Zoover
Hotel Sunflower

Hotel Sunflower

Enge buurt maar goede service.

Daphne
29-7-2019

Het is een budgethotel en dat is ook wel te merken. De bedden zijn heel erg hard en er is maar 1 stopcontact in de hele kamer (wat anno 2019 toch wel erg vervelend kan zijn). Het is net wat verder van de boulevard van Bugibba dan alle andere hotels. Ik was samen met een vriendin en het was ‘s avonds niet aan te raden om alleen over straat te lopen als twee vrouwen. Erg vervelende en enge buurt en vaak lastig gevallen door mannen. Het ontbijt van Sunflower is ook erg basic, maar dit mag wel voor het geld. Een groot pluspunt is wel het personeel dat super behulpzaam was.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heel goed .

Elizabeth Van Es Garcia
7-4-2019

Goed hotel fijn binnen en buitenzwembad. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Gereisd Met partner in december 2018

Als ze verbeteringen maken ja anders nee

jolanda nijssen
4-10-2018

Het hotel is wat gedateerd helemaal niet erg overigens . Het ontbijt was goed te doen het personeel was behulpzaam en vriendelijk .

Maar de bedden echt vreselijk we lagen op een spaanplaat dus door dat je slecht slaap word er wel een deel van ne vakantie verpest door de pijn in je rug helaas .

De airco was voor nu voldoende maar het was maar 25/30 graden .

En helaas maar één stopcontact dus 1 voor alles twee telefoons opladen je haar feunen en je scheren echt te weinig .

Een douche gordijn die te kort hing dus elke dag natte vloer zou zo opgelost kunnen worden jammer .

en tot onze schrik een kakkerlak in de badkamer 😩.Al met al leuke vakantie gehad maar vijf nachtjes op dit bed was net te doen had niet langer moeten duren .

Zou ik dit hotel weer kiezen !! nee dus , tenzij ze de bedden verbeteren .

En als ik in de zomer zou gaan zou de airco verbeterd moeten zijn .

Gereisd Met vrienden in september 2018

was niet slecht,maar kan beter.

Gajarubi
3-10-2018

Servies was goed. Het ontbijt was matig en weinig variatie. kamer inrichting beetje gedateerd.

Gereisd Met partner in september 2018

fantastisch!!

milly
10-10-2017

hotel sunflower is een gezellig hotel

het personeel zowel de bediening en de kamermeisjes als bij de receptie zijn gezellige mensen

bij aankomst werkte onze plafond ventilator niet werd gelijk geregeld door de manager en de volgende dag werd er een geheel nieuwe ventilator geplaatst de airco op de kamer werkte ook prima

zowel het ontbijt buffet als het diner buffet waren prima!!

het eten was prima werd goed bijgevuld prima op temperatuur , elke ochtend en avond waren de beide buffetten wisselend geen een dag had je hetzelfde genoeg variatie de koffie (cappucino) was prima te drinken

de kamers waren piccobello in orde elke dag schone handdoeken, je kamer elke dag fris geweild bed lag prima

ik zeg altijd maar

behandel de mensen zoals jij graag zelf behandeld wil worden

dat is wederzijds respect!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Viel tegen

SP
30-9-2017

Het hotel is erg gedateerd en zeker aan renovatie toe. Het ontbijt is iedere morgen hetzelfde, behalve het ei, de ene dag een roerei, de andere dag een gebakken ei, de rest is hetzelfde. Koffie is niet te drinken.

De slechte spiraalmatrassen liggen op een mdf-plaat en ligt dus keihard. Er was alleen zeep, bij navraag kregen we douchegel voor in het bed, shampoo was er niet.

Het uitzicht aan onze kant keek op een vervuild braakliggend terrein, hier kan het hotel ook niets aandoen maar het maakt het hotel wel minder. Staat tussen de eigen bevolking in en het is er wel lekker rustig. Het goede was dat je kunt opstappen bij de grotere busstation waar je in een lege bus kunt stappen. De bussen zitten nl al snel vol.

De receptionisten zijn heel erg vriendelijk. De serveersters waren wisselend. We zijn niet veel in het hotel geweest alleen voor te slapen, dus erg jammer van de bedden. Bugibba heeft een gezellig pleintje en boulevard waar je goed kunt eten.

Gereisd Met partner in september 2017

goed hotel

ltt
27-7-2017

Hotel sunflower is ons goed bevallen. Het hotel staat op een rustige plaats zo`n 800 meter van het strand af. Je zit echt nog tussen de huizen van maltenezen. al denken wij wel dat binnen nu en 5 jaar malta super toeristisch wordt.

het hotel heeft 7 verdiepingen en is wat gedateerd. Voor ons geen probleem vooral niet als je kijk wat we betaald hebben ( 370 p.p). De kamer is prima. alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

wij zouden zo nog een keer terug gaan naar Sunflower.

Heerlijke vakantie gehad

Dominique
7-7-2017

Ontbijt is prima, er is van alles wat. Het zwembad op het dak is heerlijk om af te koelen met een geweldig uitzicht. De lift is erg traag daarom vaak de trap genomen. De omgeving van het hotel is rustig, de kamers zijn basic maar alles wat je nodig hebt is er. Op korte loopafstand veel restaurantjes en geweldige wandelboulevard. Echt voor herhaling vatbaar.

We hadden meer verwacht

Rita Vandingenen
21-9-2015

Het zwembad op het dakterras biedt een mooi uitzicht, maar is te ondiep om te zwemmen. Het ontbijtbuffet biedt een ruime keuze, maar het brood en het fruit is niet vers. De kamers zijn net, maar vrij krap. Er ontbreekt eigenlijk een koelkastje door de warme temperaturen in Malta. Goede ligging: buiten de grootste drukte, op wandelafstand van een busterminal met frequente verbindingen.

Rustig hotel

Henk
5-9-2015

Het is een net hotel, wat wel aan renovatie toe is.

Gereisd Met partner in augustus 2015