Zoover
Appartement Sunny Coast

Appartement Sunny Coast

Appartement

Leuk te hebben meegemaakt, zal éénmalig blijven

Lieven Grillaert
4-12-2018

Indien je weinig eisen stelt, valt dit best mee. Wel hadden we een donkere kamer en werden er constant werkzaamheden gedaan; na 10 dagen hoor ik de drilboor nog...Ideaal als uitvalsbasis om het eiland en regio te verkennen. Malta viel DIK tegen door zijn verschrikkelijke luchtkwaliteit !!!

Gereisd Met partner in november 2018

Heerlijk genoten

Miranda
12-8-2018

Een kamer met zeezicht was prachtig, meubulair was wat verouderd maar de service van het hotel maakte veel goed. 2 keer de congiërge in moeten schakelen vanwege een defect en dit werd onmiddelijk gemaakt. Iedere dag werd er schoongemaakt en de gebruikte handdoeken verwisseld. Receptie was heel behulpzaam en ontzettend vriendelijk. Zwembad was schoon, goed verzorgd, zout water en ook toegankelijk voor maltese mensen hierdoor was er leuk contact met de bevolking. Op basis van logies en dit was met een supermarkt op 5min loopafstand erg makkelijk. Bushalte ligt aan het hotel en de boulevard was gezellig druk! Ook het centrum van bugibba was goed bewandelbaar. Top locatie!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima

Lisa Hegger
5-6-2018

Prima appartement. Vriendelijk personeel, 24/7 receptie, handoekenservice en restaurant bij het zwembad. Housekeeping was altijd netjes. Vanuit het zwembad uitzicht op de zee. Voor de bushalte hoef je alleen maar de trap op.

Meubilair wat verouderd. Harde bedden. Airco maakte veel herrie en er kwam ook niet veel coele lucht uit. Het zwembad is niet alleen voor appartement gasten, overlast gehad van bewoners van Malta. Ontbijt is niet aan te raden, lunch en diner hebben we daarna ook niet meer geprobeerd.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Voor ons: Malta niet voor herhaling vatbaar

Ludgard en Leo
15-3-2018

Service en vriendelijkheid personeel uitstekend! Appartement is ruim en werd dagelijks schoongemaakt. Ook het wisselen van badhanddoeken gebeurde dagelijks. Het appartementencomplex is zeer gehorig en dat is in de nachtelijke uren erg vervelend als overige gasten terugkomen van een avondje stappen en eventueel vroeg opstaan i.v.m. vertrek of aankomst. In ons appartement was de zit-/slaapbank verouderd (voering door kussen gesleten). Het zwembad was in onze vakantie gesloten i.v.m. renovatiewerkzaamheden. In de nabijheid zijn er voldoende leuke bars en restaurants. Ook het boeken van georganiseerde trips zijn in de nabijheid. Wij hebben georganiseerd de hop on-/hop off bus geboekt inclusief free harbour tour. Leuk om te doen. Helaas is er geen strand bij het complex, wel een wandelboulevard.

Gereisd Met partner in maart 2018

twijfelend over mijn mening

speedy_d_27
26-11-2017

5 jaar geleden ben ik samen met mijn vrouw naar Sunny Coast geweest.

We vonden het een ideaal appartement gezien de ligging en de bushalte ernaast.

Nu 5 jaar later met kind kijken we er toch anders tegenaan.

De bushalte is er nog steeds, dat is ideaal.

Er zitten verschillende restaurants en winkeltjes in de buurt en het busstation is binnen 10 minuten te bereiken.

Het interieur is gedateerd maar alles werkt wel en is goed schoon. Ons 2 slaapkamer appartement had niet echt een raam in de woonkamer waardoor je altijd een lamp aan moest doen.

Ook was het appartement erg gehorig, gelukkig hadden we rustige buren.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam al is onze gevraagde koekenpan (degene die we hadden was niet bruikbaar) na 3 keer vragen nog steeds niet gekomen.

Een kacheltje om de kamer te verwarmen (onze dochter vond het koud) was er wel binnen 1 dag.

Het zwembad hebben we niet bezocht.

Met een jong kind mag je alleen van 9-11u en van 16-18u, dit slaat natuurlijk nergens op. Je wil gaan zwemmen als het je uitkomt. Het cijfer voor het zwembad is puur hierom.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2017

Precies de locatie die we zochten!

Iris
11-10-2017

Een toplocatie aan zee, prachtig uitzicht, leuk appartement, groter dan we hadden verwacht, nl. met een ruime huiskamer, leuk ingericht, tv en airco; de keuken is wat gedateerd maar goed voorzien van servies en keukenspullen; behalve de koekenpan die wat te wensen over liet.Slaapkamer was goed, badkamer top! Heel schoon allemaal, dagelijkse schoonmaak. Heerlijk rustig hotel. Zeer druk maar gezellig centrum en omgeving met dagelijks een flinke wandeling naar het centrum Bugibba; verrassende mengeling van culturen, fijne bevolking, veel keuze uit de vele prima eetgelegenheden, Met het busvervoer dichtbij het hotel was alles goed te bereiken. Het eiland met een rijke historie,lijkt veel groter dan het is vanwege de vele oude gebouwen en vergezichten. Het was altijd leuk om na onze avondwandeling en terugkeer naar het hotel met het behulpzame en vriendelijke personeel aan de receptie steeds een praatje te maken tot vaak in de late uurtjes! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in september 2017

Goed verblijf!

Esmee
9-6-2017

We hebben het ontbijt een keer uitgeprobeerd, maar is zeker niet aan te raden om bij te boeken. Er is een supermarkt (Trollees) op 10 minuten lopen, waar je elke ochtend vers brood kan halen. De ligging was gunstig. Het complex ligt direct aan zee, er is een bushalte voor de deur en een groter busstation op een paar minuten lopen. Het hotel ligt niet in het centrum, dit is als je afsnijdt in zo'n 20 à 30 minuten lopen te bereiken. Daarnaast zijn er een paar restaurantjes in de straat zelf te vinden. Wij hadden de pech, dat er in de eerste twee avonden/nachten aan het asfalt voor het hotel werd gewerkt, zodat we nauwelijks konden slapen. Het personeel is aardig en heeft een paar keer goed geholpen. De kamer zelf is ruim, een beetje ouderwets, maar beviel goed. Het enige nadeel was dat het kluisje niet gratis was en het keukentje te weinig goede pannen bevatte om er fijn mee te kunnen koken. Het buitenzwembad is op goede temperatuur, zout en niet te druk. Wij hebben genoten van ons verblijf en ik raad het dan ook appartement zeker aan.

Verschrikkelijk wat een slechte service

Ms Umans
5-3-2017

Alleen de gerenoveerde kamers met zeezicht zijn de moeite waard. De rest kan zo in "redt mijn vakantie" stukken uit de vloer, geen daglicht in de kamer (!) Verkeersoverlast, afvoeren verstopt, tv van 20 cm die niet werkt. Geen schoonmaak gezien en als je daarover belt komen ze schone handdoeken naar binnen gooien. Ik ben in 2 sterren hotels geweest met betere recensies!

Fantastisch uitzicht!

Alex
4-11-2016

Geweldig prijs/kwaliteit verhouding. Met een 'million dollar' view. Alles prima verzorgt, meubilair is wel wat verouderd, maar dat vinden wij niet vervelend. We kregen met z'n 4'en een 6-persoonskamer, erg ruim. Zwembad is wel wat druk, maar aan zee is er meestal wel plek. Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

super

Jan Jaap
25-6-2016

heerlijk appartementencomplex met prachtig uitzicht over de baai en het dorp.

Zwembad buiten en zwembad binnen zeer verzorgd.

Uitstekend visrestaurant vlakbij

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016