Zoover

Ech nooit meer Centerparcs

Kahmann
7-8-2019
  • Onderkomen1

Wat een armoedige smerige huisjes. Faciliteiten prima, kinderen goed vermaakt in het zwembad, maar voor duur btaalde 10 dagen, is dit park het zeker niet waard. Het huisje is zo oud en het stinkt enorm, vieze schimmellucht, het is eigenlijk diep triest. Slapen doe je niet met die schimmellucht👿Werk je het hele jaar hard voor, echt nooit nooit meer!!!!!.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 7-8-2019

Beste familie Kahmann,

het spijt ons dat u zo ontevreden bent geweest over uw accommodatie. We wensen iedereen een fijn verblijf toe en vinden het erg vervelend wanneer dit niet het geval is geweest.

Één vieze gore bende!

Eltrim
5-8-2019
  • Onderkomen1

Wat een vieze gore bende is dit park. Midweek doorgebracht met gezin en 3 kleine kinderen (1-5). Op het eerste gezicht leek het huisje netjes ( schoon) maar ga je verder kijken, vind je kruimels in de koelkast, vergeten kleding vorige huurders, stofwolken onder banken en bedden en achter de radiator 1 stofbende en dode vliegen. Na een halfuur hadden de kinderen al blote voetjes door de vieze vloer.

Eetgelegenheden en plaza leuk, sfeervol, lekker eten.

Zwembad, overal ontzettend vies; haren en viezigheden bij de doucheruimte en kleedhokjes, het eten in bet zwembad was niet te vreten, halfbevroren patat en een smakeloze groenteburger. In het bubbelbad dreef zelf een grote drol en ook in het looppad bij het “Wedstrijdbad” lag ook stront. Echt enorm vies.

Daar betaal je dan een flink aantal 100-den euro’s voor!

Huisjes zijn nodig aan vervanging toe, dit kun je je gasten toch niet meer voorschotelen?! Schaam je CP!

De Huttenheugte, Center Parcs , 8-8-2019

Beste Eltrim,

helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Wij kunnen niet opmaken of u dit kenbaar heeft gemaakt op het park. Graag hadden we samen met u een oplossing gezocht. Wij betreuren het ten zeerste dat u zo teleurgesteld bent in uw verblijf.

Nooit meer!

Fam Visser
4-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Een midweek met onze gezin in een premium huisje (nr 540) gezeten, let wel op de ligging, want het kan best ver lopen zijn. De huisjes zijn zeer gedateerd en vies (bedden, bestek, glazen etc). Het zwembad is goed, 5 glijbanen en golfslagbad en er is best veel te doen in het park. De wegen in het park zijn zeer slecht. Met een stepje door het park, was bijna niet te doen ivm de gaten in de wegen. Helaas hebben wij niet kunnen genieten van onze vakantie.... Ons zie je daar niet meer terug...

Beste familie Visser,

we bedanken u voor het invullen van uw beoordeling. Het spijt ons dat u niet tevreden was over uw accommodatie. Wel zijn we blij dat u in ieder geval nog heeft kunnen genieten van de Aqua Mundo en de geboden activiteiten op het park.

Nooit meer

Jeannette
3-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Op basis van de Zoover reviews verwachtte ik een fijn VIP huisje en leuke bestemming voor mij, oma met dochter en 3 jonge kinderen (1, 4 en 7 jaar). Maar de bungalow stonk erg naar schimmel (we kregen er keel- en hoofdpijn van), er waren geen horren tegen de muggen en wespen en de vloeren waren vies. Met onze klacht hierover is niets gedaan. Het zwembad was wel leuk. Verder leek er geen autobeleid te zijn, er reden steeds veel auto's behoorlijk hard rond en die werden ook gewoon bij een huisje geparkeerd. Dus - ondanks dat dit een aanbieding was - voor 310 euro per nacht zijn er veel betere, gezondere en veiliger plekken om heen te gaan. Mijn advies: ga niet naar de Huttenheugte waar de klant niet serieus genomen wordt!

Beste Jeannette,

wanneer u een melding bij de Receptie maakt over een mankement, wordt dit normaal gesproken zo goed mogelijk samen met u opgelost. We vinden het vervelend dat u het gevoel heeft niet series te zijn genomen. Dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen vinden ook wij erg jammer.

Tegenvaller

Marjo
2-8-2019
  • Onderkomen3

Als ex medewerker van CP viel mij dit park enorm tegen. Zeker de schoonmaak van een viphuisje waar je als friend in zit.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Beste Marjo,

jammer dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij bedanken u voor uw beoordeling.

vies huisje

nancy
1-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

prima park, is genoeg te doen.

alleen de schoonmaak en de huisjes kunnen beter, kindjes na 10 minuten bij aankomst al hele zwarte voeten. dit gemeld en er is iemand geweest maar helaas met een keer extra dweilen is het niet verholpen. vieze pannen, spinnenwebben etc.

ook de buitenkant van het huisje erg vies.

voor het geld dat je betaald mag je meer verwachten

De Huttenheugte, Center Parcs , 2-8-2019

Beste Nancy,

het spijt ons te vernemen dat uw cottage niet geheel naar wens is geweest en wij uw melding niet naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Wij bedanken u voor het doorgeven van uw opmerkingen en beoordeling.

Prijs / kwaliteit niet waard

Timothy Geldof
31-7-2019
  • Onderkomen2

In twee Vip cottage een midweek aan het doorbrengen .

Vies bij aankomst, broodjes service klinkt leuk maar elke dag de zelfde half harde pistoletjes te krijgen is de moeite niet waard. Gemeld bij receptie die sturen je door naar de supermarkt , daar krijg je te horen dat het uitbesteed is en er maar een klein budget aan uit word gegeven . Nou de prijs van de cottage is toch geen klein budget.

Verder in 1 cottage de whirlpool kapot, ook gemeld meer dan 3 uur een medewerker over de vloer resultaat nog geen whirlpool en onverwachts een medewerker aan je deur terwijl je in de badkamer bezig bent.

En zo kunnen we nog wel even door gaan als we het hele park gaan benoemen, het is oud , kapot of het gaat binnenkort kapot..

Gereisd Met vrienden in juli 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 2-8-2019

Beste heer Geldhof,

wij vinden het jammer dat wij uw meldingen niet naar wens hebben kunnen oplossen. Graag bieden wij iedereen op ons park een fijn verblijf. Het spijt ons dan ook dat u teleurgesteld naar huis bent gegaan.

supper leuk

dineke
29-7-2019
  • Onderkomen6

wij zijn in een hotel appartement verbleven. iets gedateerd maar supper leuk. je zit meteen op een a locatie. ook leuk als het regend

Gereisd Met partner in augustus 2018

Beste Dineke,

bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf op ons park.

Vieze huisjes

Marian
29-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Huisjes waren erg vies. Vooral de vloeren.

Kleine kinderen zwarte benen van het kruipen

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Beste Marian,

het spijt ons dat u ontevreden bent geweest over de schoonmaak van uw cottage. Wij hopen dat u hiervan ter plaatse ook melding heeft gemaakt. Uiteraard hoort alles bij aankomst in orde te zijn, maar in geval van mankementen zoeken we graag samen een oplossing. Bedankt voor het doorgeven van uw bevindingen.

Rijp voor de sloop

Kelly
28-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Geen Center Parcs meer voor ons.

Voor 2000 euro voor 1 week in een VIP huisje verwacht je op zijn minst een schoon huisje. Geen vies stoffig huis waar je aan alle muren blijft vastplakken en waar de urinespetters op de toiletvloer zitten.

De muffe schimmellucht in de slaapkamers slaat 's nachts op je adem.

De broodjesservice stelt niets voor, iedere dag krijg je dezelfde taaie pistolets en kaiserbroodjes. Dan haal ik liever zelf mijn broodjes.

De market dome en aqua mundo zijn oké, maar de huisjes zijn rijp voor de sloop.

Het personeel is overigens wel vriendelijk en op meldingen wordt snel gereageerd.

Beste Kelly,

helaas hebben wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Dit vinden wij zeer jammer, maar willen u bedanken voor het doorgeven van uw opmerkingen.