Zoover

Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,4

Fijn verblijf, maar de huisjes mogen een update

Jose
20-8-2019
  • Onderkomen2

Zwembad is heerlijk. Wij zijn op rustige tijden gaan zwemmen dan was het te doen. Zodra het drukker werd niet. Veel jonge kinderen alleen in wildwaterbaan die lopen te klieren en veel jongeren die er door denderen. In vergelijking met bijv. De Eemhof mag het personeel meer optreden.

Huisje echt niet normaal vies. Dat komt grotendeels door mensen die het servies goor achter laten. Laatste nacht ongedierte in huisje. Vreselijk. Huisjes en inboedel zijn gedateerd daar mag Huttenheugte wat aan doen.

Leuke kinderboerderij en verblijf voor dieren van stichting AAP. Leuke speeltuinen. Veel te doen maar ook wel hoge prijzen voor extra activiteiten.

Vele auto's op park is een doorn in het oog. Mensen rijden Echt hard. Drempels zou een uitkomst zijn.

Leuk verblijf maar ik snap negatieve reacties wel. Er is werk aan de winkel!

De Huttenheugte, Center Parcs , 21-8-2019

Beste Jose,

hartelijk dank voor uw beoordeling en uw opmerking ten aanzien van ons park en de accomodaties. We zijn blij dat u toch een leuk verblijf heeft gehad.

Nooit meer

Kelly Pelgrim
20-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Voor 2 weken lang hadden we het duurste huisje gehuurd (meer dan 3500 euro), namelijk het zo genoemde VIP huisje. Sauna, bubbelbad, broodjes service etc. De sauna en het bubbelbad waren prima, voor de rest is er niks VIP aan dit huisje. Het huisje was te smerig om aan te zien, de vloer was zo smerig dat na 3x zelf dweilen de voeten van de kinderen nog smerig waren. Overal dode muggen, vliegen en spinnen tegen de muur aan. Spinnenwebben en dode vliegen achter de kachels. Op de slaapkamers lag vloerbedekking met vieze vlekken en de vloerbedekking zelf was rafelig en kapot. De vaatwasser deed het slecht en achteraf kon je de vaat alsnog zelf met de hand afwassen. Na melding gemaakt te hebben zouden ze het huisje nogmaals komen schoonmaken, helaas ook na deze "schoonmaak" zaten de dode spinnen, muggen en vliegen nog aan de muren en de spinnenwebben en dode beesten lagen alsnog achter de kachel. Nooit meer!!

De Huttenheugte, Center Parcs , 21-8-2019

Beste mevrouw Pelgrim,

het spijt ons dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Mocht u hierover inhoudelijk nog contact wensen, dan kunt u uw melding kenbaar maken via de website van Center Parcs. Bij de algemene voorwaarden vindt u de link naar de afdeling Guestrelations.

Management Team De Huttenheugte

Zeker voor herhaling vatbaar!

Robert
19-8-2019
  • Onderkomen6

Vroeger was ik altijd fan van Center Parcs en dat is nog steeds zo. Vele jaren niet geweest maar het blijft een leuk en uniek concept.

Van te voren was ik wat bang over de toestand van de accommodatie. Vele reviews gelezen en bij bijna alle reviews werd mij duidelijk dat de huisjes vies en smerig waren. Dat viel bij mijn huisje (nummer 245) heel erg mee. Alleen de vloer was smerig, maar ook niet meer schoon te krijgen denk ik. Ik heb mij daar verder niet aan gestoord. Rondom het huisje vele dieren gezien: ganzen, eenden, egels, eekhoorns etc.

Personeel is erg vriendelijk, eten is goed in de Market Dome (vooral Fuego). Zwembad is groot en mooi. Het park is gigantisch en erg mooi in de natuur. Tipje voor de mensen die slecht ter been zijn: boek een huisje wat dichter bij het centrum anders is het zeker 15-20 minuten lopen als je aan de andere kant van het park zit.

Twee weken flink genoten met het gezin!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Beste Robert,

bedankt voor het delen van uw bevindingen.

Leuk om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad op ons park.

Wij zullen uw complimenten doorgeven aan onze collega's.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog een verwelkomen op De Huttenheugte!

Volgende keer weer

Fam LL
19-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Groot park, genoeg te doen waarbij voor ieder wat wils. In tegenstelling tot andere recensies hebben wij 1.5 week genoten van een leuk en schoon zwembad. Ook bij diverse gelegenheden gegeten en dat was goed bevallen. Het huisje is wat verouderd maar voldoet en is in de basis schoon.

Geachte familie LL,

hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf op De Huttenheugte.

Wij hopen u in de toekomst nog eens als gast te mogen verwelkomen.

Management Team De Huttenheugte

Verwacht niets dan valt het mee!

Fam. B
16-8-2019
  • Onderkomen1

Huisje zeer slecht, eten bij nona zeer slecht en zelfs op de fiets is het een rot eind fietsen naar de plaza maar de kids vinden het geweldig dus een super weekend. Verwacht niets dan kan het alleen maar meevallen.

Beste familie B,

hartelijk dank voor het achterlaten van uw recensie.

Wij vinden het erg jammer om te lezen dat uw verblijf niet aan uw wensen heeft kunnen voldoen. Wij zullen uw opmerkingen betreft de cottage en het eten in Nonna's doorgeven aan de afdelingen.

Erg teleurstellend

Familie bitter
15-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

We hadden erg uitgekeken naar deze vakantie,

Voor ons was het een behoorlijke smak geld, maar hey, als we dan een leuke vakantie hebben....

Bij aankomst kwamen we in een zeer vochtig en onfris ruikend huisje, er was erg gerookt.

Slaapkamers muf en schimmel in hoeken, badkamer idem met schimmel aan de randen, erg verouderd, super jammer, en prijs kwaliteit verhouding klopt ons inziens totaal niet,

Alleen het zwembad is in de prijs in begrepen, wat ook echt niet schoon was!

Verder moet je voor alles qua activiteiten nog gaan bij betalen, en hoe!

Supermarkt ook belachelijk duur,

Als klap op de vuurpijl hebben we meerdere keren geas aan de deur gehad omdat we geen warm water hadden,

En... we hadden 3 ratten constant in en om ons terras en woonkamer zitten!!!

Uiteindelijk zijn we na 4 dagen naar huis gegaan!

Beste familie Bitter,

hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling.

Ons streven is iedere gast een aangenaam verblijf te bieden op het park. Het spijt ons dan ook dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan De Huttenheugte. We kunnen helaas niet goed opmaken uit uw review of u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ten tijde van uw verblijf. Wellicht hadden wij op bepaalde punten iets voor u kunnen betekenen.

Uw opmerkingen zullen wij doorgeven aan de betrokken afdelingen.

Nooit meer

Maryan
13-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Verwacht niet teveel van de huisjes. Bepaald niet schoon. Neem je eigen schoonmaakspullen mee. Evergreenz, het all you can eat restaurant, vlees niet gaar, zalmfilet zag eruit alsof het door de blender was gedaan.alles bij elkaar..eens maar nooit meer..

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Beste Maryan,

hartelijk dank voor uw beoordeling.

Uiteraard hopen wij alle gasten die ons park bezoeken, een aangenaam verblijf te kunnen bieden. Het spijt ons te lezen dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij danken u voor uw beoordeling en zullen uw opmerkingen meenemen.

Niet boeken!

A
13-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Niet boeken!! Tenzij je in een huisje vol schimmel en vochtige bedden wilt slapen. Het is echt te gek voor woorden dat CP deze huisjes verhuurd aan mensen. Wij hadden kleintjes mee en op de babyfoon was er te zien dat er een luchtvochtigheid van 85% binnen was!! Ideaal voor alle schimmels! Veelste duur voor wat je krijgt! Zwembad zit ook veelste vol met mensen. Poep drijft in het water. Ze hebben wel een leuke speelhal maar daar moet je voor alles! Betalen en niet zo'n klein beetje ook. Zonde!!

Beste A.,

het spijt ons dat uw verblijf u zo tegen is gevallen. Het is niet duidelijk of u uw ontevredenheid over de accommodatie bij de medewerkers kenbaar heeft gemaakt. Wij trachten bij melding alles zo goed mogelijk in overleg met u op te lossen, zodat u toch nog van uw verblijf kunt genieten.

Toch willen wij u bedanken voor uw feedback. Wij gaan dit doorgeven aan de desbetreffende afdelingen.

Management Team De Huttenheugte

Center Parcs; wordt er niet beter op helaas...

A. de Vries
10-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Van 3 t/m 10 augustus in een 8 persoons comfort bungalow verbleven op de Huttenheugte.

Bungalow:

Gedateerd, oud, muf. Redelijk schoon. Voldoende ruimte. Prijs/kwaliteit verhouding is hier volledig uit balans. Deze huisjes zijn dermate verouderd dat de huurprijs gematigd zou mogen worden. Zeker niet ruim 2000 euro waard (hoogseizoen) voor 1 week.

Park/Faciliteiten:

Mooie "Market Dome " en Aqua Mundo, Echter....het was heel erg druk waardoor het hudje mudje vol was in het water. Complete opstoppingen in de wild water baan. Oorzaak is natuurlijk het volledig bezette vakantiepark, maar er worden ook nog gewoon dagkaarten verkocht aan mensen die een dagje willen komen zwemmen. Dat is wel erg zuur voor de parkgasten die goud geld betalen voor een verblijf.

De Huttenheugte, Center Parcs , 12-8-2019

Beste familie de Vries,

We vinden het jammer dat we niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor het invullen van uw beoordeling en het toelichten daarvan.

Center Parcs De Huttenheugte

Niet doen hoor jongens, dit kan echt niet ..

Eefje
9-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Week geboekt op dit park, anders altijd andere keten maar ik wilde weer eens naar een Centerparcs.

In eerste instantie comfort geboekt , dag later alle prijzen naar beneden dus omgeboekt naar Premium.

Huisje was vreselijk vies, ontlasting onder toilet bril, ook enorme stank. Vaatwasser vol met vuile vaat van vorige bewoners, keukengerei oud en vies. Ramen vies , tafels vies. Heb alles eerst moeten poetsen en niet 1 keer. Prijzen in plaza enorm hoog, hier had ik rekening mee gehouden maar 18 euro voor een hamburger zonder patat? Zijn in Dalen uit eten geweest, veel beter. Bediening duurt erg lang op terras, soms 25 minuten na bestellen en direct betalen op terras pas je drankje. Had een comfort lite pakket bij geboekt en betaald, bij omboeken naar premium waren er geen handdoeken aanwezig en ik had niet veel mee. Naar de service balie maar daar bleef Helma roepen dat ik hier niet voor betaald had en dus niet kreeg. Had bijbetaald voor premium.

Ik kom bewijs van betaling laten zien en de mail wisseling over de handdoeken maar ik kreeg ze niet. Dan moest ik maar 6,50 per pakket bij betalen terwijl ik 21 euro al had betaald.

Ik zie dat Centerparcs wel op de reviews alhier reageert maar dit voelt (en is ) erg nep. Bij de service balie werd ik niet naar wens geholpen en ze bieden helemaal niks. Ik heb het echt geprobeerd op te lossen met ze maar helaas.

Aquamundo is leuk voor kinderen maar ook erg vies, heb foto's van de toiletten gemaakt welke onder de ontlasting zaten. Ik heb van de ervaring geleerd en boek niet meer Centerparcs, ook geen ander park nee. Voor ons vanaf nu alleen nog maar andere keten, dan maar een kleiner zwembad!

Gereisd Met partner in augustus 2019
De Huttenheugte, Center Parcs , 12-8-2019

Beste Eefje,

wij hopen iedere gast een fijn verblijf te kunnen bieden en wanneer dit niet het geval is, vinden wij dit oprecht erg vervelend. Het spijt ons dat u zo teleurgesteld bent en het niet is gelukt om uw meldingen naar uw tevredenheid op te lossen.