Zoover

Hotelsterstersterster
7,9

Carla
28-4-2019

Gezellig en gemoedelijk hotel waar alles kan! Ontzettend mooi gelegen in de haven van St. Pauls Bay. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffet was zeer goed. Totaal gerenoveerde kamers met goede bedden. Kortom alles wat je van een goed hotel mag verwachten.

Gereisd Met partner in april 2019

Beslist geen vier sterren

Martens
3-10-2013

De verwachting van een vier sterren hotel wordt zeker niet waargemaakt. De ligging (ook voor ov) is goed, maar de rest is matig. Vergane glorie. Het ontbijt was ronduit slecht en daar werd dan ook breed over geklaagd. Vriendelijk personeel. De waardering is twee sterren en dat komt de prijs/kwaliteitsverhouding niet ten goede.

Gereisd Met partner in september 2013

Geweldig hotel!

Leonie van den Oever
30-7-2012

Heel goed hotel met top locatie! Een paar minuutjes lopen en je bent in Buggiba. Buggiba is een toeristische plaats met restaurants en souvenier winkeltjes.

Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en alles is goed verzorgd. Qua prijs/kwaliteit top! Het ontbijtbuffet bestaat uit brood, melk met cereals, of Engels ontbijt. Beleg keuze uit verschillende soorten jam, honing, kaas en vleeswaren. Bij het hotel zit ook een visrestaurant. Je kunt daar heel goed eten. De prijzen zijn prima in de meeste restaurants. Wij zijn max. 60 euro kwijt geweest met zijn 2en voor avondeten en dan hadden we er altijd een fles wijn bij.

De kamers van het hotel zijn ook prima. Iedere dag wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handoeken. Al met al naar onze mening een heel goed hotel.

Goede ligging en prima hotel!

Wesley
24-8-2010

Gillieru Hotel is een prima hotel met als grootste pluspunt de ligging. Nog geen 10m lopen en je bent in het "centrum" waar souvenirshops en restaurants zijn gevestigd (zelfs een McDonalds).

Daarnaast loop je het hotel uit en kun je direct een duik in de zee nemen! Ideaal. Verwacht echter geen zandstrand naast het hotel. Het is simpelweg van de stenen afspringen (of trapje) en zwemmen. Voor ons was dit zeer prima.

Het uitzicht vanaf het balkon (sea view) is zeker het geld waard. Je hebt savonds zonsondergang en wij hadden zelfs soms mooi (en hard) vuurwerk vanaf het bootje dat verderop lag.

De service is prima. Zeer aardig personeel en bereid om te helpen.

Het hotel zelf (lift etc) en de kamers zijn wat oud. Daarnaast heb je ouderwetse houten bedden en klinkt het wat "hol." De kamers waren verder wel schoon!!

Het zwembad is klein en het is gewoon zeewater! Dus dit was een beetje jammer. Wel een mooi uitzicht als je erin lag.

Al met al een tevreden verblijf gehad.

Nooit meer!

Judith en Edwin
11-2-2010

Dit Hotel en deze plaats in Malta is mij heel erg tegengevallen.

Ik heb Malta, en dan praten we over een 6 jaar terug, op een vervelende manier leren kennen.

Het regende zo hard dat de straten overstroomde, er was geen verwarming in het hotel, er was geen animatie in het hotel etc.

Het enige wat je kon doen als hotelgast was wandelen en dat wandelen heb je na een paar dagen ook wel weer gezien.

Van dit hotel hoef je het dus niet te hebben....

fantastisch

monique
27-8-2009

het is een fantastisch hotel met een geweldige ligging. vriendelijk en behulpzaam personeel. schone kamers. elke dag nieuwe handoeken Het is wel verstandig om een kamer met zeezicht te nemen. je hebt een grotere kamer en beter uitzicht. je heb alleen 's avonds de zon op het balkon. Een niet-zeezicht kamer hebt je een kleinere kamer en de kleine dag de zon op je kamer. er is gelukkig wel airco in het hotel, anders is het ook niet uit te houden. het is er zo 35 graden. binnen als buiten.

in de periode dat wij er waren er gasten die al 3 hotels hadden gehad in malta en dit hotel was het beste.

Ligging is fantastisch, kamers zijn vies

Sandra
24-9-2008

De kamers en andere delen van het hotel zijn niet goed schoon. De bedden hadden dekens met bloed, het balkon was al maanden niet meer schoon gemaakt. De wc werd wel vanbinnen schoongemaakt, maar de pot zelf was al heel lang vergeten. De eettafels hadden vlekken op de tafelkleden, waarschijnlijk van de avond ervoor.Het zwembad was heerlijk!(jammer van de zwarte randen..)De pizzeria was prima, eten in het visrestaurant geen aanrader: slechte bediening, eten erg matig. Beter eten aan de overkant, restaurant Da Rosi is heerlijk!! Ook de ijssalon: heerlijke broodjes!! De ligging van het hotel is wel een pluspunt, jammer dat het hotel zelf helaas heel wat punten kan verbeteren.

Goed hotel op 10 min lopen van centrum Bugibba

Sandor
1-9-2008

Hotel Gillieru Harbour is een goed hotel voor Maltese begrippen. St. Pauls' Bay zelf heeft helemaal niets te bieden, maar gelukkig ligt het hotel op de route naar Bigibba die wel wat leuks te bieden heeft. Je loopt langs de boulevard waar je na 5 minuutjes al de eerste barretjes, kraampjes en winkeltjes hebt. Genoeg te kijken, dus!

Hotel Gillieru heeft een mooi zwembad (wel erg zout!) met gratis ligbedden en parasols. Ook is er een pool bar. Personeel is vriendelijk, ontbijt is wat minder maar voldoende om in ieder geval de ochtend mee door te komen.

Bushalte naar Valletta en Melieha Bay (zandstrand) ligt op een steenworp afstand.

Wij zijn er een weekje geweest en hebben ons vermaakt. Let wel op dat Malta kleiner is dan Texel en dat er net zoveel mensen wonen als in de Randstad. Voor het geval als je niet tegen mensenmassa's kan... dan moet je niet naar Malta toe.

Leuk hotel, aardige mensen en goede service

L. Jager
21-5-2007

Leuk hotel, aardige mensen en goede service. Gelegen tussen het toeristische gedeelte (Bugibba) en de inwoners zelf. Dichtbij bushaltes etc.

Gereisd Met partner in augustus 2004