Zoover
Hotel Westin Dragonara Resort

Hotel Westin Dragonara Resort

8,9

Zeer goed zeker aan te bevelen

Kamiel Van Leuven
16-9-2016

Alles was zeer goed en zeer vriendelijk

Gereisd Met partner in september 2016

redelijk goed

Ingrid
15-9-2015

Westin Dragonara is een mooi hotel , maar voor 5 sterren hadden we toch meer verwacht......onze kamer was ok maar badkamer te klein , er is maar 1 wastafel.Douche beperkt afgeschermd dus elke keer een waterballet. Toilet niet afgeschermd maar midden in badkamer(=niet zo fris).

Bedden prima in orde. Balkon ook maar helaas geen waslijntje en de stoelen die op balkon staan zijn absoluut niet comfortabel. Een opknapbeurt van het balkon zou geen overbodige luxe zijn.....

We hadden alleen ontbijt geboekt en dit was goed , maar er was bijv. geen verse jus d orange , maar indien gewenst werd dit direkt voor ons gemaakt , dat dan weer wel.

Personeel doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken , en is echt zeer gedienstig en voorkomend. Echt top !

Prive-strand is netjes maar de ligbedden niet comfortabel.

Heerlijke vakantie gehad maar een 5 sterren hotel , waar je een hoop geld voor betaalt , moet perfect zijn en mag niet zoveel minpunten hebben . Voor ons geen tweede keer meer.

wederom perfect

Patrick
11-8-2014

Voor de derde keer in de Westin en wederom was het perfect. Erg behulpzaam personeel en op de verjaardag een mooie chocoladetaart.

Dit jaar gedoken bij de duikschool naast het hotel (divewise) een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

droomvakantie!

Evelien
27-5-2014

Ik heb alleen maar lof over dit hotel. We waren er met een baby van 14 maand en werden in de watten gelegd! Bel je roomservice voor verse groentenpap dan was die er een half uurtje later! Het eten was er geweldig!! En alles smaakte nog zo goed op ons towerterras met prachtig zicht. Echt geen opmerkingen! Alles wat we vroegen was in de kortste keren ingewilligd!

Heel mooie accommodatie

M en V
19-8-2013

Hotel is erg mooi. Mooie lobby. Kamers zijn erg ruim en schoon met grote balkons. Wij hadden een deluxe kamer met zeezicht. Er zijn twee zwembaden, eentje voor het hotel en een ander aan de andere kant van het casino. Ook goede toegang tot de zee door aangelegde plateaus. Ontbijt is heel goed, ze gebruiken ook super food. Enige minpunt is dat de sappen niet vers geperst zijn. Service is aardig, alleen bediening in lobby en terras is traag. De drankjes in het hotel zijn aan de dure kant.

Malta als eiland vonden wij erg druk (dicht bevolkt), waardoor er weinig open ruimte is. Het hotel grenst aan Paceville waar het uitgaansleven is. Hier heb je echter totaal geen overlast van. Een 500 meter lopen is de centrale bushalte van St. Julians. Het hotelcomplex kent een paar restaurants. Quadro is hier een van en dit is aan te bevelen. Wij hadden zelf echter enkel logies ontbijt geboekt.

Prachtige ligging

Mama van 3
26-12-2012

Zomer 2011 hier geweest met zoontjes van 6, 5 en 0. Heel relaxte vakantie gehad. Weinig NL'ers, alleen oud premier Balkenende was er en nog 3 NL'se stellen. Veel Skandinaviers, dat zijn beschaafde mensen waar je geen 'last' van hebt. Hotel heeft een luxe uitstraling en het ontbijt is heerlijk! Wij hadden HP geboekt en het eten 's avonds is belabberd. Een buffetje van hooguit 3 meter lang en allemaal rare stoofpot gerechten. Er zat ook nooit iemand. Wat een verschil met ontbijt... Mochten wij teruggaan dan zonder avondeten. In omgeving zoveel heerlijke restaurantjes in alle prijsklassen. Kamers zijn top, wij hadden een grote familiekamer met 2 grote bedden en heerlijke kussens, deze kun je zelf uitzoeken bij de receptie. ( Westin concept) Prachtige ligging en privestrandje! ( strand is zeldzaam op Malta)

Prachtig hotel met uitstekende service

Denis
31-7-2012

Dit hotel laat zijn dieperliggende kwaliteiten langzaam op u los. Het is een 5 sterren vanwege service kwaliteit , iets minder vanwege infrastructuur die af en toe wat verouderd aandoet, maar zeker nog steeds hoog niveau.

Wij hadden de 'Luxury Bay Suites' aangezien met 2 volwassenen en 2 kinderen van 7 en 10 op één kamer. Zeer mooie kamer met uitzicht op de baai. Het Hotel heeft 3 zwembaden , en heeft tientallen plaatsen aan de (rots)kust vanwaar je in de zee kunt zwemmen met steeds beschikbare ligzetels. Het is ook vlakbij diverse uitstapmogelijkheden, bussen brengen je zowat overal op Malta. Ontbijt zeer uitgebreid en verzorgd. Het korte wachten bij binnenkomen voor het ontbijt vinden we iets minder aangenaam, maar zoals gezegd zeer kort.

Wij hadden geen half pension omdat in de reviews vermeld werd dat het half pension buffet niet echt goed was. Dat werd ons door anderen bevestigd, maar de verschillende alternatieve eetmogelijkheden in het hotel zijn uitstekend, zeker met kinderen.

SUPER !

JAN DE BONDT
25-7-2012

Dit hotel heeft alles wat je moet hebben voor een geweldige vakantie ! Mooie ruime kamer die zeer netjes wordt gehouden ! Leuke zwembaden , super personeel die echt zeer vriendelijk zijn !...Als ik een minpuntje kan opnoemen...Neem bij de buffet avonden niet te veel eten...maar ga een paar keer ...het eten is vrij snel koud !...maar verder ! VIJF STERREN MEER DAN WAARD ! ...en de prijs voor je drankjes en uitstapjes zijn echt zeer goedkoop als je dit vergelijkt met een hotel in Italie....geweldige vakantie !...Prachtig hotel ! EEN AANRADER !

Wat een luxe

Lili Schrevens
18-5-2012

Alles goed in orde. Spijtig dat we 3 avonden niet konden eten van de buffetvorm en naar een van hun andere restaurants moesten gaan. Als je aan de receptie iets vraagt, wordt goed en onmiddellijk geholpen.

Kamer 501 is ronduit schitterend, met zo'n groot uitzicht op de baaien en het casino en het enorme terras met ligzetels, een tafel, een bank...

Gereisd Met partner in april 2012

Super verwenplek

Caroline
17-5-2012

Leuke locatie, mooi zicht vanuit de kamers, en vlotte bereikbaarheid naar t dorp.

Lekkere keuken en supervriendelijk personeel!

Luxueuze ruime kamers, met 1 kindje goed te doen, met twee kleintjes wordt dat iets moeilijker.

Kindvriendelijk, maar misschien toch niet zo een aanrader voor gezinnen met meerdere kleuters.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010