Zoover

8,8

goed hotel

macheri van balen
10-2-2019

heel goed hotel, fijne kamer, alles schoon, fijne welness, ik snap niet waarom dit hotel een score heeft van 3 dit klopt totaal niet. ontbijt heel goed. goede afstand tot boulevard. 5 min lopen. naar het hotel toe een heuvel maar wel te doen hoor. Vriendelijk personeel. gewoon boeken je zit hier goed

Gereisd Met partner in februari 2019

Goed verblijf in statig hotel

Govert
17-8-2015

Ons verblijf in Hotel Victoria bevalt ons goed.Elke dag wordt de kamer schoongemaakt.

De bedden zijn goed.Het eten is uitstekend.En de voorzieningen zijn ook goed.Sanitair is netjes en de bediening is goed!We dachten dat we voor het kluisje moesten betalen,dat is niet zo,je kunt gewoon met je keycard van de kamer de kluis bedienen.Wel een groot minpunt is de wifi-verbinding.De wifi is weliswaar gratis,maar heeft het houtje-touwtje nivo,erg instabiel!Het zwembad op het dakterras is ook uitstekend

Je krijgt elke dag koffie en thee op je kamer,dat is en pluspunt!Al met al een aanrader!

ligging

etienneo
8-6-2014

het hotel op zich was prima in orde en zeer vriendelijk onthaal, maar in de beschrijving staat " gelegen in een rustige straat" wel dit klopt helemaal niet als je net zoals ons aan de voorzijde logeerde,daar was er dag en nacht heel veel verkeer !

Gereisd Met partner in mei 2014

Rustig hotel in Sliema

christiane.martens
1-10-2011

Hotel Victoria in Sliema is prima gelegen, in een rustige straat, op een paar minuutjes wandelen van de zeeboulevard. De kamers van het hotel hebben wel een facelift nodig: badkamer verouderd, muffe geur, lawaaierige airco enz... (geen 4 * waard). Het ontbijt is wel OK.

Mooi nieuw fitness- en welnessgedeelte met zwembad op het dak.

Gereisd Met vrienden in september 2011

een zeer goed hotel

Lieve
29-8-2011

We blijven steeds naar dit hotel terugkeren omdat we het er zo naar ons zin hebben. Ideale ligging om uitstappen te doen en wat rond te kuieren. Kamers zouden misschien wel wat moderner mogen zijn, maar de gastvrijheid maakt veel goed. Eten is lekker en gevarieerd. Het hotel biedt een mooi binnen- en buitenzwembad aan en tal van andere ontspanningsmogelijkheden. Ondanks de centrale ligging in Sliema is het er vrij rustig en heb je geen lawaaihinder. Sliema zelf is over de jaren heen steeds moderner geworden en het is er aangenaam vertoeven. We hopen dit jaar nog eens naar Malta te kunnen vliegen en verblijven dan zeker opnieuw in The Victoria

nooit meer

jan hutsebaut
29-5-2011

grote kamers, doch wat sleet op meubels, deuren. de airco werkte totaal niet, ondanks de hitte, volgens het personeel "om wat energie te besparen", nooit meegemaakt ! gelukkig kon de venster open en koelde het s'nachts wat af. bij het nemen van een bad of douche kwam meer water uit de muur dan uit de kraan ! ontbijt is zeer mager (geen goed brood, geen goede eitjes, enkel de yochurt was lekker) en alle dagen hetzelfde. vriendelijk personeel, doch m.i. slecht management gelet op het bovenstaande.

Leuk en gezellig hotel

Astrid
2-5-2011

Hotel Victoria in Sliema is een gezellig hotel gelegen aan een licht hellende weg. Personeel erg aardig en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar. De rode dubbeldekkers als excursie zijn zeker een aanrader en kost maar 10 euro p.p. per dag. iedereen spreekt Engels wat ook erg makkelijk is.

Gereisd Met partner in april 2011

Uitstekend hotel

R. Thied
5-12-2009

Het hotel is ideaal als je van rust houdt, toch ligt het op loopafstand van het centrum en de zee. De Engelse sfeer- overigens wel passend op Malta- maakt het hotel bijzonder. Wij wilden niet in het hotel dineren, maar hadden dit achteraf wel vaker moeten doen: een goed restaurant is niet eenvoudig te vinden en voor ons was er nauwelijks keuze aan vegetarische gerechten. in het hotel is er zowel 's avonds als voor het ontbijt een goed voorzien buffet. Service en vriendelijkheid lieten niets te wensen over. Wij komen graag terug!

Leuk hotel, met fantastisch dakterras.

Suelmann
2-7-2009

Hele leuke vakantie op Malta gehad, lekker eten, veel cultuur en leuke mensen!

Gereisd Met vrienden in juni 2009

Fijn op Malta buiten het lawaaigebied!

Mike Bommerson
11-3-2009

Terwijl ik dit schrijf zit ik nog in het hotel (met partner). Het hotel heeft een beetje grandeur-oude-stijl maar de kamers zouden eens opgeknapt kunnen worden. Nog niet echt vergane glorie maar het kan net iets beter.

De service is bijna te erg... mensen rennen al zodra je in hun richting kijkt. :-)

Het ontbijtbuffet is rijk gesorteerd en overvloedig en het diner is al een paar keer beter uitgevallen dan de etentjes buiten de deur.

Onze kamer aan de achterzijde kijkt mooi uit op het voormalig paleis "Palazzo Capua".