Zoover

8,4

leuk en mooi

jan
20-12-2017

het is goed en heel mooi, het personeel is top en helemaal geweldig.

het zwembad as erg lekker en vooral met goed weer!

Gereisd Met partner in juni 2017

Bijzondere belevenis

Denise
24-9-2017

Het hotel was heerlijk, goed verzorgd en vriendelijk personeel. Wij hadden de executive lounge met daarbij de Skybeach geboekt, dus een extraatje aan luxe. De gasten staan zeker op nummer één in dit hotel. Bij alle vragen werden we serieus genomen en werd er diep op ingegaan.

Eén minpunt was dat de bedjes bij de Skybeach meteen vol waren, dus voor het aantal mensen dat recht hadden op verblijf bij de Skybeach was er echt te weinig plaats. Er waren wel cabana's, maar deze waren helaas alleen maar tegen betaling of als je verbleef in een suite.

Maar om een lang verhaal kort te maken, wij hebben ons uitstekend vermaakt bij dit mooie paradijsje en willen zeker nog een keer terug. Top service op een toplocatie!!!!

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijk hotel

Frits
16-1-2014

Zeer ruim hotel, met mooie moderne kamers met balkon.

Lekker centraal in St Julian. Leuke restaurantjes. Leuk strandje in de baai, heerlijk wandelen naar Valetta. Erg druk eiland, maar wel gezellig.

Gereisd Met partner in juni 2010

nooit meer

coenen
6-1-2014

wij zijn ts kerst en nieuwjaar geweest het avond eten is slecht: geen keuze en koud. de kamers zijn mooi en verzorgd, wij hadden een kamer met een verbindingsdeur naar een andere kamer en konden alles horen v d andere kamer: niet leuk. veel italuanen: lawaaimakers. ligt in uitgangsbuurt maar daar heb je weinig last van

Gereisd Met partner in december 2013

Goed en groot hotel in de stad

Adriaan
5-10-2013

In september/oktober hebben we hier een week verbleven. Prima groot hotel met vriendelijk personeel. Toen we vanmorgen om 4.30 vertrokken voor de vlucht naar Eindhoven, konden we zelfs gratis sinaasappel sap, koffie en wat koffie koeken krijgen. Inrichting doet ietwat gedateerd aan. Goede busverbindingen met Valetta. Verwacht geen grote stranden, veel groen en rust. Vanaf hier tot Valetta is het erg druk maar er is wel een kilometers lange wandel boulevard tussen de zee en de drukke kustweg.

Vergane glorie

A Kamman
13-9-2013

Hotel is nodig aan een goede renovatie toe, overal is wel wat kapot of verveloos. Bij ons op de kamer een tegel met een gat. De rubbers van de douchedeuren versleten. Dus na elke douchebeurt ook poetsbeurt. Er wordt niet grondig gepoetst. Diverse malen vuile glazen op de badkamer.Hotel ligt in uitgaansbuurt, dus veel lawaai. Gelukkig heeft het balkon dubbele deuren, wat het geluid dempt. Vermijdt kamers aan de achterzijde, alle jeugd en verkeer (auto's en motoren met gigantische raceuitlaten en evenredig geluid) passeert daar. Op 50 meter ligt al de eerste straat met disco's. Ontbijt is zeer goed. Personeel is zeer vriendelijk. Let op bij aankomst moet er via de creditcard of cash een deposito van 200 euro betaald worden. Deze wordt aan het eind verrekend met de openstaande rekeningen van bar/restaurants en andere gebruikte faciliteiten.

Mooi hotel

Rene
3-7-2013

Een mooi hotel, alleen jammer dat je niet direct de kamer op kan. Dit zou beter kunnen en moeten. Ze doen wat ze beloven. Konden om 15.0 uur de kamer op (hadden ze ook gemeld). Ontbijt is goed, voldoende keus voor iedereen en wordt ook regelmatig aangevuld. Vers fruit en geperst fruit, voldoende aanwezig en voldoende variatie hierin. Van het uitgaansgebied geen last gehad. Alleen jammer dat de bomen op de 7e verdieping uit uitzicht een beetje wegnam op de 9e verdieping. Strand ziet er goed uit. Ook de handdoekenservice is goed geregeld. Jammer dat de communicatie van het management naar de gasten laat op gang komt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren schoon en niet oudbollig. Werden iedere dag verschoont. kan ook gebeuren om 16.00 uur. De buurt past eigenlijk niet bij alle hotels, omdat het toch wel een uitgaansgebied is. Maar we willen zeker terug naar dit eiland.

Luxe hotel met alle voorzieningen

Inge
16-6-2013

Het is een zeer luxe en groot hotel met alle voorzieningen. Ligt in het uitgaansgebied maar geen overlast daarvan in de kamers. Ruime kamers en badkamer (met douche/bad). Een (klein) zwembad op de 10e verdieping met voldoende ligstoelen en poolservice. Bedden uitstekend en er wordt goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet uitgebreid genoeg, we hebben er niet geluncht of gedineerd. Tegenover het hotel een groot winkelcentrum en korte afstand naar het kleine strandje van St. George's Bay. Prima uitvalsbasis om het hele eiland met de bus te bezoeken. De Fitnessruimte in het hotel is megagroot met meer dan honderd apparaten (de bewegwijzering daarnaartoe kan echter wel beter, we hebben flink moeten zoeken).

Ik zal hier niet snel terugkeren.

Lotte Heemskerk
12-6-2013

In feite is het InterContinental een prima hotel, echter is het niet 5-sterren waardig. Het was niet erg schoon, en alles (restaurant, zwembad, kamers) zit zo op elkaar gestapeld, dat er een MacDonalds vibe hangt qua drukte. Kleuren en aankleding laten te wensen over. Dunne kleine dekens met zijde-achtige lakens, wat erg plakkerig en oncomfortabel is wanneer het warm is. Ik heb niet veel kunnen ontspannen in dit hotel, en voor de prijs vond ik dit erg jammer. Er is veel muziek en rumoer vanaf buiten door de uitgaansstraat, en s'ochtends hangt er in de straten een walm van bier en afgespoten straten. Wat wel erg positief was, was het personeel. Ze zijn enorm vriendelijk en staan direct klaar je overal mee te helpen.

We zijn vervolgens maar naar Grand Hotel Excelsior gegaan, en dit was (tegen dezelfde prijs) een mega verschil en enorme verademing. Ruim, schoon, luxe en prachtig!!!

Uitstekend hotel

Marcel
28-5-2013

Echt een uitstekend hotel. Prima service, Aardig personeel. Prima kamer en uitstekend ontbijt. Kortom een echte aanrader.

Ligt wel naast een uitgaansstraat maar daar geen last van gehad.

Gereisd Met partner in mei 2013