Zoover

Hotel Victoria

Hotelsterstersterster
8,8

2007

Goede en vriendelijke service, ruime kamers

R Marien
1-6-2007

Goede en vriendelijke service, ruime kamers. Centraal gelegen en typisch British. Kortom, een aanrader voor wie eens iets anders wil dan een strand/zeehotel

Gereisd Anders in juni 2007

Prima Hotel in Engelse stijl aangekleed en met een Goede,

Riet en Tom Eitjes
22-5-2007

Prima Hotel in Engelse stijl aangekleed en met een uitmuntende service. Goede, schone kamers met prima bedden; smakelijk ontbijt- en dinerbuffet; wij waren er in mei 2007 en helaas, er werd volop verbouwd wat wij niet wisten; bovenop dak werd swimmingpool vernieuwd zodat wij voor zonnen en zwemmen moesten uitwijken naar ander hotel. Onze kamer 334 lag boven een bouwput maar in goed overleg met receptie konden wij na een paar dagen een andere kamer betrekken. Reisorganisatie had ons van e.e.a. niet op de hoogte gesteld.

Riet en Tom, 22-05-2007.

oktober 2004 prachtig hotel, zeer goede service (ook is

martien en bart
2-9-2006

oktober 2004

prachtig hotel, zeer goede service (ook room-service is uitmuntend), centraal gelegen tov uitstapjes, ontbijt uitstekend, grappige pool-man, kortom tophotel! Gaan zeker terug

Gereisd Anders in september 2006

Wij zijn net terug uit Malta

Emmy en Piet
19-5-2006

Wij zijn net terug uit Malta. We vonden het een fantastisch hotel, mooie,ruime en nette kamers. Het ligt rustig, maar toch centraal t.o.v. het haventje van Sliema. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Het ontbijtbuffet is uitstekend.

Gereisd Anders in mei 2006

heel mooi hotel waar je echt verwend wordt volgens de Heel

Aelterman
9-4-2006

heel mooi hotel waar je echt verwend wordt volgens de Engelse traditie? Heel verzorgd, lekker eten, een echte aanrader om je eens lekker te laten verwennen in een heel gemoedelijke sfeer

Gereisd Anders in april 2006

Heeerlijk, Een erg prettig hotel, de service is het is en

hendrik & corrie
21-4-2004

Heeerlijk,

Een erg prettig hotel, de service is uitstekend het personeel is erg vriendelijk en beleefd. Het is een mooi echt Engels hotel met een gezellig bar. Kamers zijn netjes.

Echt een aanrader.

Gereisd Anders in april 2004

Dit jaar voor de derde maal dat we naar Malta zijn maar de

E & M
7-10-2003

Dit jaar voor de derde maal dat we naar Malta zijn geweest, maar de volgende keer gaan we zeker weer naar dit hotel. uitstekend!!!

Gereisd Anders in oktober 2003