Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,4

Niet doen hoor jongens, dit kan echt niet ..

Eefje
9-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Week geboekt op dit park, anders altijd andere keten maar ik wilde weer eens naar een Centerparcs.

In eerste instantie comfort geboekt , dag later alle prijzen naar beneden dus omgeboekt naar Premium.

Huisje was vreselijk vies, ontlasting onder toilet bril, ook enorme stank. Vaatwasser vol met vuile vaat van vorige bewoners, keukengerei oud en vies. Ramen vies , tafels vies. Heb alles eerst moeten poetsen en niet 1 keer. Prijzen in plaza enorm hoog, hier had ik rekening mee gehouden maar 18 euro voor een hamburger zonder patat? Zijn in Dalen uit eten geweest, veel beter. Bediening duurt erg lang op terras, soms 25 minuten na bestellen en direct betalen op terras pas je drankje. Had een comfort lite pakket bij geboekt en betaald, bij omboeken naar premium waren er geen handdoeken aanwezig en ik had niet veel mee. Naar de service balie maar daar bleef Helma roepen dat ik hier niet voor betaald had en dus niet kreeg. Had bijbetaald voor premium.

Ik kom bewijs van betaling laten zien en de mail wisseling over de handdoeken maar ik kreeg ze niet. Dan moest ik maar 6,50 per pakket bij betalen terwijl ik 21 euro al had betaald.

Ik zie dat Centerparcs wel op de reviews alhier reageert maar dit voelt (en is ) erg nep. Bij de service balie werd ik niet naar wens geholpen en ze bieden helemaal niks. Ik heb het echt geprobeerd op te lossen met ze maar helaas.

Aquamundo is leuk voor kinderen maar ook erg vies, heb foto's van de toiletten gemaakt welke onder de ontlasting zaten. Ik heb van de ervaring geleerd en boek niet meer Centerparcs, ook geen ander park nee. Voor ons vanaf nu alleen nog maar andere keten, dan maar een kleiner zwembad!

Gereisd Met partner in augustus 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 12-8-2019

Beste Eefje,

wij hopen iedere gast een fijn verblijf te kunnen bieden en wanneer dit niet het geval is, vinden wij dit oprecht erg vervelend. Het spijt ons dat u zo teleurgesteld bent en het niet is gelukt om uw meldingen naar uw tevredenheid op te lossen.

supper leuk

dineke
29-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

wij zijn in een hotel appartement verbleven. iets gedateerd maar supper leuk. je zit meteen op een a locatie. ook leuk als het regend

Gereisd Met partner in augustus 2018
De Huttenheugte, Center Parcs , 31-7-2019

Beste Dineke,

bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf op ons park.

Geweldig mooi verblijf gehad

Maria
18-7-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Huttenheugte is een mooi park, midden in de natuur. De cottages liggen midden in een bosrijke omgeving en gelegen rond een groot meer. Heel veel activiteiten, en voor oud en jong is er vertier. We hebben er een fantastisch , mooi verblijf gehad en heel erg genoten.

Center Parcs De Huttenheugte, Center Parcs , 19-7-2019

Beste Maria,

hartelijk dank voor uw review. Fijn om te vernemen dat u van De Huttenheugte en omgeving heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nog eens als gast te mogen verwelkomen.

Een heel prettig park.

Jos Miltenburg
13-7-2019
  • Onderkomen9

We hadden een eenvoudige cottage gehuurd om fietstochten te maken in de omgeving.

Beste heer Miltenburg,

hartelijk dank voor deze score in uw beoordeling!

Fantastisch!!

v.d.Steeg
12-7-2019
  • Onderkomen8

Het park is super mooi, veel te doen( binnen en buiten).

Een mooi subtropisch zwembad met glijbanen en een wild waterbaan.

Vriendelijk personeel. We hebben 2 x gegeten bij het grill restaurant en dat was heerlijk.

We hebben een super fijne week gehad op het park.

Beste familie van de Steeg,

bedankt voor uw complimenten ten aanzien van het park en onze medewerkers! Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf.

Gezellig park

Henny
11-7-2019
  • Onderkomen6

Gezellig park,altijd entertainment

Beste Henny,

hartelijk dank voor uw beoordeling!

Super heerlijk gehad

Ginie
11-7-2019
  • Onderkomen9

We hadden een huis aan het meer we hebben heerlijk genoten. Eenden ganzen en zwanen. Mooi natuurgebied. Huisjes wat verouderd maar dat weet je en weten ook dat ze bezig gaan met renovatie. Restaurants waren schoon en netjes aardige bediening en eten was heerlijk. We hebben super genoten

De Huttenheugte, Center Parcs , 11-7-2019

Beste Ginie,

fijn dat u een mooi verblijf heeft gehad en heeft genoten van zowel park, omgeving als horeca faciliteiten. Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Management Team De Huttenheugte

Een paar heerlijke dagen beleefd.

Jurjen Stork
  • Onderkomen10

Wij troffen het met onze comfort-cottage want hij was gelegen aan een meertje en hadden vanuit de huiskamer een prachtig vrij uitzicht. Ook trof onze verst.geh. zoon het omdat s'morgens gelijk al jonge ganzen,eenden en waterhoentjes voor het raam stonden.

Gereisd Met partner in juli 2019

Beste heer Stork,

fijn om te lezen dat u met elkaar heeft genoten van uw verblijf. Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Management Team De Huttenheugte

Heerlijke vakantie op een prachtig park

mw. de koster
  • Onderkomen8

Mooi park met veel bomen en dieren (vogels, kikkers etc) Wij hadden prachtig uitzicht over het meer en hebben genoten van de diversiteit aan vogels. De cottage die wij hadden was 235 , een VIP cottage met heerlijk bubbelbad en sauna. Daar hebben we erg van kunnen genieten, ook de sauna ondanks dat het buiten 30 graden was (24 t/m 30 juni '19). De cottage was ruim en voorzien van vaatwasser en BBQ wat de vakantie af maakt. Er waren veel activiteiten bij te boeken, dit hebben wij dit jaar niet gedaan. Het enige nadeel is dat ze om 9 uur 's morgens met de bladblazer aan het werk gaan , met het nodige geluid.

Beste mevrouw de Koster,

cottage 235 heeft inderdaad een mooie ligging ten opzichte van het meer, en tevens dichtbij het centrum gedeelte. Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf, cottage en bijbehorende voorzieningen! Bedankt voor uw beoordeling.

fantastisch

Richard Koster
  • Onderkomen9

Zeer vriendelijk ontvangen en personeel overal op park zeer behulpzaam.

Goed entertainment team en genoeg te doen en beleven voor jong en oud. Top vakantie gehad.

Beste heer Koster,

hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat uw verblijf zo naar wens is geweest.