Zoover

8,8

Om te herhalen

Lies
10-1-2009

Twee maal in dit hotel geweest. Prima met een goede service en een goede ligging.

Gereisd Met partner in januari 2009

Perfect voor wie houdt van rust en goede service

An en Dirk
4-9-2008

Klassiek, stijlvol hotel. Niet te vergelijken uiteraard met vakantieresorts met vele restaurants en animatie maar als je wil genieten van een rustige vakantie in een stijlvol kader en met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel is dit echt een topper. Comfortabele, ruime kamers. Onze kamer lag aan de straatzijde op de 2de verdieping en, hoewel de rustige ligging van het hotel, was er 's nachts vrij veel lawaai door vooral snelle wagens. Maaltijden zijn correct, avondbuffet met keuze uit 5-6 gerechten, voldoende variatie. Schitterend spa en zwembad op 7,8 en 9de verdieping. Lage score op deze site schrikte ons af maar gelukkig hebben we toch ons gevoel gevolgd en The Victoria geboekt. Wij hebben in elk geval een schitterende vakantie gehad en keren ooit nog wel eens terug.

Luc en Chris
27-6-2008

Zojuist terug. Liggen hotel is OK, dicht bij de uitstapmogelijkheden, maar wel in volle stadsgedeelte. Het eten is van zeer goede kwaliteit, maar... echt geen variatie. Elke dag hetzelfde stramien. Het ontbijt eveneens.

Het zwembad daarentegen op het 9de verdiep is prachtig. Service is correct. Volgens ons juist geen 4 sterren waard. Wij gaan niet terug. Voor de prijs/kwaliteit is er zeker beter te vinden.

The Victoria Hotel is een gezellig stadshotel met een en

Lieve
6-6-2008

The Victoria Hotel is een gezellig stadshotel met een eigen charme. Service en vriendelijkheid zijn er zeer goed. Sommige kamers ogen een beetje verouderd maar de bedden waren goed. Tijdens het verblijf enkele kleine mankementen gehad maar die waren snel opgelost. Het overdekte zwembad op de 7° etage met een supermoderne fitnessruimte, fantastische massagedouches en sauna zijn zeer aangenaam alsook het openluchtzwembad op de 9° etage (van het Palacehotel). Wie op zoek is naar eens iets anders dan een zon-zee-strandhotel zal het hier zeker naar zijn zin hebben. Het hotel ligt wat achterin maar bussen en ferries zijn zeer gemakkelijk te bereiken.

zijn tevreden gaan volgende keer terug naar zelfde hotel

maria
27-9-2007

zijn tevreden gaan volgende keer terug naar zelfde hotel

Gereisd Met partner in september 2007

Als de verbouwing achter de rug is, is het zeker een prima

Annette en Herbert
26-9-2007

Als de verbouwing achter de rug is, is het zeker een prima hotel. Wij hebben er erg last van gehad. Rustig bij het zwembad liggen kon alleen in het weekend. Ontbijt was prima. Personeel was erg aardig. Ligging is rustig, voor wat meer vertier moet je in St. Julians zijn. Lopend is dit ong. 3 kwartier maar de busverbinding is prima en goedkoop. Hier vind je leuke restaurantjes.

Als je naar Malta wilt is het hotel na de verbouwing zeker een aanrader.

Hebben 4 nachten verbleven

dirk
23-8-2007

Hebben 4 nachten verbleven . Het hotel is zeker geen 4 sterren waard daar de airco niet naar behoren werkt.De kamertemp was ten alle tijden rond de 30 graden !! De receptie regelde wel een ventilator !! Is dit een 4 sterren hotel service ? Voor ons zeker geen victoria meer!!!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Goede en vriendelijke service, ruime kamers

R Marien
1-6-2007

Goede en vriendelijke service, ruime kamers. Centraal gelegen en typisch British. Kortom, een aanrader voor wie eens iets anders wil dan een strand/zeehotel

Gereisd Anders in juni 2007

Prima Hotel in Engelse stijl aangekleed en met een Goede,

Riet en Tom Eitjes
22-5-2007

Prima Hotel in Engelse stijl aangekleed en met een uitmuntende service. Goede, schone kamers met prima bedden; smakelijk ontbijt- en dinerbuffet; wij waren er in mei 2007 en helaas, er werd volop verbouwd wat wij niet wisten; bovenop dak werd swimmingpool vernieuwd zodat wij voor zonnen en zwemmen moesten uitwijken naar ander hotel. Onze kamer 334 lag boven een bouwput maar in goed overleg met receptie konden wij na een paar dagen een andere kamer betrekken. Reisorganisatie had ons van e.e.a. niet op de hoogte gesteld.

Riet en Tom, 22-05-2007.

oktober 2004 prachtig hotel, zeer goede service (ook is

martien en bart
2-9-2006

oktober 2004

prachtig hotel, zeer goede service (ook room-service is uitmuntend), centraal gelegen tov uitstapjes, ontbijt uitstekend, grappige pool-man, kortom tophotel! Gaan zeker terug

Gereisd Anders in september 2006