en vochtig. Zou echt vernieuwd moeten worden! Meeste personeel erg vriendelijk, helaas is alles vroeg dicht en heel erg duur (horeca, winkeltje) zwembad zou meer personeel aan balie moeten hebben 's avonds. Als je een rolstoel hebt, kun je er niet eens uit! Receptie vaker dicht dan open en bovendien houden ze andere tijden aan dan op het bord staat. Jammer dat ze zo snel geld willen verdienen met zo min mogelijk middelen en service.

leuk sinterklaasweekend

Korevaar
1-12-2008

We hebben het Sinterklaasweekend gevierd in de Huttenheugte Mooi park, mooi zwembad. Mis alleen een overdekt speelparadijs.

Verdre leuk weekend gehad. Huisjes waren prima, maar mogen wel opgeknapt te worden.

Gereisd Familie in december 2008

Echt heel erg goed

Rick en Ellen
28-11-2008

Jaren geleden de laatste keer naar Center Parcs geweest en altijd nog het beeld van slecht eten en alles erg duur in mijn hoofd maar dit was niet juist. Het eten was echt heerlijk en redelijk geprijsd. De winkeltjes veel keuze en het zwembad echt erg mooi. De 4 persoonshuisjes zijn groot genoeg maar gedateerd en echt aan vervanging toe. Maar de ligging was geweldig, uitzicht over het meer, en de kinderboerderij was genieten voor onze dochter van 4. Last but not least; heel erg vriendelijk personeel.

Wij komen echt nog eens terug.

gewoon super

lekker relaxt op vakantie

hotel souverein
20-11-2008
  • Onderkomen7

het is een mooi parc waar je zelf kunt kiezen waar je het huisje wilt huren aan het water of vlak bij de plaza.

we zijn er nu 2 keer geweest en we gaan volgend jaar weer 2 keer er heen om lekker te ontspannen en te genieten.

je kunt daar echt tot rust komen vindt ik even weg van de dagelijkse sleur en stress.

je kan als je boket zelf ook bepalen wanneer je gaat en je krijgt ookmeteen te zien hoeveel het kost zodat je zelf kunt bepalen hoeveel je betaald.

het dorpje dalen is ook heel erg gezellig we hebben daar bij een restaurant gegeten en het was helemaal niet duur.

zoals ik weet kmt er een pretpark in de buurt genaamt plopsa land dus ook ideaal als het klaar is om daar met de kids geen te gaan als u die heeft.

leuke vakantie

frank
15-11-2008
  • Onderkomen7

Leuke vakantie in een mooi park in een mooie omgeving. Mooi zwembad alleen de huisjes zijn wel wat verouderd. Ook de bedden kunnen wel beter.

Gereisd Familie in september 2008

Laatste keer Centerparcs voor ons...

Chantal
10-11-2008
  • Onderkomen2

Pluspunten:

- mooi zwemparadijs

- vriendelijk personeel

- kindvriendelijk.

Minpunten:

- zeer groot park (waardoor loopafstand naar zwembad wel eens tegen kan vallen; wij liepen er 20 minuten op!!)

- 6-persoons-luxe cottage viel erg tegen; klein, muffig, zeer onpraktisch ingedeeld

- Inboedel cottage vooroorlogs (met name bank en bedden waren zeer onder de maat!)

Prijs / kwaliteitverhouding slecht (geen waar voor je geld).

Geweldig zwemparadijs

H.R. Scheper
9-11-2008
  • Onderkomen9

Afgelopen weekend hebben we als gezin met 3 kinderen heerlijk genoten in dit park. Het zemparadijs is echt ongeloofelijk mooi met echte planten. De wildwaterbaan leverde wel een aantal blauwe plekken op, maar dat hadden we er graag voor over. De service en oplettenheid van het badpersoneel was uitstekend.

Drankjes waren helaas behoorlijk prijzig. Het 6-persoons huisje was sober, maar schoon en voorzien van (redelijk) nieuw interieur.

Kortom het was een heerlijk weekendje.

Prettige ervaring

Gilbert & Lauretta uit Knokke-Heist
3-11-2008
  • Onderkomen9

leuke herfstvakantie doorgebracht in Economy Cottage voor 5 pers - park met heelwat mogelijkheden - park is netjes onderhouden - zeer nette bungalow met noodzakelijke voorzieningen - zeer vriendelijk personeel - dinerbuffets in Market Restaurant zijn uitstekend (vers & voldoende) - de Gourmet aan huis gebracht was ook voortreffelijk - enig minpuntje is de prijzige foodstore - hebben we opgelost door naar de Coop in Dalen te gaan - als trouwe Center Parcs bezoeker komen wij zeker nog eens terug

Geen State of Hapiness!

Maurice
13-10-2008

Afgelopen weekend een 4 persoons economy huisje gehad. Wat was dit huisje vies! Overal lag stof en zaten spinnen. Onze jongste zoon is licht astmatisch. Was dus het hele weekend ziek. In de badkamer liepen de ovenvisjes over de vloer. De lucht die in de slaapkamers hing was verschrikkelijk. Een groot gedeelte van het weekend hebben we de ramen open gehad. Ondanks dat was de lucht niet weg. Huisjes zijn erg gedateerd en klein. Supermarkt erg prijzig. Zwembad is natuurlijk leuk voor de kinderen.

Prijs staat volledig niet in verhouding tot de kwaliteit (dan vooral de huisjes). Afgelopen weekend was dus niet echt een "state of hapiness." Wij zullen dus niet meer terugkomen.